Hydrogen 7, in productie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
BMW a inceput productia modelului Hydrogen 7. In prima faza, unitatile care ies de pe linia de productie sunt destinate unor clienti selectati special.
Ceea ce a fost supranumita masina care va salva viitorul, BMW Hydrogen 7 a intrat pe linia de productie.
Modelul va fi construit intr-un numar limitat, fiind destinata pentru anul 2007 unor clienti selectati. Utilizarea de baza a sistemului de combustie se bazeaza pe hidrogen si pe emisia de vapori de apa, dar soferul are optiunea de a comuta rapid pe sistemul clasic de combustie bazata pe petrol. Comutarea se face prin intermediul unui buton montat pe volan.
Pentru a face acest model posibil, cei de la BMW au proiectat un rezervor pentru benzina de 74 de litri si unul special pentru hidrogen lichid. Alegerea hidrogenului pentru reducerea emisiei de dioxid de carbon nu este tocmai intamplatoare. BMW lucreaza la tehnologia propulsiei bazate pe hidrogen de mai bine de 20 de ani.
Mai multe detalii tehnice puteti gasi AICI!
Modelul va fi construit intr-un numar limitat, fiind destinata pentru anul 2007 unor clienti selectati. Utilizarea de baza a sistemului de combustie se bazeaza pe hidrogen si pe emisia de vapori de apa, dar soferul are optiunea de a comuta rapid pe sistemul clasic de combustie bazata pe petrol. Comutarea se face prin intermediul unui buton montat pe volan.
Pentru a face acest model posibil, cei de la BMW au proiectat un rezervor pentru benzina de 74 de litri si unul special pentru hidrogen lichid. Alegerea hidrogenului pentru reducerea emisiei de dioxid de carbon nu este tocmai intamplatoare. BMW lucreaza la tehnologia propulsiei bazate pe hidrogen de mai bine de 20 de ani.
Mai multe detalii tehnice puteti gasi AICI!
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice

-
Stellantis începe producția noului Jeep Compass în Italia

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)