Infiniti vrea să-şi tripleze vânzările până în 2016
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Marca Infiniti pregăteşte un asalt asupra segmentului premium, ţintind o cotă de piaţă de 10% în termen de cinci ani. Pentru a realiza acest obiectiv îndrăzneţ, cei de la Infiniti trebuie să-şi tripleze vânzările, pentru a urca de la 170.000 de unităţi la 500.000 de unităţi pe an. Japonezii sunt încrezători, deoarece pregătesc o serie de modele noi în următorii cinci ani, unele dintre ele urmând să fie mai accesibile. Cel mai accesibil Infiniti de pe piaţă va fi prima compactă a mărcii, inspirată de Etherea, model care nu are încă un nume, dar despre care se ştie că va beneficia de o platformă cu tracţiune faţă.
Andy Palmer, şeful departamentului de planificare şi comunicare de la Infiniti, a dezvăluit faptul că marca japoneză va debuta pe numeroase pieţe în curând. Practic, până în 2016, Infiniti va lucra pe 70 de pieţe. În prezent, constructorul japonez lucrează doar cu 38 de pieţe, de unde şi volumul redus al vânzărilor în raport cu rivalii.
Odată ajunşi pe pieţele noi, cei de la Infiniti vor trece prin aceeaşi fază de acomodare pe care au întâmpinat-o în Europa, în 2008, la debutul pe Bătrânul Continent.Problema mărcii japoneze a fost de recunoaştere în rândul clienţilor, celelalte mărci de lux din Europa fiind deja cunoscute de public. Tocmai de aceea, Infiniti a semnat un parteneriat de imagine cu Sebastian Vettel şi cu Red Bull Racing, ceea ce îi va ajuta pe japonezi să-şi mărească "vizibilitatea" pe piaţa europeană. Parteneriatul cu Red Bull Racing va fi mai strâns în viitor, echipa de Formula 1 urmând să-i ajute pe cei de la Infiniti la dezvoltarea modelelor noi, în special pentru versiunile echipate cu sisteme de propulsie hibridă.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW pregătește un viitor model de teren care să concureze cu Mercedes-Benz Clasa G și cu Land Rover Defender. Viitorul model al bavarezilor ar urma să-și facă apariția în 2029. (13.08)
-
Pentru prima dată în 12 ani, Volvo și-a anunțat prezența la cel mai mare și important salon auto din Germania. Pe lângă prezentarea celor mai noi modele din portofoliu, Volvo vine și cu o premieră, un teaser cu noul EX60. (12.08)
-
Modelul simbolic al producătorului din Ingolstadt a înregistrat o creștere istorică. Audi Sport, divizia de înaltă performanță a companiei, care vinde doar modele cu sigla RS, raportează comenzi record pentru RS6 Avant. (12.08)
-
Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro
-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Mașinile mai vechi de 15 ani, supuse unor noi taxe de poluare din 2026
-
Audi RS6, vânzări record în prima jumătate a anului 2025
-
Prețuri noul DS N°4 în România: start de la 33.050 euro
Bafta!