Infiniti vrea să-şi tripleze vânzările până în 2016
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Marca Infiniti pregăteşte un asalt asupra segmentului premium, ţintind o cotă de piaţă de 10% în termen de cinci ani. Pentru a realiza acest obiectiv îndrăzneţ, cei de la Infiniti trebuie să-şi tripleze vânzările, pentru a urca de la 170.000 de unităţi la 500.000 de unităţi pe an. Japonezii sunt încrezători, deoarece pregătesc o serie de modele noi în următorii cinci ani, unele dintre ele urmând să fie mai accesibile. Cel mai accesibil Infiniti de pe piaţă va fi prima compactă a mărcii, inspirată de Etherea, model care nu are încă un nume, dar despre care se ştie că va beneficia de o platformă cu tracţiune faţă.
Andy Palmer, şeful departamentului de planificare şi comunicare de la Infiniti, a dezvăluit faptul că marca japoneză va debuta pe numeroase pieţe în curând. Practic, până în 2016, Infiniti va lucra pe 70 de pieţe. În prezent, constructorul japonez lucrează doar cu 38 de pieţe, de unde şi volumul redus al vânzărilor în raport cu rivalii.
Odată ajunşi pe pieţele noi, cei de la Infiniti vor trece prin aceeaşi fază de acomodare pe care au întâmpinat-o în Europa, în 2008, la debutul pe Bătrânul Continent.Problema mărcii japoneze a fost de recunoaştere în rândul clienţilor, celelalte mărci de lux din Europa fiind deja cunoscute de public. Tocmai de aceea, Infiniti a semnat un parteneriat de imagine cu Sebastian Vettel şi cu Red Bull Racing, ceea ce îi va ajuta pe japonezi să-şi mărească "vizibilitatea" pe piaţa europeană. Parteneriatul cu Red Bull Racing va fi mai strâns în viitor, echipa de Formula 1 urmând să-i ajute pe cei de la Infiniti la dezvoltarea modelelor noi, în special pentru versiunile echipate cu sisteme de propulsie hibridă.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volvo va fi primul producător auto care va utiliza asistentul Gemini AI dezvoltat de Google. Compania suedeză a anunțat că o actualizare va fi disponibilă mai târziu în acest an. Gemini va înlocui Google Assistant. (24.05)
-
Jeep, producătorul american de vehicule, va reveni ca sponsor principal al echipei Juventus Torino, după ce a semnat un contract pe 3 ani cu unul dintre cele mai de succes cluburi de fotbal din lume. (23.05)
-
Constructorul german de automobile anunță introducerea opțiunii de cort pe plafon pentru SUV-ul Frontera. Cortul poate găzdui până la două persoane și costă 2.446 de euro pe piața din Germania. (23.05)
-
Imagini noi cu viitoarea generație Toyota RAV4: debut în 21 mai
-
Noua Toyota RAV4 este aici: pentru prima dată, exclusiv cu motoare hibride în Europa
-
Ministrul Mediului: Programul Rabla pentru persoane juridice începe în 29 mai
-
Cu ochii pe Mercedes-Benz, BMW și Audi: noul Lexus ES a debutat în Europa
-
BYD Dolphin Surf, cel mai accesibil model al mărcii, va fi prezentat în România
Bafta!