Infiniti vrea să-şi tripleze vânzările până în 2016
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Marca Infiniti pregăteşte un asalt asupra segmentului premium, ţintind o cotă de piaţă de 10% în termen de cinci ani. Pentru a realiza acest obiectiv îndrăzneţ, cei de la Infiniti trebuie să-şi tripleze vânzările, pentru a urca de la 170.000 de unităţi la 500.000 de unităţi pe an. Japonezii sunt încrezători, deoarece pregătesc o serie de modele noi în următorii cinci ani, unele dintre ele urmând să fie mai accesibile. Cel mai accesibil Infiniti de pe piaţă va fi prima compactă a mărcii, inspirată de Etherea, model care nu are încă un nume, dar despre care se ştie că va beneficia de o platformă cu tracţiune faţă.
Andy Palmer, şeful departamentului de planificare şi comunicare de la Infiniti, a dezvăluit faptul că marca japoneză va debuta pe numeroase pieţe în curând. Practic, până în 2016, Infiniti va lucra pe 70 de pieţe. În prezent, constructorul japonez lucrează doar cu 38 de pieţe, de unde şi volumul redus al vânzărilor în raport cu rivalii.
Odată ajunşi pe pieţele noi, cei de la Infiniti vor trece prin aceeaşi fază de acomodare pe care au întâmpinat-o în Europa, în 2008, la debutul pe Bătrânul Continent.Problema mărcii japoneze a fost de recunoaştere în rândul clienţilor, celelalte mărci de lux din Europa fiind deja cunoscute de public. Tocmai de aceea, Infiniti a semnat un parteneriat de imagine cu Sebastian Vettel şi cu Red Bull Racing, ceea ce îi va ajuta pe japonezi să-şi mărească "vizibilitatea" pe piaţa europeană. Parteneriatul cu Red Bull Racing va fi mai strâns în viitor, echipa de Formula 1 urmând să-i ajute pe cei de la Infiniti la dezvoltarea modelelor noi, în special pentru versiunile echipate cu sisteme de propulsie hibridă.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA































Bafta!