Înmatriculările de maşini noi în Europa au scăzut în 2010 cu 5.5%
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Piaţa auto din Europa a resimţit anul trecut efectul crizei economice, înregistrând o scădere a numărul de maşini noi înmatriculate. Conform Asociaţiei Europene a Producătorilor de Automobile (ACEA), în 2010, pe teritoriul Europei s-au înmatriculat 13.360.599 de maşini noi, cu 5.5 procente mai puţin decât în 2009. De asemenea, această scădere se datorează şi încheierii programelor de înnoire a parcurilor auto din multe state europene.
În luna decembrie a anului trecut, în Europa, au fost înmatriculate 1.009.638 de maşini noi, cu 3.2 procente mai puţin comparativ cu 2009. Cele mai mari scăderi s-au înregistrat în Spania (29.9%), Italia (21.7%) şi Marea Britanie (18%). Piaţa auto din Fraţa a pierdut doar 0.7 procente, în timp ce Germania s-a bucurat de o creştere cu 6.9%.
Din ianuarie şi până în decembrie, sitaţia a variat pe marile pieţe auto din Europa. La finalul anului, înmatriculările din Spania şi Marea Britanie au crescut cu 3.1%, respectiv 1.8%.
Cea mai mare creştere, de 54.7%, a fost înregistrată în Irlanda. La polul opus se află Germania, unde numărul de maşini noi înmatriculate a scăzut cu 23.4%, iar ultimul loc este ocupat de Bulagaria, cu un declin care măsoară 28.9 procente.Via | GreenCarCongress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Piata isi are sughiturile ei si intr-o buna zi tot isi va reveni. Ramane de vazut cine supravietuieste dupa ce tot fumul se va fi risipit.