Lamborghini: "Vom face masini mai usoare"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In conditiile in care reglementarile organismelor internationale privind emisiile modelelor de serie devin tot mai stricte, strategiile de dezvoltare ale marilor constructori se schimba. Lamborghini este cel mai recent exemplu in acest sens, constructorul din Sant'Agata Bolognese fiind decis sa se concentreze mai mult asupra reducerii masei totale si mai putin asupra capacitatii motoarelor.
Declaratia a fost facuta de insusi Stephan Winkelmann, presedintele executiv Lamborghini, care a sustinut ca ia serios in considerare posibilele reglementari guvernamentale ce ar ingradi performanta. Tocmai de aceea Lamborghini se va concentra asupra reducerii masei totale si imbunatatirii valorilor acceleratiei.
"Am ajuns intr-un punct in care acceleratia este egala cu consumul. Un consum mai mare reprezinta implicit si o valoare mai mare a emisiilor", a incheiat Winkelmann.
Afirmatia CEO-ului a fost sustinuta si de Maurizio Reggiani, seful departamentului de cercetare si dezvoltare din cadrul Lamborghini, care a afirmat ca odata ce un model atinge o viteza de 340 de km/h, valorile consumului cresc pentru fiecare cal putere folosit.
Reggiani este de parere si ca sunt putine locuri unde supercarurile din Sant'Agata Bolognese pot atinge asemnea viteze, de aceea este esential ca accentul sa cada pe valorile acceleratiei. "Raportul putere pe kilogram va fi cheia dezvoltarii unui produs competitiv. Vom folosi materiale compozite acolo unde costurile nu sunt foarte mari si vom adauga o rigiditate mai mare", a concluzionat Reggiani.
via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lamborghini in Romania
-
Lamborghini Huracan LP 610-4 Preţ: 211.501 €
-
Lamborghini Huracan Performante Preţ: 234.093 €
-
Lamborghini Urus Preţ: 206.018 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Nissan și-a redus planul de producție pentru noua generație a modelului electric Leaf cu mai mult de jumătate pentru perioada septembrie-noiembrie, din cauza întârzierilor în aprovizionarea cu baterii. (17.09)
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (2)