Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Lancia Delta facelift şi ediţia specială Voyager S vor debuta la Frankfurt

Publicat Marti, 03.09.2013
de Bogdan Mirică
Comenteaza 10
Lancia Delta facelift şi ediţia specială Voyager S vor debuta la Frankfurt - Poza 1
Lancia Delta facelift şi ediţia specială Voyager S vor debuta la Frankfurt - Poza 2
Lancia Delta facelift şi ediţia specială Voyager S vor debuta la Frankfurt - Poza 3
Lancia Delta facelift şi ediţia specială Voyager S vor debuta la Frankfurt - Poza 4
Lancia Delta facelift şi ediţia specială Voyager S vor debuta la Frankfurt - Poza 5
Lancia Delta facelift şi ediţia specială Voyager S vor debuta la Frankfurt - Poza 6
Lancia va expune două premiere în cadrul salonului Auto de la Frankfurt. Este vorba despre facelift-ul discret operat pe Delta şi despre ediţia specială Voyager S.

Urmareste Automarket
Lancia caută să îşi mai învioreze oferta în segmentul compact şi promite câteva modificări uşoare pentru Delta cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, programat să îşi deschidă porţile săptămâna viitoare.

Lancia Delta facelift

Aşteptat să ajungă pe piaţă în ianuarie 2014, noul Delta facelift va beneficia de praguri laterale noi şi spoilere vopsite în culorile caroseriei.

Interiorul nu a scăpat nici el neatins, Lancia pregătind şi aici o serie de materiale noi, o echipare mai bogată şi plastic lucios sau mat.

Gama de motorizări va rămâne neschimbată şi va include un motor Multijet de 1.6 litri diesel, disponibil în mai multe variante de putere, una de 105 şi una de 120 cai putere. Nu va lipsi nici versiunea cu GPL de 1.4 litri şi 120 cai putere.

Lancia Voyager S

Alături de noul Delta, Lancia va expune la standul său de la Frankfurt şi Voyager S, descris ca fiind un monovolum urban, personalizat cu elemente elegante pentru un aer sofisticat. Dincolo de numele nou, modelul este de fapt un Chrysler Town & Country S, echipat cu o grilă frontală neagră, lucioasă, şi jante din aliaj, de asemenea negre, cu dimensiuni de 17 inch.

Interiorul este personalizat şi el cu logo-ul S embosat la nivelul scaunelor, cu tapiţerie din piele şi plastic lucios.

Noul Voyager S poate fi echipat cu motorul Pentastar V6 de 3.6 litri, capabil să dezvolte 283 de cai putere.

Pentru cei care preferă dieselul, Lancia promite şi un turbodiesel de 178 de cai putere.


Comentarii (10)

  • Italianu
    In postul anterior pe tema Alfa ziceam ca nu-mi place sub nici o forma Giulietta facelift. Dar Lancia Delta este cu mult peste Alfa Giulietta si imi place foarte mult.
    12 10
  • Inca un brand in moarte clinica
    10 7
  • poi daca modelu Delta e una din cele mai stilate masini din lume...modelul Voyager e la polul opus...plus ca are niste motorizari care pt. piata europeana chiar nu au sens.
    10 3
  • Nu inteleg ce cauta un motor ... pe benzina ... de 3.6 litri ... pe piata europeana????
    Maxim 1% din masinile vandute vor fi echipate cu acest motor.
    In Europa nu merge decat diesel. Accizele aplicate la carburanti sunt mari, si daca mai pui si un consum mare, iti dau multe zerouri la rulare. Un consum mediu de 20% in conditiile in care benzina e 1.5 euro in medie iti da un cost de 30 de euro pe suta. cu alte cuvinte pentru o vacanta iti trebuie minim 500 euro pentru benzina.
    Iar daca zici ca nah .. iti permiti .. ai bani, ajungi sa te intrebi de ce sa platesti combustibilul dublu fata de un diesel care o sa-ti dea senzatii de similare.

    Ce e in capul lor??? Si iarasi nu inteleg ce cauta un motor de origine americana de 2.7 litri si 180 de cai pe o masina vanduta sub sigla fiat/alfa/lancia cand grupul fiat are niste motoare exceptionale cu multe generatii/iteratii la activ cum ar fi 1.9 si 2.4 jtd, cel din urma avand ~200 cai, ambele arhisuficiente pentru masina asta. Pe langa astea mai este si cel de 2.0 mai nou sau incredibilul 1.9 biturbo, ambele foarte potente.

    Inteleg ca e un model american proiectat pentru piata americana, dar daca tot faci un efort sa-l omologhezi si sa-l aduci prin europa, da-i o MINIMA sansa.
    Voyager in configuratia actuala nu are nici o sansa in fata unei reputatii si motorizari ca a modelului Sharan de exemplu. O masina de familie nu are nevoie de 300 de cai.
    13 1
  • alex: Pentastarul 3.6 V6 are consum mixt undeva la 9-11 litri, nu vorbi prostii.
    Habar nu ai ce costuri implica sa pui o motorizare diesel europeana pe un model 100% american, si, ca sa iti raspund si la ultima afirmatie: Voyager se vinde MULT mai bine decat sharan.
    7 7
  • @ztele
    Noi vorbim aici de europa unde Sharan se vinde MULT mai bine decat Voyager , asa ca numai bate campii
    8 4
  • Design-ul e bestial (si una si alta!)!
    Dar sa vedem cat de mult isi merita banii!
    5 4
  • Dar nimeni nu recunoaste ca Lancia si-a dat deja obstescul sfarsit?...Marchionne, taica, ai uitat ca Lancia a fost candva campioana mondiala de raliuri si nu doar un sezon sau doua?! Motoarele actuale nu par chiar mediocre, dar caroseria si interiorul...nu mai amintesc nimic de masina cu care s-au acoperit de glorie "monstri sacri" precum Biasion si Kankkunen. Mars inapoi la avocatura, lasa-te de automobilism, pana nu vei distruge si Chrysler Group...
    3 2
  • Da...O Lancia pe Platforma de Fiat.... Cred ca toti marii piloti care au alergat pe Integrale sunt rapusi de admiratie....
    4 1
  • @inexorabil
    Sa ne amintim si de Henri Toivonen.... pentru ca monstrii sacrii de care vorbeai, nu mor atunci cand se coboara in mormant, ci atunci cand se coboara in uitare.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru