LatinNCAP: divizia latină a organizaţiei EuroNCAP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
EuroNCAP (European New Car Assessment Programme) este o organizaţie înfiinţată în 1997 care se ocupă cu testarea siguranţei oferită de automobilele de pe piaţa din Europa. În prezent este susţinută de şapte guverne europene, iar rezultatele oferite de aceasta a dus la creşterea siguranţei noilor vehicule.
Federaţia Internaţionala de Automobilism (FIA) împreună cu Banca Inter Americană pentru Dezvoltare au dat naştere diviziei LatinNCAP. Aceasta se va ocupa cu testarea siguranţei oferită de vehiculele comercializate pe teritoriul Americii Latine şi va utiliza aceleaşi sisteme de analiză ca şi EuroNCAP.
Lansarea oficială a organizaţiei LatinNCAP va avea loc pe 18 octombrie pe aeroportul Carrasco din Uruguay. Până acum, organizaţia a achiziţionat nouă maşini care au trecut cu brio testul pentru impactul la 64 km/h. Rapoartele, rezultatele complete şi numărul de stele oferite de LatinNCAP pentru aceste modele vor fi facute publice în cadrul ceremoniei de inaugurare.
Via | Autoesporte
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Grupul Stellantis a emis un ordin de Stop-Drive pentru posesorii modelelor Citroen C3 și DS3. Mașinile afectate sunt produse între 2009 și 2019 și sunt echipate cu airbag-uri Takata. Ordinul este valabil și pentru clienții din România. (20.06)
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Ford a inițiat o campanie de rechemare amplă pentru cel puțin câteva zeci de mii de mașini vândute în Europa. Conform Sistemului de Alertă Rapidă al Uniunii Europene, mai multe modele ale mărcii, printre care și cele produse la Craiova, au probleme cu conductele de carburant, care pot provoca un incendiu. (29.05)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Pericol iminent
-
BMW M2 CS, record pe Nurburgring: cea mai rapidă mașină din clasa compactă
-
Noile Porsche 911 Carrera 4S și Targa 4S facelift: motor mai puternic
Comentarii (1)