Lexus vrea un rival pentru Audi Q5 şi Range Rover Evoque
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorii germani sunt de departe cei care dau tonul în segmentul premium. Produsele lansate de Audi, Mercedes şi BMW deschid noi segmente şi atrag imediat rivali japonezi, britanici sau americani.
Lexus a conştientizat de mult acest lucru însă a pierdut teren serios în lupta cu rivalii germani pe segmentul SUV-urilor compacte. Tocmai de aceea divizia de lux Toyota a decis să aducă pe piaţă, cât mai curând, un rival pentru actualele Audi Q5, Range Rover Evoque şi Mercedes GLK.
Andy Pfeiffenberger, vicepreşedintele Lexus Europa, a declarat recent pentru AutoExpress: “Am fost destul de lenţi în elaborarea unui SUV compact şi asta ne costă. În prezent, acest segment e unul dintre cele mai dinamice şi promite o extindere importantă şi în următorii ani“.
Declaraţia oficialului Lexus confirmă practic interesul japonezilor pentru acest segment şi faptul că vom vedea o propunere în curând. Pfeiffenberger a refuzat să confirme informaţiile lansate de publicaţia britanică, potrivit cărora viitorul SUV compact va fi construit pe o platformă hibridă şi va costa aproximativ 35.000 de euro.
Până când vom vedea fratele mai mic al actualului RX, Lexus promite noua generaţie a sedanului IS chiar în debutul anului viitor, modelul fiind pregătit să se dueleze cu BMW Seria 3 şi Audi A4.
via l autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lexus in Romania
-
Lexus IS facelift Preţ: 41.950 - 48.900 €
-
Lexus LC Preţ: 99.950 - 115.900 €
-
Lexus LS Preţ: n/a - 146.100 €
-
Lexus NX facelift Preţ: 43.950 - 66.800 €
-
Lexus RC Preţ: 48.100 - 95.900 €
-
Lexus RX Preţ: 48.450 - 85.600 €
-
Lexus UX Preţ: 53.603 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Fac masini deosebit de bune si economice dar ei s-au axat mai mult pe masini medi si mari acolo unde este piata reala.
Restul concurentei au de invatat de la ei cum sa produca la un pret mai real si accesibil.