Salonul Auto de la Geneva 2015

Magna Steyr Mila Plus este primul supercar hibrid al unui furnizor auto

Publicat Joi, 26.02.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 1
Magna Steyr Mila Plus este primul supercar hibrid al unui furnizor auto - Poza 1
Magna Steyr Mila Plus este primul supercar hibrid al unui furnizor auto - Poza 2
Magna Steyr Mila Plus este primul supercar hibrid al unui furnizor auto - Poza 3
Magna Steyr Mila Plus este primul supercar hibrid al unui furnizor auto - Poza 4
Magna Steyr Mila Plus este primul supercar hibrid al unui furnizor auto - Poza 5
Magna Steyr, unul dintre numele pe care îl asociem cu asamblarea unor modele europene extrem de importante, a proiectat conceptul unui supercar hibrid. El va fi expus în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.

Cu toţii cunoaştem Magna Steyr ca fiind unul dintre cei mai mari furnizori auto la nivel mondial, responsabil cu asamblarea unor modele importante. Puţini ştiu însă că Magna Steyr are capacitatea de a construi maşini.

Motiv pentru care austriecii au decis să se prezinte la Salonul Auto de la Geneva cu un concept nou, botezat Mila Plus. Prototipul este un hibrid sportiv cu două locuri, dezvoltat pe o platformă din aluminiu, pe care au fost montate direct bateriile pentru o rigiditate structurală mai mare. Graţie folosirii materialelor uşoare, Mila Plus Concept cântăreşte dor 1520 de kilograme.

Esential 3.9 secunde i-ar trebui conceptului Magna Steyr Mila Plus pentru a ajunge la 100 de km/h.
500 de kilometri este autonomia totală a conceptului hibrid Mila Plus.
Ansamblul hibrid constă într-un motor pe benzină cu numai trei cilindri şi alte două agregate electrice, poziţionate câte unul pe fiecare axă.
Acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 4.9 secunde în modul hibrid. Pentru momentele în care cel de la volan îşi va dori doar o rulare în modul electric, Mila Plus anunţă un sprint de la 0 la 80 de km/h în doar 3.6 secunde.

Potrivit celor de la Magna, autonomia totală însumează 500 de kilometri, dintre care 75 pot fi parcurşi doar în modul electric. În această situaţie, emisiile de CO2 ating doar 32 g/km. Şi pentru ca ecuaţia ecologică să fie completă, Magna Steyr susţine că mai multe părţi ale şasiului şi ale interiorului pot fi reciclate complet.

Dacă prototipul expus la Geneva se va dovedi atrăgător pentru public, iar răspunsul va fi unul pozitiv, Magna plănuieşte să producă în serie Mila Plus în maxim doi ani.


Comentarii (1)

  • Magna International produce in prezent G Class-ul pentru Mercedes. Nu m-ar mira deloc daca aceasta Mila Plus ar avea tehnologie importata direct de la SLS AMG E-Cell. Probabil Mercedes face o incercare sub numele lor si daca tine, vom vedea mai multe direct sub emblema motorizarii universale: aer, apa si pamant.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru