Marchionne: "E puţin probabil să înregistrăm profit la Chrysler în 2010"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sergio Marchionne, şeful Alianţei Fiat-Chrysler, a declarat că nu se aşteaptă să înregistreze profit la Chrysler în 2010. Motivul stă în spatele împrumuturile pe care trebuie să le returneze şi a gamei de produse muribunde care trebuie întoarsă pe linia de plutire cât mai rapid. Pe lângă asta, Marchionne trebuie să gestioneze întoarcerea modelelor din Grupul Fiat în Statele Unite ale Americii şi să integreze tehnologiile italienilor în modelele Chrysler.
Chrysler a reuşit să înregistreze profit operaţional pe primele două sferturi ale acestui an, dar dobânzile ridicate ale împrumuturilor făcute în 2009 îi împiedică pe aceştia să realizeze profit operaţional pe întregul an 2010. Chrysler trebuie să returneze 12 miliarde de dolari până în 2014, iar Sergio Marchionne a declarat că este satisfăcut de modul în care merg lucrurile şi că sunt în avans cu planurile pentru Chrysler şi evoluţia alianţei dintre cele două corporaţii.
Prima marcă din Grupul Fiat care va ajunge pe piaţa din Statele Unite ale Americii este Fiat. Primul model Fiat care va debuta în SUA va fi Fiat 500 şi exemplarele vândute în America vor fi construite în Mexic.
Alianţa Fiat-Chrysler a invitat 600 de dealeri ai concernului american la discuţii pentru a le prezenta cerinţele necesare pentru a vinde marca Fiat în Statele Unite ale Americii. Pentru a vinde Fiat în SUA, un dealer trebuie să investească în facilităţi separate de cele actuale pentru a trata doar marca respectivă.Via | DetroitNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Jaguar Land Rover pierde în fiecare an vânzări de circa 100.000 de unități, motivul fiind calitatea percepută de clienți în cazul unor modele, conform CEO-ul grupului britanic. (03.03)
-
Juriul care acordă trofeul "Mașina Anului 2021 în lume" a ales finalistele care se bat pentru titlul suprem din acest an. Ca de obicei, juriul a pregătit și câteva categorii secundare. (03.03)
-
Noua generație Toyota Aygo va fi dezvoltată pe platforma lui Yaris și va oferi doar motoare cu ardere internă în Europa, potrivit informațiilor din presa britanică. (03.03)
-
OFICIAL: Hyundai Bayon debutează ca rival pentru Ford Puma și Nissan Juke
-
VIDEO: Hongqi H9 este răspunsul chinezilor la BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S
-
Hyundai Ioniq 5: cele 3.000 de exemplare ale ediției de lansare au fost vândute în mai puțin 24 de ore
-
Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul, completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
-
Noul Opel Zafira Life Crosscamp este o autorulotă: are chicinetă la bord și trei paturi
Apropo de seceta, daca nu ii convine...hmmm...dobanda de la creditul acordat de guvernul bolsevic, sa refinanteze imprumutul cu niste credite de pe piata libera. Atunci sa-l mai vad ce are de zis despre dobanzile care il storc pe Chrysler de profit...Tupeu basist...