Mazda va prezenta sistemul i-stop la Tokyo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Producatorii de automobile se lupta sa micsoreze consumul de carburant si sa scada emisiile de CO2. Una dintre numeroasele tehnologii folosite in acest scop este sistemul start-stop, dezvoltat in paralel de catre o serie de producatori.
Mazda a dezvoltat independent un asemenea sistem, pe care l-a numit “i-stop”. Pachetul controleaza pozitia pistoanelor in perioada in care motorul este oprit si poate aduce motorul inapoi la turatia de relanti in numai 0.35 secunde. Economia de combustibil a vehiculelor echipate cu acest sistem va creste cu 10 procente. Cifra este valabila in baza testelor efectuate conform standardelor japoneze, care implica un test la viteza mica si un test la viteza mare.
In cadrul Expozitiei de Tehnologii Ecologice de la Tokyo, motorul echipat cu sistemul “i-stop” va fi prezentat alaturi de modelele Mazda RX-8 Hydrogen RE si Mazda Premacy Hydrogen RE. Publicul prezent va avea posibilitatea de a fi plimbat cu modelul RX-8 Hydrogen RE.
Via | ZerCustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
O intrebare, poate stie cineva raspunsul: de cand o sa intre acest sistem in productie si o sa fie disponibil cu toate motorizarile? M-ar interesa in special in combinatie cu motorul de 2.2 diesel de anul viitor (citit tot din stirile Automarket.)
Merci mult.