Mazda5 va fi vândută şi sub sigla Nissan în Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mazda şi Nissan vor avea un parteneriat mai strâns, în urma căruia cei de la Nissan vor primi o versiune proprie a lui Mazda5. Versiunea respectivă va fi comercializată doar în Japonia, nefiind în plan comercializarea modelului pe mai multe pieţe sub sigla Nissan. Debutul versiunii respective pe piaţa niponă va avea loc în mai 2011. Monovolumele sunt extrem de căutate pe piaţa din Japonia, indiferent de dimensiunile acestora.
Mazda5 s-a vândut în peste 885.000 de unităţi de la debutul său din 1999. Spre deosebire de versiunea Nissan a acestui model, Mazda5 este oferit pe 60 de pieţe la nivel global. Pentru moment, nu există nicio imagine a viitorului model Nissan. Oficialii Mazda au subliniat faptul că modelul va avea un aspect complet diferit faţă de Mazda5, sau cel puţin va fi o distincţie clară între cele două modele.
Mazda şi Nissan mai au o colaborare, care vizează vehiculele comerciale. Modelul Nissan Bongo (cunoscut în Europa sub numele de Vanette) este vândut sub numele de Mazda Familia Van.
O colaborare extinsă între Mazda şi Nissan ar crea o legătură şi cu Renault, Infiniti, Smart şi Mercedes-Benz. Cei de la Mazda au început să se îndepărteze de Ford, alături de care dezvoltaseră modelele Fiesta şi Mazda2, dar şi Ranger şi BT-50. Colaborarea dintre cei doi producători s-a restrâns, pentru moment, la modelele Ranger şi BT-50.Via | Automedia.bg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Daca intra si Mazda in acel grup , Renault va deveni producatorul mondial numarul 1 :))))
De ce nu fac toti producatorii un mare grup mondial , astfel vor fo toti numarul 1 , nu e mai bine asa ?
:))))
Aasta as insemna cam 4 mil+3.6mil =7.6 milioane.Stiu ca declarase Marchione candva ca ia in vedere o astfel de alianta.Fiat si PSA coloboreaza de mult pentru fabricarea masinilor comericiale, si pana in momentul de fata au iesit produse foarte bune.
Opel si Renault sunt la cutite pe aceleasi piete, la fel si PSA cu Fiat.
Asemenea fuziuni nu se vor produce niciodata.