Mazda5 va fi vândută şi sub sigla Nissan în Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mazda şi Nissan vor avea un parteneriat mai strâns, în urma căruia cei de la Nissan vor primi o versiune proprie a lui Mazda5. Versiunea respectivă va fi comercializată doar în Japonia, nefiind în plan comercializarea modelului pe mai multe pieţe sub sigla Nissan. Debutul versiunii respective pe piaţa niponă va avea loc în mai 2011. Monovolumele sunt extrem de căutate pe piaţa din Japonia, indiferent de dimensiunile acestora.
Mazda5 s-a vândut în peste 885.000 de unităţi de la debutul său din 1999. Spre deosebire de versiunea Nissan a acestui model, Mazda5 este oferit pe 60 de pieţe la nivel global. Pentru moment, nu există nicio imagine a viitorului model Nissan. Oficialii Mazda au subliniat faptul că modelul va avea un aspect complet diferit faţă de Mazda5, sau cel puţin va fi o distincţie clară între cele două modele.
Mazda şi Nissan mai au o colaborare, care vizează vehiculele comerciale. Modelul Nissan Bongo (cunoscut în Europa sub numele de Vanette) este vândut sub numele de Mazda Familia Van.
O colaborare extinsă între Mazda şi Nissan ar crea o legătură şi cu Renault, Infiniti, Smart şi Mercedes-Benz. Cei de la Mazda au început să se îndepărteze de Ford, alături de care dezvoltaseră modelele Fiesta şi Mazda2, dar şi Ranger şi BT-50. Colaborarea dintre cei doi producători s-a restrâns, pentru moment, la modelele Ranger şi BT-50.Via | Automedia.bg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Porsche ajunge la un pachet de 24% din acțiunile Rimac, după o investiție de 70 de milioane de euro în cadrul producătorului de hypercar-uri electrice din Croația. (08.03)
-
Skoda vrea să reducă anul acesta numărul posturilor administrative din Cehia cu 2%, nu prin concedieri, ci renunţând să înlocuiască angajaţii care se pensionează. (07.03)
-
Potrivit celor mai recente informații, industria auto ar putea intra din nou în impas din cauza rezervelor scăzute de spumă folosită la confecționarea scaunelor. Producția de automobile ar avea de suferit în următoarele săptămâni. (06.03)
-
Primele imagini cu interiorul celui mai luxos Kia: modelul K8 este un sedan de care nu se vor bucura și europenii
-
Ford Mustang, cu motor de 2.3 litri turbo, eliminat de pe piața europeană, inclusiv din România
-
OFICIAL: Hyundai Bayon debutează ca rival pentru Ford Puma și Nissan Juke
-
Dacia Sandero a depășit Renault Clio în Franța. Este al doilea cel mai vândut vehicul din țară
-
Renault Arkana poate fi comandat în Europa. Pornește de la 30.000 de euro în Franța
Daca intra si Mazda in acel grup , Renault va deveni producatorul mondial numarul 1 :))))
De ce nu fac toti producatorii un mare grup mondial , astfel vor fo toti numarul 1 , nu e mai bine asa ?
:))))
Aasta as insemna cam 4 mil+3.6mil =7.6 milioane.Stiu ca declarase Marchione candva ca ia in vedere o astfel de alianta.Fiat si PSA coloboreaza de mult pentru fabricarea masinilor comericiale, si pana in momentul de fata au iesit produse foarte bune.
Opel si Renault sunt la cutite pe aceleasi piete, la fel si PSA cu Fiat.
Asemenea fuziuni nu se vor produce niciodata.