Mazda5 va fi vândută şi sub sigla Nissan în Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mazda şi Nissan vor avea un parteneriat mai strâns, în urma căruia cei de la Nissan vor primi o versiune proprie a lui Mazda5. Versiunea respectivă va fi comercializată doar în Japonia, nefiind în plan comercializarea modelului pe mai multe pieţe sub sigla Nissan. Debutul versiunii respective pe piaţa niponă va avea loc în mai 2011. Monovolumele sunt extrem de căutate pe piaţa din Japonia, indiferent de dimensiunile acestora.
Mazda5 s-a vândut în peste 885.000 de unităţi de la debutul său din 1999. Spre deosebire de versiunea Nissan a acestui model, Mazda5 este oferit pe 60 de pieţe la nivel global. Pentru moment, nu există nicio imagine a viitorului model Nissan. Oficialii Mazda au subliniat faptul că modelul va avea un aspect complet diferit faţă de Mazda5, sau cel puţin va fi o distincţie clară între cele două modele.
Mazda şi Nissan mai au o colaborare, care vizează vehiculele comerciale. Modelul Nissan Bongo (cunoscut în Europa sub numele de Vanette) este vândut sub numele de Mazda Familia Van.
O colaborare extinsă între Mazda şi Nissan ar crea o legătură şi cu Renault, Infiniti, Smart şi Mercedes-Benz. Cei de la Mazda au început să se îndepărteze de Ford, alături de care dezvoltaseră modelele Fiesta şi Mazda2, dar şi Ranger şi BT-50. Colaborarea dintre cei doi producători s-a restrâns, pentru moment, la modelele Ranger şi BT-50.Via | Automedia.bg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Miko Marczyk, campionul european de raliuri din 2025, a condus noua generație Skoda Superb în versiunea 2.0 TDI pe o distanță de 2.831 kilometri fără să realimenteze. Prin urmare, acesta a realizat un nou record. (23.10)
-
Also, startup-ul de micromobilitate desprins din Rivian, a dezvăluit primul său produs destinat consumatorilor: o bicicletă electrică care va costa până la 4.500 de dolari. (23.10)
-
Începând cu luna ianuarie, marca Renault va avea un nou director de design. Este vorba despre Alexandre Malval care a lucrat pentru Audi, Volkswagen, Peugeot, Citroen și Mercedes-Benz. (23.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
BYD efectuează cea mai mare rechemare din istoria sa: peste 115.000 de modele

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026













Daca intra si Mazda in acel grup , Renault va deveni producatorul mondial numarul 1 :))))
De ce nu fac toti producatorii un mare grup mondial , astfel vor fo toti numarul 1 , nu e mai bine asa ?
:))))
Aasta as insemna cam 4 mil+3.6mil =7.6 milioane.Stiu ca declarase Marchione candva ca ia in vedere o astfel de alianta.Fiat si PSA coloboreaza de mult pentru fabricarea masinilor comericiale, si pana in momentul de fata au iesit produse foarte bune.
Opel si Renault sunt la cutite pe aceleasi piete, la fel si PSA cu Fiat.
Asemenea fuziuni nu se vor produce niciodata.