Mercedes a creat o versiune BlueTEC a lui G-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes-Benz a creat o versiune cu emisii scazute a lui G-Klasse, care foloseste tehnologia BlueTEC. Aceasta tehnologie este dezvoltata special pentru reducerea emisiilor generate de un motor diesel, indeosebit emisiile de NOx (oxizi de azot). Sistemul BlueTEC foloseste lichidul AdBlue, care este o solutie de uree, injectata in evacuare.
Procesul de injectare al ureei in sistemul de evacuare produce amoniac, care conveteste circa 80% din emisiile de oxizi de azot in azot si apa. Intregul proces are loc in convertorul catalitic SCR special. Cei de la Mercedes-Benz au decis sa introduca aceasta tehnologie si pentru un vehicul care poate sa acceseze zone mai izolate ale globului, iar singura modificare fata de alte modele care folosesc BlueTEC a fost mutarea capacului de umplere a rezervorului AdBlue in acelasi loc in care se afla si capacul rezervorului de motorina. Un rezervor plin de AdBlue este suficient pentru aproximativ 12.000 de kilometri.
Mercedes G350 BlueTEC este echipat cu un motor CDI V6 care ofera 210 CP la 3.400 rpm si un cuplu motor maxim de 540 Nm intre 1.600 si 2.400 rotatii pe minut. Modelul emite o valoare extrem de redusa de Nox, cu 50% mai putin fata de versiunea standard a lui G350 CDI, respectand cu brio normele Euro 5 in timp ce ofera acelasi nivel de performanta.
Modelul beneficiaza si de transmisia 7G-Tronic cu sapte trepte si de sistemele ETS si ESP.Via | Automobilesreview
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
McLaren a lansat o nouă ediție specială pentru 750S. Noua ediție specială se numește JC96 și este destinată exclusiv pieței japoneze. Doar 61 de exemplare ale acestei ediții vor fi produse. (15.09)
-
Ford pregătește un înlocuitor indirect pentru Focus. Modelul de clasă compactă, care urmează să iasă din producție la finalul acestui an, va fi înlocuit de către un SUV care ar urma să apară în 2027. (12.09)
-
Lexus anunță o nouă ediție specială pentru LBX. Denumită Vibrant Edition, aceasta va fi produsă doar din septembrie 2025 și până în luna mai a anului viitor. (11.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (4)