Mercedes-Benz a creat un nou vehicul experimental pentru siguranta

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 11.06.2009
Mercedes-Benz a construit un nou vehicul experimental pentru prezentarea tehnologiei de siguranta dezvoltata de marca germana. Acesta se numeste ESF 2009 si este bazat pe S-Klasse.

Mercedes a construit cel de-al doilea model experimental al sau din ultimii 25 de ani. Mercedes ESF 2009 este bazat pe modelul S-Klasse W221 si are scopul de a integra toate inovatiile Mercedes in materie de siguranta si de a le prezenta pentru a sublinia provocarile pe care le infrunta inginerii Mercedes atunci cand dezvolta astfel de tehnologii. Inginerii Mercedes au implementat toate inovatiile create de ei in materie de siguranta pe un S400 Hybrid.

Pentru a putea permite vizualizarea modului de functionare ale acestor sisteme de siguranta, Mercedes a incorporat nu mai putin de opt ferestre de vizitare in capota, barele de protectie si in usi. Scopul inginerilor Mercedes a fost de a face "vizibila" siguranta oferita de tehnologia de pe modelele sale. Primul vehicul care prezinta

Modelul are un compresor de aer in portbagaj, care umfla airbag-urile si recipientele cu aer pentru sistemul PRE-SAFE Pulse si pentru pernele amplasate intre scaune. Pentru a putea controla toate sistemele de siguranta, S-Klasse a avut nevoie de o instalatie electrica reproiectata complet, care este controlata prin intermediul unei telecomenzi fara fir.

Inginerii Mercedes au creat doua exemplare ESF: unul dintre ele este utilizat in scopuri demonstrative, fratele sau geaman fiind folosit pentru secventele dinamice de conducere.

 

Via | AutomobilesReview

Comentarii (9)

  • sacosa
    Nemtii sunt niste aurolaci de umplu masina aia cu pungi.
    0 14
  • @sacosa
    dragul meu... n-ai decat sa te plmibi in ceva chinezarie daca esti de parere ca poti avea mai multa siguranta decat intr-un S-classe, sau intr-un asemenea prototip... taranule!
    9 3
  • A CR1$HAN
    harneala
    nico maina dan lume nu se strica ca ale nemtzesti. eo am clo symbol si are deja 25 000 de km si nu sa stricat nimic doar un far ars. asta zic eu feabilitate nu ca masinele nemtzesti ca vw si merc la care se rupe turbinele si manca ulei cu galeata.
    6 2
  • URAGANU
    involuati
    Atata vreme cat INCA facem experimente pe caroserii de Metal nu o sa avem siguranta deplina. Nu asta e viitorul.

    Viitorul este Carbonul si Cauciucul.

    Stima
    3 2
  • @ cr1$han
    e vorba despre siguranta soferului si a pasagerilor in caz de impact, nu de cati kilometri mergi tu cu clio pana ti se arde un bec.
    turbinele nu "se rupe" iar consumul de ulei nu are nici o legatura cu siguranta. cat despre "feabilitate"... hai sa fim seriosi
    2 3
  • Am inchiriat luna trecuta un Renault clio de la o firma de inchirieri pt un prieten care a venit din america la americani aerul conditionat sau condition cum zic ei e o dotare standard pe cam toate masinile cu renaultul asta cu aerul conditionat pornit am circulat prin tara timp de o luna a scos un consum frumusel in jur de 15 litri pt suta de kilometri motor de 1600 cmc benzina deci domnul cu renaultul sa nu o mai laude asa sincer nu am nimic cu masinile franceze dar mi se par de toata jena cand vine vorba de fiabilitate am un coleg cu o laguna motor diesel care mananca ulei cate 3 litri la 2 saptamani ce e drept are vreo 200 de mii de km respectiva masina dar mi se pare innaceptabil eu am printre altele si o masina nemteasca nu dau firma ca sa nu fac reclama spun doar ca e nemteasca si are 480 de mii de km consuma carburant decent 6 litri la suta si ulei nu manca deloc iar cum zice domnul de mai sus la 25 de mii de km nici nu a terminat rodajul bine nici nu sau murdarit cauciucurile e aproape noua ar fi culmea sa se strice a am uitat sa specific cea cu 480 de mii km e turbodiesel eu am cumparato la 200 de mii si nu sau schimbat decat consumabilele si unele bucse pe ea. Probabil tea speriat careva ca crapa turbinele la astea nemtesti si tiai luat clio o sa vezi mai tarziu ce greseala mare ai facut. Oricum sa o porti sanatos si fara evenimente iar la service sa mergi cu ea doar la revizii si atuncea sa fie necesara doar o spalare a parbrizului si un schimb de bec.
    3 2
  • Concurenta
    Mercedes vrea sa depaseasca Volvo cumva? Hmmm...:)
    3 1
  • nelutu
    mercedes s
    regina ramane mercedes si celalalte sant pioni
    0 0
  • S Class
    @Oly
    prostule Volvo nici macar n-are masina pe segmentul asta!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru