Mercedes-Benz a creat un nou vehicul experimental pentru siguranta
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes a construit cel de-al doilea model experimental al sau din ultimii 25 de ani. Mercedes ESF 2009 este bazat pe modelul S-Klasse W221 si are scopul de a integra toate inovatiile Mercedes in materie de siguranta si de a le prezenta pentru a sublinia provocarile pe care le infrunta inginerii Mercedes atunci cand dezvolta astfel de tehnologii. Inginerii Mercedes au implementat toate inovatiile create de ei in materie de siguranta pe un S400 Hybrid.
Pentru a putea permite vizualizarea modului de functionare ale acestor sisteme de siguranta, Mercedes a incorporat nu mai putin de opt ferestre de vizitare in capota, barele de protectie si in usi. Scopul inginerilor Mercedes a fost de a face "vizibila" siguranta oferita de tehnologia de pe modelele sale. Primul vehicul care prezinta
Modelul are un compresor de aer in portbagaj, care umfla airbag-urile si recipientele cu aer pentru sistemul PRE-SAFE Pulse si pentru pernele amplasate intre scaune. Pentru a putea controla toate sistemele de siguranta, S-Klasse a avut nevoie de o instalatie electrica reproiectata complet, care este controlata prin intermediul unei telecomenzi fara fir.
Inginerii Mercedes au creat doua exemplare ESF: unul dintre ele este utilizat in scopuri demonstrative, fratele sau geaman fiind folosit pentru secventele dinamice de conducere.
Via | AutomobilesReview
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Potrivit unui studiu nou realizat de Asociația Americană de Automobile, 68% dintre șoferii americani spun că le este frică de mașinile autonome. Același studiu mai arată că numai sub 10% dintre aceștia au încredere în mașinile care se conduc singure. (03.03)
-
Range Rover, a doua cea mai furată mașină în Marea Britanie. SUV-ul, refuzat de firmele de asigurăriSUV-ul de lux Range Rover este oficial a doua cea mai furată mașină din Marea Britanie. Din acest motiv, firmele de asigurări din această țară cer sume foarte mari pentru acest model, o problemă mare pentru cei care trăiesc în orașe mari ca Londra. (27.02)
-
Datele preliminare publicate de Comisia Europeană arată că România rămâne pe primul loc la rata mortalității în accidente rutiere din UE. Anul trecut, țara noastră a înregistrat 86 de decese cauzate de accidente rutiere la un milion de locuitori. (21.02)
-
Scandal de corupție la Mercedes-Benz: doi angajați ai unei uzine din Germania, acuzați că au luat mită de milioane de euro
-
Șeful Renault: Toate mărcile europene au încetat dezvoltarea motoarelor termice noi
-
OFICIAL: Viitorul Volkswagen Passat, disponibil doar în variantă break. Livrările încep în toamnă
-
BMW va schimba denumirile modelelor sale: 48 de nume noi, înregistrate
-
Noul Hyundai Sonata facelift: versiune N Line și instrumentar digital curbat
Viitorul este Carbonul si Cauciucul.
Stima
turbinele nu "se rupe" iar consumul de ulei nu are nici o legatura cu siguranta. cat despre "feabilitate"... hai sa fim seriosi