Mercedes-Benz Romania si-a lansat noul website

De Catalin Dinu
Publicat Vineri, 25.04.2008
Prin design-ul noului website, Mercedes se aliniaza noii identitati vizuale a brand-ului si a strategiei de brand.

Esential

700.000 de vizite a inregistrat site-ul Mercedes-Benz un ultimul an.

Mercedes-Benz si-a relansat website-ul in limba romana, fiind primul site din lume al producatorului german conceput in alta limba decat engleza sau germana. Noul site este dezvoltat conform noii identitati vizuale a celor de la Mercedes-Benz si este o parte a strategiei de comunicare digitala, prin utilizarea din ce in ce mai mult a platformelor inovative de comunicare online, cum ar fi Mercedes-Benz TV.

Noul site Mercedes-Benz pune la dispozitie sute de pagini cu informatii despre autoturismele, serviciile, traditia si istoria Mercedes-Benz. Asa cum Mercedes-Benz impune permanent standarde in industria auto, si noul site Mercedes-Benz isi propune sa devina un trendsetter in categoria site-urilor industriei auto, nu doar pentru Romania, dar si pentru intreaga Europa.

Dezvoltarea site-ului va continua cu lansarea noilor sectiuni dedicate autovehiculelor comerciale usoare, autobuze si autocare, precum si lansarea noului configurator catre sfarsitul anului. Noua interfata asigura un acces mult mai facil la toate informatiile despre produsele, serviciile si reteaua Centrelor Autorizate de Vanzari si Service Mercedes-Benz.

Aceasta evolutie vine si ca o urmare fireasca a expansiunii internetului si comunicarii digitale. Numarul vizitatorilor site-ului Mercedes-Benz este in continua crestere. In ultimele 12 luni, site-ul a inregistrat peste 700.000 de vizite, peste 1.000.000 de pagini fiind accesate lunar.

Gratie noului design al website-ului si cu ajutorul obiectelor multimedia, se pot exprima mult mai detaliat tematicile propuse. Astfel, vizitatorii site-ului pot trai experienta autentica a brand-ului Mercedes-Benz, aceea a unui brand premium prin excelenta. In ultimii ani, internetul s-a transformat intr-unul din cele mai importante medii de vanzare din industria automobilelor. Noul site Mercedes-Benz se concentreaza mai mult pe procesul de vanzare si astfel informatiile prezentate sunt mult mai accesibile clientilor. Noile tehnologii, care permit o conectare mai rapida la internet, au facut posibila utilizarea unor imagini la o rezolutie mai mare. Tehnologiile web de ultima ora vor fi utilizate si la construirea noului configurator auto.

Website-ul ofera informatii actualizate permanent, usor accesibile in design-ul Mercedes-Benz, iar navigarea este foarte intuitiva.

Via | Mercedes-Benz

Taguri: Mercedes

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru