Mercedes şi BMW vor surclasa Lexus pe piaţa din SUA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
După ce au fost lideri de vânzări pe segmentul premium din Statele Unite ale Americii, cei de la Lexus ar putea fi surclasaţi de Mercedes-Benz şi BMW în decursul acestui an. Imaginea Lexus a fost lovită puternic în decursul acestui an de recall-urile comune pe care le-a făcut împreună cu cei de la Toyota. Cei de la Lexus sunt lideri în materie de vânzări pe segmentul premium al pieţei din Statele Unite ale Americii din anul 2000. La vremea aceea, marca japoneză avea doar 11 ani de existenţă. Specialiştii americani ai industriei auto estimează că Lexus va pierde 1.98 procente din cota de piaţă în decursul acestui an, în timp ce cota de piaţa înregistrată în 2009 a fost de 2.1 procente.
"Va fi o bătălie să ne menţinem pe locul întâi în 2010. Clienţii Lexus sunt îngrijoraţi de problemele recente în materie de calitate pe care l-am întâlnit în ultima perioadă.", a declarat Jim Lentz, şeful departamentului de vânzări al diviziei americane Toyota.
Eiji Toyoda, fostul şef al Toyota şi descendentul fondatorului mărcii Toyota, este părintele mărcii Lexus şi protectorul acesteia de-a lungul anilor.În luna iunie, vânzările Lexus în Statele Unite ale Americii au crescut cu doar 2.7 procente, în timp ce vânzările Mercedes-Benz au crescut cu 25 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. BMW a înregistrat o creştere a vânzărilor de 15% în luna iunie 2010 pe piaţa din SUA în comparaţie cu iunie 2009. Specialiştii americani estimează că producătorul japonez de automobile va fi surclasat fără drept de apel în cea de-a doua jumătate a acestui an, deoarece modelele vândute până acum au fost comandate înainte de recall-urile recente, iar vânzările noi reprezintă doar livrarea comenzilor respective.
Via | Bloomberg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Aston Martin trece de la mașini la clădiri. Britanicii au anunțat un parteneriat cu o companie dezvoltatoare imobiliară pentru a construi un complex rezidențial în Daytona Beach. (27.10)
-
Geely a anunțat planuri noi de extindere pe piața europeană. Marca chineză vrea să lanseze 15 modele electrice și hibride noi în următorii 3 ani și să ajungă să aibă 1000 de dealeri pe Bătrânul Continent până în 2030. (27.10)
-
Anul acesta, Nissan X-Trail împlinește 25 de ani de la debut. În acest sfert de secol, X-Trail a fost comercializat în peste 8.1 milioane de exemplare la nivel global. (27.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii













Comentarii (1)