Mercedes vrea să renunţe la motoarele diesel V8 în favoarea unui V6 de trei litri
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes-Benz va renunţa la motorul V8 diesel de 4.0 litri în favoarea unei unităţi V6 de 3.0 litri care va furniza performanţe similare. Germanii au luat această decizie după ce au făcut o analiză a pieţei care le arăta că aveau motoare ceva mai mari decât ale competiţiei, care ofereau acelaşi nivel de putere. Principalul rival din clasa diesel este motorul BMW cu şase cilindri în linie care dezvoltă 286 CP în versiunea bi-turbo şi 245 CP în versiunea cu o singură turbină. Unitatea V8 de 4.0 litri a producătorului din Stuttgart oferă 320 CP şi 730 Nm în versiunea 450 CDI.
Noua motorizare V6 CDI de 3.0 litri va dezvolta cel mult 300 CP şi ar trebui să ofere peste 580 Nm pentru a-şi surclasa rivalii de aceeaşi cilindree. Unitatea echivalentă de la BMW are un consum mediu anunţat la 6.7 litri pentru versiunea de 286 CP şi 5.7 litri la sută pentru versiunea de 245 CP, care oferă 520 Nm. Motorul TDI de 3.0 litri al celor de la Audi furnizează 240 CP şi 500 Nm.
Actuala unitate V8 de 4.0 litri are o cilindree efectivă de 3.996 cmc şi dezvoltă o putere maximă de 320 CP la 3.600 rpm. Cuplul motor maxim oferit este de 730 Nm şi vine încă de la 2.200 rpm.
Unitatea emite 240 grame de CO2 per kilometru şi are un consum mediu de 9.1 litri la sută în cazul montării pe S-Klasse.Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
McLaren a lansat o nouă ediție specială pentru 750S. Noua ediție specială se numește JC96 și este destinată exclusiv pieței japoneze. Doar 61 de exemplare ale acestei ediții vor fi produse. (15.09)
-
Ford pregătește un înlocuitor indirect pentru Focus. Modelul de clasă compactă, care urmează să iasă din producție la finalul acestui an, va fi înlocuit de către un SUV care ar urma să apară în 2027. (12.09)
-
Lexus anunță o nouă ediție specială pentru LBX. Denumită Vibrant Edition, aceasta va fi produsă doar din septembrie 2025 și până în luna mai a anului viitor. (11.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (6)