Mercedes vrea să renunţe la motoarele diesel V8 în favoarea unui V6 de trei litri
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes-Benz va renunţa la motorul V8 diesel de 4.0 litri în favoarea unei unităţi V6 de 3.0 litri care va furniza performanţe similare. Germanii au luat această decizie după ce au făcut o analiză a pieţei care le arăta că aveau motoare ceva mai mari decât ale competiţiei, care ofereau acelaşi nivel de putere. Principalul rival din clasa diesel este motorul BMW cu şase cilindri în linie care dezvoltă 286 CP în versiunea bi-turbo şi 245 CP în versiunea cu o singură turbină. Unitatea V8 de 4.0 litri a producătorului din Stuttgart oferă 320 CP şi 730 Nm în versiunea 450 CDI.
Noua motorizare V6 CDI de 3.0 litri va dezvolta cel mult 300 CP şi ar trebui să ofere peste 580 Nm pentru a-şi surclasa rivalii de aceeaşi cilindree. Unitatea echivalentă de la BMW are un consum mediu anunţat la 6.7 litri pentru versiunea de 286 CP şi 5.7 litri la sută pentru versiunea de 245 CP, care oferă 520 Nm. Motorul TDI de 3.0 litri al celor de la Audi furnizează 240 CP şi 500 Nm.
Actuala unitate V8 de 4.0 litri are o cilindree efectivă de 3.996 cmc şi dezvoltă o putere maximă de 320 CP la 3.600 rpm. Cuplul motor maxim oferit este de 730 Nm şi vine încă de la 2.200 rpm.
Unitatea emite 240 grame de CO2 per kilometru şi are un consum mediu de 9.1 litri la sută în cazul montării pe S-Klasse.Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (6)