Mini a lansat o noua campanie inedita in Olanda
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Englezii de la MINI au realizat o campanie publicitara pe strazile din Amsterdam dupa modelul celor de la Heineken. In urma cu ceva vreme, agentia de publicitate TBWA din Amsterdam a amplasat cateva cutii de carton pe strazile capitalei olandeze chiar in ziua in care se ridica gunoiul. Aceste cutii de carton erau inscriptionate cu textul “Walk-in Fridge”, respectiv “camera frigorifica”, dupa ideea unui spot cunoscut pentru marca de bere mentionata mai sus.
Anul acesta, cei de la Mini au aplicat aceeasi tactica tot pe strazile din Amsterdam, de data aceasta fiind vorba de cutii din carton pe care era desenat un Mini Cooper. Pentru un plus de veridicitate, cutiile au fost etichetate si au primit chiar si un pret. Din ce putem observa, aceasta reclama se refera la o reducere viitoare pentru Mini Cooper, care este valabila doar pentru olandezi.
Dupa cum puteti observa din clipul de mai jos, cutiile Mini au atras atentia publicului din Amsterdam. Acestea erau desfacute in partea superioara, pentru a starni si mai mult curiozitatea trecatorilor.
Iata cum a reactionat publicul la acest spot inedit realizat de Mini in Olanda.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
La multi ani 2010!!