Mitsubishi lanseaza campania "Drive@earth"

De Robert Gherghe
Publicat Miercuri, 18.06.2008
"Drive@earth" este sloganul si mesajul campaniei ecologice lansate de japonezii de la Mitsubishi.

Esential

2009 va fi anul ofensivei Mitsubishi in materie de modele electrice.

Mitsubishi si grupul francez PSA Peugeot-Citroen au confirmat oficial incheierea unui parteneriat de colaborare in domeniul cercetarii si dezvoltarii de vehicule electrice.

In legatura directa cu acest fapt, brandul nipon Mitsubishi si-a gandit o noua campanie de promovare. Pe perioada acestei veri sloganul marcii nipone va fi “Drive@Earth”.

Mai mult, s-a confirmat ca in 2009 modelul electric i MiEV isi va face debutul in Japonia, dupa care va fi comercializat in restul lumii.

Sloganul Mitsubishi are menirea de a transmite doua mesaje. Primul sugereaza ca masinile sunt un element de conexiune intre noi, oamenii, si al doilea are trimitere asupra chestiunii mediului.

Ideea dezbatuta in contextul protectii mediului prevede ca nimeni, nicio companie, nu poate exista daca nu exista o planeta sanatoasa.

Via |Mitsubishi 

Taguri: Mitsubishi

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru