NHTSA demarează o investigaţie asupra unor modele VW şi Audi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) a demarat o investigaţie cu privire la o problemă apărută la pompa de combustibil a 97.272 de vehicule ce aparţin constructorilor Volkswagen şi Audi. Investigaţia vizează doar modelele cu propulsoare diesel.
Astfel, modelele VW Jetta, produse între 2009 şi 2010, VW Golf VI, fabricate în 2010, şi Audi A3 vor fi nevoite să treacă prin mâna experţilor autorităţilor americane. NHTSA a primit 160 de plângeri legate de problema pompei de combustibil şi, totodată, un accident minor s-a produs din aceeaşi cauză.
Oficialii VW au verificat această problemă şi au declarat că nu ei sunt de vină, ci calitatea slabă a motorinei. "Chiar şi o cantitate minoră de benzină care ar putea apărea în motorină va duce la defectarea pompei de combustibil", au declarat oficialii Volkswagen.
Via | EgmCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Tinerii în vârstă de 17 ani vor putea obține permisul de conducere, categoria B, iar cei în vârstă de 18 ani vor putea obține permisul de conducere pentru camioane. Totodată, se pregătește tranziția către un permis digital. Acestea sunt doar câteva dintre noile reguli anunțate de Uniunea Europeană. (22.10)
-
Euro NCAP a efectuat o nouă rundă de teste de siguranță cu nu mai puțin de 18 mașini noi. Dintre mașinile testate, 15 modele au fost notate cu 5 stele. Printre mașinile cele mai sigure se numără Mazda 6e, Audi Q3 și BMW X3. (16.10)
-
Filiala britanică a mărcii Citroen a emis un ordin de stop-drive pentru clienții a 4 modele vândute în această țară. Marca franceză încearcă să repare o problemă serioasă la sistemul de frânare. (19.09)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Versiune Plug-in Hybrid pentru BYD Atto 2 în Europa: 1.020 km autonomie combinată













Defect pompa de motorina din rezervor (vW zice ca a avut un furnizor francez), cost 10 milioane.
Masina achizitionata de noua din RO avea 60.000 Km, si este singura care m-a lasat in drum in ultimii 15 ani, de la sarmana 1310 !!
Stiti cum m-au tratat cei de la vW ?
Sa le fie de bine !!!
Hai sa zicem ca de data asta au dreptate. Dar ma cam indoiesc ca pentru un procent de 0,2%... hai sa se ajunga la 2%, VW va schimba furnizorul pompei. Mai degraba furnizorul va fi acelasi, va face cateva modificari minorle la pompa aia si gata. Nu isi vor permite sa piarda niste bani de la VW asa cum nici VW poate nu isi va permire sa schimbe furnizorul. De obicei stiu ca e vorba de un contract pe o anumita durata de timp, iar daca se anuleaza, nici una din parti nu prea e in avantaj.
Motoarele D-CAT de la Toyota (cele mai "curate",puternice si eficiente motoare diesel),cu toate ca se produceau de multi ani pe alte piete,nu au fost introduse in Romania decat in 2009 fiindca necesitau motorina Euro5 si abia la 01.01.2009 comerciantii de carburant au fost obligati sa livreze doar carburanti euro5.
E ca si cum ai livra pe o piata masini elecrice,insa infrastructura pt reincarcarea lor...ZERO.
Oricum desteptu de mai sus @LauCalin nu realizeasa ca atatea probleme au aparut in maxim 2 ani de la productie, s-ar putea in 4 ani sa se ajunga si al 20%, da vorba aceea, ce-i intereseaza pe VAG, doar oese din garantie si ami fac si ei niste banuti,
De-asta nu-mi place VAG.
Asa ca daca se va ajunge intr-o situatie in care sa fie rechemate 20% fi convins ca VW nu va sta cu mainile in san. Nu se va face mare lucru, probabil se va modifica ceva la pompa aia incat sa ii prosteasca pe americani ca au rezolvat problema.