NHTSA demarează o investigaţie asupra unor modele VW şi Audi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) a demarat o investigaţie cu privire la o problemă apărută la pompa de combustibil a 97.272 de vehicule ce aparţin constructorilor Volkswagen şi Audi. Investigaţia vizează doar modelele cu propulsoare diesel.
Astfel, modelele VW Jetta, produse între 2009 şi 2010, VW Golf VI, fabricate în 2010, şi Audi A3 vor fi nevoite să treacă prin mâna experţilor autorităţilor americane. NHTSA a primit 160 de plângeri legate de problema pompei de combustibil şi, totodată, un accident minor s-a produs din aceeaşi cauză.
Oficialii VW au verificat această problemă şi au declarat că nu ei sunt de vină, ci calitatea slabă a motorinei. "Chiar şi o cantitate minoră de benzină care ar putea apărea în motorină va duce la defectarea pompei de combustibil", au declarat oficialii Volkswagen.
Via | EgmCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a încheiat o nouă serie de teste de siguranță cu nu mai puțin de 18 modele noi. Printre acestea se numără și noua generație Renault Clio, care a obținut 4 stele în testele de siguranță. (10.12)
-
Euro NCAP a anunțat că va schimba modalitatea în care va testa mașini noi începând din 2026. Noile teste vor fi împărțite în 4 etape de siguranță, iar acestea vor fi punctate diferit față de modul de punctare din prezent. (28.11)
-
Euro NCAP a încheiat o nouă rundă de teste de siguranță, care a inclus nu mai puțin de 23 de modele. Dintre acestea, 18 au primit 5 stele ca urmare a testelor de siguranță. (19.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Defect pompa de motorina din rezervor (vW zice ca a avut un furnizor francez), cost 10 milioane.
Masina achizitionata de noua din RO avea 60.000 Km, si este singura care m-a lasat in drum in ultimii 15 ani, de la sarmana 1310 !!
Stiti cum m-au tratat cei de la vW ?
Sa le fie de bine !!!
Hai sa zicem ca de data asta au dreptate. Dar ma cam indoiesc ca pentru un procent de 0,2%... hai sa se ajunga la 2%, VW va schimba furnizorul pompei. Mai degraba furnizorul va fi acelasi, va face cateva modificari minorle la pompa aia si gata. Nu isi vor permite sa piarda niste bani de la VW asa cum nici VW poate nu isi va permire sa schimbe furnizorul. De obicei stiu ca e vorba de un contract pe o anumita durata de timp, iar daca se anuleaza, nici una din parti nu prea e in avantaj.
Motoarele D-CAT de la Toyota (cele mai "curate",puternice si eficiente motoare diesel),cu toate ca se produceau de multi ani pe alte piete,nu au fost introduse in Romania decat in 2009 fiindca necesitau motorina Euro5 si abia la 01.01.2009 comerciantii de carburant au fost obligati sa livreze doar carburanti euro5.
E ca si cum ai livra pe o piata masini elecrice,insa infrastructura pt reincarcarea lor...ZERO.
Oricum desteptu de mai sus @LauCalin nu realizeasa ca atatea probleme au aparut in maxim 2 ani de la productie, s-ar putea in 4 ani sa se ajunga si al 20%, da vorba aceea, ce-i intereseaza pe VAG, doar oese din garantie si ami fac si ei niste banuti,
De-asta nu-mi place VAG.
Asa ca daca se va ajunge intr-o situatie in care sa fie rechemate 20% fi convins ca VW nu va sta cu mainile in san. Nu se va face mare lucru, probabil se va modifica ceva la pompa aia incat sa ii prosteasca pe americani ca au rezolvat problema.