Nissan 370Z vaneaza clientii lui Porsche Cayman
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Perioada economica neagra pe care o traverseaza si industria auto nu este tocmai propice pentru lansarea unor noi modele. De multe ori producatorii se vad nevoiti sa isi reevalueze planul de vanzari, vizibil afectat de recesiunea economica.
Este si cazul celor de la Nissan, care au adus in fata publicului noua generatie a modelului sportiv 370Z intr-o perioada in care acest segment sufera din plin. Initial, oficialii japonezi estimau ca vor vinde aproximativ 30.000 de unitati 370Z in acest an, insa rezultatele inregistrate in primele luni le-au dat peste cap planurile.
Thomas Ebeling, managerul de produs al celor de la Nissan, a declarat ca "actuala criza economica a afectat mai tare acest segment comparativ cu celelalte. De aceea targetul de vanzari a fost revizuit la 10.000 de unitati livrate anul acesta."
Chiar si asa, Nissan si-a exprimat intentia de a-si mari cota de piata in Europa, comparativ cu vechea generatie. Vechiul Nissan 350Z s-a vandut in proportie de 80% pe pietele din Canada si SUA, doar 15% dintre exemplarele produse poposind in Europa.
Anul acesta insa, Nissan tinteste vanzarile lui Porsche Cayman in Europa si intentioneaza vanda 3000 de unitati 370Z, adica aproximativ 30% din productia estimata pentru 2009. Ebeling a declarat in acest sens ca "judecand dupa raportul euro/cal putere, Nissan 370Z isi doreste clar clientii lui Cayman."
Vanzarile noului 370Z vor fi influentate pozitiv in urmatoarele luni si de prezentarea oficiala a versiunii de performanta Nismo 370Z si a variantei decapotabile 370Z.
via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (0)