Nissan GT-R 2010 mai rapid cu 1.44 secunde decat versiunea 2009
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Atunci cand nu mai are ce recorduri sa doboare, Nissan GT-R concureaza cu sine. Supercarul japonez se pare ca a reusit o noua performanta pe circuitul de la Nurburgring. Versiunea 2010 a modelului Nissan GT-R a reusit sa scoata un timp cu 1.44 secunde mai mic decat predecesorul sau, varianta 2009 a supercarului.
Nemultumiti de timpul initial, obtinut anul trecut, care oricum l-a devansat pe cel stabilit de Porsche, japonezii au revenit pe Nurburgring pentru a incerca doborarea recordului stabilit de Dodge Viper ACR si Chevrolet Corvette ZR1.
Se pare ca versiunea revizuita si imbunatatita a GT-R-ului a fost incaltata cu pneuri Dunlop, fixate pe jante forjate din aliaj, regasite in lista de optionale a versiunii de performanta Spec V. Sub capota, inginerii au adaugat cinci cai putere si au revizuit cutia de viteze cu dublu ambreiaj, suspensiile si sistemul de launch control. Rezervorul a fost si el marit.
Timpul final al supercarului a fost de numai 7 minute si 27.56 secunde, cu exact 1.44 secunde mai bun decat al versiunii testate anul trecut. La volanul supercarului s-a aflat Toshio Suzuki, care a declarat ca timpul ar fi fost cu mult mai bun daca starea pistei ar fi fost alta.
In aceste conditii, inginerii Nissan promit ca vor reveni in scurt timp pentru a reusi sa doboare recordurile stabilite de Viper si ZR1.
via Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă















Mi se pare neconcludenta faza... e suficient sa franezi odata la un viraj mai devreme sau pur si simplu sa nu intri la fel de bine... !.44 secunde diferenta.... Hai las'o balta...