Noul VW Polo, aproape identic cu noul Golf?

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 17.10.2008
Conform presei britanice, noul Polo va imprumuta intreaga fata a celei de-a sasea generatii a best-sellerului Golf.

Dupa ce Scirocco a lansat pe piata noua linie stilistica a germanilor de la Volkswagen, oficialii companiei nu au ascuns faptul ca noua identitate va fi generalizata si se va regasi in "dotarea" fiecarui model al constructorului din Wolfsburg. Jurnalistii britanici de la AutoExpress au profitat la maximum de aceste informatii si au gandit o forma pentru viitoarea generatie, a cincea, a lui VW Polo.

Evident, nimic nu e revolutionar. In viziunea desgnerilor AutoExpress, "fata" lui Polo seamana pana la confuzie cu cea a modelului Golf de a sasea generatie, singurele diferente desfasurandu-se la nivel proportional. Diferentele se refera exclusiv la designul partii posterioare, stopurile amintind de cele ale noii generatii Ibiza. Practic, Volkswagen va merge pe aceeasi linie de creatie pe care a adoptat-o dintotdeauna, cu Polo reprezentand un frate mai mic al lui Golf.

Conform britanicilor, noul Polo va profita de pe urma motoarelor cu trei cilindri de 59 sau 69 de cai putere. Pe de alta parte, cea mai puternica versiune urmeaza sa fie TSI-ul cu turbocompresor de 170 de cai putere.

Fanii dieselului vor putea sa-si bazeze optiunile pe noua generatie de propulsoare de 1.6 litri, declinata in trei versiuni: 69, 89 si 104 CP.

via | Auto Express

Taguri: Golf, Polo, VW, Volkswagen

Comentarii (23)

  • noname00
    noul Golf va profita de pe urma motoarelor cu trei cilindrii?
    Cred ca de fapt vorbeati de Polo ...
    1 0
  • f. juncan
    ziaristi cu diploma
    Fiti atenti fraza: "Conform britanicilor, noul Golf va profita de pe urma motoarelor cu trei cilindri de 59 sau 69 de cai putere, cea mai puternica versiune urmand sa fie TSI-ul cu turbocompresor de 170 de cai putere.". Ultima versiune are un cilinfru in plus dar nu ne spune nimeni asta! Ziaristi adevarati!
    0 0
  • toteu
    daca ii pune la golf 59 cai, e tot ceeea ce ii trebuia unei masini de 1.2-1.3 tone :))
    1 0
  • frumos
    pare ok desenul. sper doar sa-l faca mai lat decat actuala versiune a modelului polo.
    0 0
  • antiaudi
    antiaudi
    un fel de golf la o scara mai mica si mai eftinake
    0 1
  • un fel de polo.ar putea fi interesant cel cu 170 de cai
    0 0
  • constantin
    int.
    trimiteti date tehnice - finantare si programul rabla
    0 0
  • Blaa...
    3 cilindri
    motoarele in 3 cilindri de pe actualul polo sunt o mizerie. speram sa remedieza problema
    1 1
  • Marius
    3 cilindri
    Te contrazic : am avut polo 1.4 TDI in trei cilindri si 80 de cai, fabricat in 2008. RACHETA super economic... 5l la 100, 4 persoane adulte cu aer conditionat... Nu exagerez... partea naspa e cu fiabilitatea... au picat cam multe in primii 20000 de km si binteles un pre f mare 13.300E e prea mult. Dar dace e masina de servici e ok.
    3 0
  • mda
    mda...ai dreptate u am avut polo in 3 cilindrii si am avut numai probl cu el...de fapt cred k polo e o masina nereusita kair dak e vw...sper sa i puna motoare de golf totusi
    0 0
  • mda
    RACHETA 1.4 TDI ?? lollll cred k n ai avut in viata ta masina de spui asta si ai vazut si tu una straina si te a dat pe spate .of of mai mai
    0 0
  • nu seamana absolut deloc cu un Golf mai mult are linii de fiat stilo din spate /lateral, mai uitate si u la masini cand mergi pe strada , plzz
    0 0
  • Reclamagiu
    Prea multe reclame!!!
    Ce draq mai fratilor ati ajuns ca juma din text sa fie plin de reclame , unde misti mouse-ul alta reclama , alt pop-up. Inteleg ca sunteti si voi in foame de bani dar nici chiar asa mai.
    0 0
  • Obiceiul celor de la VW.
    De 100 de ani Copy and Paste.
    Atat pot, nu ai ce sa le ceri, de altfel sunt siste producatori de mana a doua.
    0 0
  • andreea
    masini
    super cool
    0 0
  • polo
    eu am polo de 2 ani, am deja 75000, n-a picat nimic. consuma 4.5 la suta daca nu depasesc 110... in carte scrie viteza maxima 165, eu am mers cu 180 (trebuie sa modifice producatorii cartea tehnica). Al meu, fiind de 1,2 e adevarat, nu are puterea unui audi, dar nu-l dau pe o masina frantuzeasca... sunt multumit si incantat. e tentanta o masina mai puternica, dar nu-i vad utilitatea in scumpa noastra tara... decat la vreo depasire... dar de obicei plec din timp de acasa sa fac fata traficului sau drumului... scuzati de morala din coada...
    1 0
  • Polo
    Ca si Pink, si eu am un Polo de 1,2 (Happy) de ~ 2 ani (16 mii km). Sunt foarte multumit de el. Consumul e ca la carte, dac` o tii intre 50 - 100 km/h, si intr-un regim moderat de turatii. Intr-adevar, e departe de a fi o masina care sa-si roada amprentele cu fum la semafor, insa ai cateva calitati compensatorii fatza de suratele ei de aceeasi categorie: plasticide de calitate, ambalaju` feros garantat 12 ani, stabilitate foarte buna in curbe. Multi fani auto cracnesc la motorul "dezechilibrat" in 3 cilindri. Si totusi, la alte "case mari": Aygo, C1, Peugeot 107, tot pe
    3 s-a optat. Deci?... E un compromis cu pretul?
    1 0
  • ramona
    www polo
    ce ti picat mariuse
    0 0
  • ramona
    www polo
    ti apicat ?explica ce /? de ce nu esti multumit sa inteleg si eu am unu cu 4000km si consuma 4%merge ok
    0 0
  • i
    nu seamana cu vw polo ca am luat unul nou acum
    0 0
  • ispas.ionel
    nu seamana cu vw polo ca am luat unul nou acum!!!!!!!!!!
    0 0
  • 1.4 TDI
    @ Marius: subscriu la cele spuse de tine despre motorul 1.4 TDI... chiar asa si e... am si eu un Polo cu motorul asta.... excelent.
    0 0
  • bigman
    1.2i
    nu e RACHETA 1.2 dar de fat adevarul este:
    1.am facut cu masina 60 de mii km si merge excelent(am polo happy de servici)
    2.am facut liniute cu hyundai accent 1.4 2006- l_am batut detasat
    cu bmw 118 anul 1995 pe 500 de metri nu m-a putut face
    cu logan 1.4, 1.6 8 v le-am facut (mai greu la 1.6), cel de 16 16v am stat in paralel pana intrr-a 3
    skoda octavia 1.4-l-am facut
    skoda 1.9 am stat in paralel pana in treapta 4
    opel astra 1.4 l-am facut(atat model 2000 cat si model 2007)
    ford fiesta 1.4, 1.6 focus- pe amandoua le-am batut detasat
    3. consum 8 in oras 5 in afara, 0-100 12.5 sec cronometrat, viteza maxima 190 km/h pe ceas(180 reali probabil)
    masinutza e super tare, motorasul e destul de vioi si foarte elastic.
    precizez ca am mers cu 12 masini straine pana acum asa ca stiu cat de cat despre ce vb
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru