OFICIAL: Primele imagini ale lui Mercedes-Benz SLS Roadster
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes-Benz a prezentat primele imagini ale versiunii decapotabile a lui SLS 63 AMG. În mod evident, modelul şi-a pierdut uşile cu deschidere verticală în favoarea unor portiere convenţionale, această versiune fiind aşteptată de aproape un an de fanii mărcii. Încă din faza de proiectare, cei de la Mercedes-Benz au realizat un şasiu care să poată fi la fel de rigid şi pentru un cabrio, iar oficialii mărcii au specificat faptul că modelul a primit o serie de ranforsări la nivelul şasiului pentru a fi mai rezistent la torsiune. Primele imagini ale acestui model prezintă un prototip aflat în timpul testelor realizate de inginerii Mercedes-Benz, urmărind îndeaproape strategia aplicată la lansarea lui SLS 63 AMG Coupe.
Debutul noului Mercedes-Benz SLS Roadster va avea loc la Salonul Auto de la Frankfurt, unde ne aşteptăm să vedem versiunea de producţie a acestui model. Până atunci, inginerii Mercedes-Benz mai au de lucru la acest model, urmând să opereze câteva schimbări pentru a optimiza experienţa de la volan în noua configuraţie de caroserie.
După cum vă spuneam mai sus, şasiul a fost întărit pe ambele laterale, în vederea îmbunătăţirii rigidităţii şi a performanţelor în caz de accident. Caroseria prezintă un element de întărire a zonei în care se află bordul, alături de un tunel al transmisiei mai rezistent şi un cadru al parbrizului ranforsat. În ciuda acestor modificări extensive de rigidizare, SLS Roadster este cu doar câteva kilograme mai greu decât un SLS 63 AMG Coupe.Ambele modele au aceeaşi viteză maximă, limitată electronic la 317 km/h, iar motorul V8 aspirat de 6.208 centimetri cubi dezvoltă tot 563 CP la 6.800 rpm şi un cuplu motor de 650 Nm la 4.750 rpm. În ceea ce priveşte acoperişul soft-top, acesta este construit din trei staturi de pânză, magneziu, oţel şi aluminiu. SLS Roadster poate fi capotat sau decapotat în doar 11 secunde la viteze de până la 50 km/h.
Via | Mercedes-Benz
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA




















Noi insine gandim altfel odata cu trecerea anilor. Din pacate de cele mai multe ori nu reusim sa si aratam mai bine.
In fine, daca e ceva ce poate fi reprosat designului, e forma patratoasa a farurilor care cam face nota discordanta cu liniile fluente ale masinii. Si poate spatele care e un pic cam...sec (ambele pot fi corectate usor cu un facelift). In rest, e perfecta!