Opel a lansat cel mai economic Astra: 4.5 l/100 km

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 29.08.2008
Gama EcoFlex a primit un nou membru. Este vorba de o versiune ecologica a modelului Astra, care emite 119 g/km.

Esential

4.5 litri la 100 de kilometri este consumul mediu inregistrat de Opel Astra EcoFlex.
110 cai putere dezvolta Opel Astra EcoFlex.
119 g/km este valoarea emisiilor noului Astra EcoFlex.

Opel face inca un pas in directia protejarii mediului inconjurator prin lansarea unui nou membru al gamei EcoFlex. Este vorba de modelul Astra, care ingroasa randurile unei linii de vehicule ecologice, care se remarca in primul rand prin emisiile de CO2 cu valori sub 120 g/km.

Cel mai economic Astra din gama Opel este disponibil in aproape toate variantele de caroserie, 5 usi, 3 usi si break.

Pentru a obtine emisii de doar 119 g/km si un consum de doar 4.5 litri/100 de km, inginerii Opel s-au folosit de serviciile unui motor turbo-diesel de 1.7 litri. Acesta nu face nici un compromis atunci cand vine vorba de putere, unitatea diesel oferind 110 cai si un cuplu motor de 260 Nm la 2000 de rpm.

Pentru a putea obtine aceste rezultate remarcabile in materie de consum, Opel a operat o serie de modificari asupra noului Astra EcoFlex: treptele de viteza au devenit mai lungi, sistemul ECU a fost recalibrat iar motorul a suferit mici reglaje.

Inginerii germani nu s-au rezumat insa doar la atat: masa modelului a scazut cu 30 de kilograme iar prizele de aer frontale au fost modificate pentru a scadea coeficientul aerodinamic impreuna cu suspensia coborata.

Locul pneurilor standard a fost luat de o serie de cauciucuri cu rezistenta scazuta la rulare, fixate pe jante de 15 inch, sau optional, 16 inch.

via | CarScoop

Comentarii (16)

  • Bogdan
    Cum vine asta?
    "prizele de aer frontale au fost modificate pentru a scadea coeficientul aerodinamic" .... Corect nu era, pentru a creste?????
    0 0
  • coeficient
    bogdan
    coeficientul aerodinamic trebuie sa fie cat mai mic posibil pt ca acesta indica rezistenta la aer
    0 0
  • Consum
    Daca rulez cu o viteza de 90km/h constant si cu SKODA mea de 1.4MPI (Fabia) scot un astfel de consum. Nu stiu de ce este o asa mare realizare.
    0 0
  • Crysty
    Consum
    Si daca mergi cu mai mult de 100km/h ? A zis ca e consum mediu nu in afara orasului! Multe masini consuma la fel de putin la drum intins!
    0 0
  • pt EU
    Nu compara motorul de pe SKODA ta 1.4mpi(FABIA) cu motor de 1.7 turbo diesel..si intr`adevar.consumul mediu e atat cel din oras cat si cel extraurban..deci e o realizare!!
    0 0
  • toteu
    daca e asa si in realitate, primul motor care este la fel de economic ca 1.5 dCi de pe clio, poate cu putin mai economic daca se vorbeste de 1.5 dCi de 110 cai
    0 0
  • Crysty
    Consum
    Oricat ne-am contrazice noi,un lucru e sigur stiut si demonstrat: un motor diesel de aceeasi cilindree cu unul de benzina, consuma mai putin decat cel din urma !
    0 0
  • Consum
    Crysty nu mai vorbi tampenii, ma baiatule.
    0 0
  • night hunter
    opel
    conduceti un opel diesel cel putin 1000 km in Romania, apoi mai vorbim. Incercati numai... nu o sa va para rau nici de timp nici de bani!!!
    0 0
  • dadada
    AMERICANII DE LA OPEL S-AU PUS PE TREABA ! SUCCES !
    0 0
  • Andrei
    Mda :)
    Poate are motor Fiat :)
    0 0
  • Crysty
    Pt ady
    Ce prostii vorbesc? Mai concret ! Ce am zis gresit?
    0 0
  • astra
    4.5 e un consum bun, dar daca pui accesoriile si consumatorii nu cred ca mai e ac consum
    0 0
  • or scazut masa cu jenti de 15" in loc de 16"
    or scazut masa poate cu mai bine de 30 kg doar inlocuind jentile de 16" cu 15" (asta iarna de curiozitate am cantarit jeanta+cauciucul 16" si 15" (lejer la 5 roti ai facut o economie de peste 30kg !!!)
    0 0
  • Astra
    Motorul de 1.7 cdti e motor ECOTEC OPEL dezvoltat pe baza motorului de la ISUZU.
    Un motor diesel de aceeasi cilindree consuma si mai putin si polueaza mai putin decat un motor pe benzina de aceeasi cilindree, si aceleasi norme de poluare.

    Masa masinii se poate scadea nu numaidin jante. Deja sunt disponibile materialele mai usoare (ma refer ca si pret). Oricum capota pe modelul standard e din aluminiu. Deci se poate. Bravo Opel.
    0 0
  • prize aer
    @bogdan

    Daca prizele de aer sunt mari strica aerodinamica masinii. Prizele sunt ptr a capta cat mai mult aer pt racire in mod special. Daca reduci prizele creste aerodinamicitatea. Prizele mari la masinile de strada au fost doar pt design deoarece acestea nu au nevoie de prize atat de mari.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru