Porsche Cayenne GTS - versiune nouă de 420 de cai a SUV-ului german

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 10.04.2012
Porsche a lansat astăzi o nouă versiune a modelului Cayenne, menită să umple golul dintre deja existentele S şi Turbo. Se numeşte GTS şi vine cu 420 de cai putere.

Esential

420 de cai putere oferă noul Cayenne GTS.
5.7 secunde îi sunt necesare lui Porsche Cayenne GTS pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h.
261 de km/h este viteza maximă a noului Cayenne GTS.

Porsche a prezentat astăzi primele imagini şi informaţii ale cele mai noi versiuni introduse în gama lui Cayenne. Este vorba despre reiterarea declinării GTS, prezente şi pe generaţia trecută. Şi de această dată, versiunea vine să umple golul creat între Cayenne S şi Cayenne Turbo, promiţând clienţilor o atitudine sportivă într-unul din cele mai dinamice SUV-uri ale momentului.

420 de cai putere şi 5.7 secunde până la 100 km/h

Sub capota lui Cayenne GTS a fost introdus motorul V8, regăsit şi pe Cayenne S. Unitatea dezvoltă 420 de cai putere şi este asistată de o transmisie automată cu opt rapoarte Tip-tronic S. Şi motorul şi cutia au fost recalibrate pentru a obţine un comportament cât mai sportiv.

Aceste modificări îmbunătăţesc considerabil şi performanţele SUV-ului, care accelerează acum de la 0 la 100 de km/h în 5.7 secunde şi de la 0 la 160 de km/h în 13.3 secunde. Viteza maximă se opreşte la 261 de km/h. Chiar şi aşa, graţie injecţiei directe şi sistemului start-stop oferit standard, Porsche anunţă un consum mediu de numai 10.7 litri/100 de kilometri.

Pentru a asigura şi o ţinută de drum impecabilă, aşa cum şi-a obişnuit clienţii, noul Cayenne GTS vine cu o gardă la sol mai mică cu 24 de mm decât cea a lui Cayenne GTS şi cu sistemul Porsche Active Suspension Management.

Data lansării în Europa: iulie 2012

La nivel estetic, Cayenne GTS se individualizează prin culoarea de lansare, un verde crud, dar şi prin modificările estetice aduce caroseriei.

Este vorba despre un spoiler frontal împrumutat de la Cayenne Turbo, despre praguri laterale proeminente, despre bosaje mai largi şi despre un spoiler amplasat pe hayon. Nu lipsesc nici jantele speciale şi nici evacuările duble, toate vopsite în culoarea neagră.

La interior, GTS vine în standard cu o tapiţerie din piele Alcantara şi scaune faţă sport, cu opt comenzi de ajustare.

Noul Porsche Cayenne GTS va fi expus în premieră mondială în cadrul Salonului de la Beijing, luna aceasta, comercializarea sa urmând să debuteze însă la mijlocul verii, în iulie. Preţul său de pornire pe piaţa din Germania a fost deja fixat la 90.774 de euro.

Comentarii (3)

  • nu stiu de ce dar aceasta caroserie pare un kitsch... am vazut-o si in realitate si nu atrage atentia decat prin uratenie... iar spatele e aproape grotesc de neadecvat stilului porsche
    1 15
  • @dany Asa e....mai putin interiorul care e un vis. Sa speram ca Macan
    va arata mai bine.
    3 2
  • 90.774 de euro. ? Mi se pare enorm pt. cativa cai in plus...
    Bine .... prost e cine da nu cine cere.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru