Primele imagini ale interiorului viitorului Mercedes-Benz B-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Primele fotografii ale interiorului lui Mercedes-Benz B-Klasse au fost publicate pe internet înainte de debutul de la Frankfurt. Modelul va fi pus în vânzare pe piaţa din Europa până la sfârşitul anului viitor, spun unele surse. Primul element pe care îl observăm la interior este eliminarea selectorului de trepte de viteză, acesta fiind mutat pe colana de direcţie. Modelele oferite cu transmisie manuală vor avea un levier de schimbare a treptelor montat între scaune, la fel ca majoritatea automobilelor moderne.
Bordul prezintă un afişaj cu touchscreen în partea superioară a consolei centrale, în timp ce volanul cu trei spiţe aminteşte de cel al lui CLS. Fantele instalaţiei de climatizare amintesc de cele prezente pe SLS 63 AMG şi noul SLK, graţie aspectului retro şi a finisajului care imită metalul. Noul B-Klasse promite să facă "un pas revoluţionar în clasa compactă" şi are o lungime de 4.359 milimetri şi o lăţime de 1.785 milimetri. Înălţimea lui B-Klasse este de 1.557 mm, în timp ce coeficientul aerodinamic este de numai 0.26 graţie unor optimizări specifice.
Cei de la Mercedes-Benz au lucrat 1.100 de ore în tunelul aerodinamic pentru a obţine acest efect.În plus, clienţii vor putea opta pentru un pachet numit ECO Technology, care va reduce coeficientul aerodinamic la 0.24 graţie gărzii la sol reduse, elementelor montate sub caroserie şi a chederelor îmbunătăţite pentru geamurile laterale.La nivelul gamei de motorizări, B-Klasse va fi oferit în compania unor motoare cu patru cilindri. Unitatea entry-level dezvoltă 122 CP şi 200 Nm din 1.6 litri, în timp ce vârful gamei dezvoltă 156 CP şi 250 Nm dintr-o versiune supraalimentată a aceluiaşi motor. La capitolul diesel, B-Klasse este oferit în compania unui motor de 1.8 litri, care dezvolă 109 CP şi 250 Nm. Opţional, există o versiune de 136 CP şi 300 Nm. Nemţii pregătesc şi un motor pe benzină de 2.0 litri, care va fi cel mai puternic propulsor din gamă. Toate motorizările vor avea în standard start/stop şi vor fi oferite fie în compania unei manuale cu şase trepte, fie în compania transmisiei 7G Tronic. Pe viitor, vor fi dezvoltate atât versiuni hibride, cât şi versiuni electrice şi versiuni pe hidrogen.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Honda marchează 30 de ani de la momentul lansării modelului CR-V. Cel mai popular SUV al mărcii pe piața europeană se află în cea de-a 6-a generație și a primit recent o versiune cu pile de combustie și cu încărcare la priză. (15.10)
-
Leapmotor B10, noul SUV de dimensiuni compacte al producătorului chinez de mașini electrice, a fost lansat oficial pe piața europeană. Noul model va avea un preț de pornire de 29.900 euro și promite o autonomie de până la 434 kilometri. (15.10)
-
Alfa Romeo a dezvăluit oficial noul Tonale facelift. Noul model actualizat primește o parte frontală redesenată, dotări noi în habitaclu, o ediție specială de lansate și o motorizare mild-hybrid mai puternică. (15.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro
-
Rămas bun, Volvo V90. A fost produs ultimul exemplar
-
Pick-up din viitor
Nu ma intereseaza cum o sa se vanda pentru ca oricum n-am bani de asa ceva, mi-am expus parerea vis-a-vis de design.
@redriver: exact, ma duc sa plang in perna.