Primele imagini ale interiorului viitorului Mercedes-Benz B-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Primele fotografii ale interiorului lui Mercedes-Benz B-Klasse au fost publicate pe internet înainte de debutul de la Frankfurt. Modelul va fi pus în vânzare pe piaţa din Europa până la sfârşitul anului viitor, spun unele surse. Primul element pe care îl observăm la interior este eliminarea selectorului de trepte de viteză, acesta fiind mutat pe colana de direcţie. Modelele oferite cu transmisie manuală vor avea un levier de schimbare a treptelor montat între scaune, la fel ca majoritatea automobilelor moderne.
Bordul prezintă un afişaj cu touchscreen în partea superioară a consolei centrale, în timp ce volanul cu trei spiţe aminteşte de cel al lui CLS. Fantele instalaţiei de climatizare amintesc de cele prezente pe SLS 63 AMG şi noul SLK, graţie aspectului retro şi a finisajului care imită metalul. Noul B-Klasse promite să facă "un pas revoluţionar în clasa compactă" şi are o lungime de 4.359 milimetri şi o lăţime de 1.785 milimetri. Înălţimea lui B-Klasse este de 1.557 mm, în timp ce coeficientul aerodinamic este de numai 0.26 graţie unor optimizări specifice.
Cei de la Mercedes-Benz au lucrat 1.100 de ore în tunelul aerodinamic pentru a obţine acest efect.În plus, clienţii vor putea opta pentru un pachet numit ECO Technology, care va reduce coeficientul aerodinamic la 0.24 graţie gărzii la sol reduse, elementelor montate sub caroserie şi a chederelor îmbunătăţite pentru geamurile laterale.La nivelul gamei de motorizări, B-Klasse va fi oferit în compania unor motoare cu patru cilindri. Unitatea entry-level dezvoltă 122 CP şi 200 Nm din 1.6 litri, în timp ce vârful gamei dezvoltă 156 CP şi 250 Nm dintr-o versiune supraalimentată a aceluiaşi motor. La capitolul diesel, B-Klasse este oferit în compania unui motor de 1.8 litri, care dezvolă 109 CP şi 250 Nm. Opţional, există o versiune de 136 CP şi 300 Nm. Nemţii pregătesc şi un motor pe benzină de 2.0 litri, care va fi cel mai puternic propulsor din gamă. Toate motorizările vor avea în standard start/stop şi vor fi oferite fie în compania unei manuale cu şase trepte, fie în compania transmisiei 7G Tronic. Pe viitor, vor fi dezvoltate atât versiuni hibride, cât şi versiuni electrice şi versiuni pe hidrogen.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul 296 GT3 Evo, mașina cu care va concura în campionatele sub egida regulamentului GT3 începând din 2026. Noul model de competiție este o evoluție a actualului 296 GT3. (30.06)
-
Lancia a lansat oficial noul Ypsilon HF, versiunea cea mai puternică a modelului. Noul hot hatch italian este electric și are 280 de cai putere. Totodată, Lancia a lansat și noua echipare HF Line pentru versiunea obișnuită. (26.06)
-
Koenigsegg a publicat primele imagini și informații despre cea mai nouă creație. Numele său este Sadair's Spear, oferă până la 1.625 de cai putere și vor exista doar 30 de exemplare. (26.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Nu ma intereseaza cum o sa se vanda pentru ca oricum n-am bani de asa ceva, mi-am expus parerea vis-a-vis de design.
@redriver: exact, ma duc sa plang in perna.