Primele imagini cu interiorul lui Lancia Thema
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Lancia au publicat primele fotografii cu interiorul lui Thema, vesiunea europeană a lui Chrysler 300C.
Constructorul italian Lancia a prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva noul Lancia Thema, versiunea europeană a lui Chrysler 300C. Săptămâna aceasta, oficialii producătorului din Cizmă au decis să ne prezinte câteva fotografii cu interiorul navei amiral.
Dacă la exterior, modelul european este greu de diferenţiat faţă de fratele său de peste Ocean, ei bine, la interior, se petrece acelaşi lucru. Cu excepţia tapiseriei din piele, interiorul lui Thema este identic cu cel al fratelui de concern 300C. Cele două modele se bucură de acelaşi bord luminat în albastru şi de acelaşi tip de ceas poziţionat la capătul consolei centrale.
Via | Lancia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Lancia in Romania
-
Lancia Delta (2008-2014) Preţ: 20.400 - 31.598 €
-
Lancia Thema (2012-prezent) Preţ: 47.100 €
-
Lancia Ypsilon (2011-prezent) Preţ: 13.160 - 17.360 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Lamborghini a prezentat oficial o ediție specială pentru Huracan Sterrato, versiunea de teren a modelului italian. Noua ediție aduce 4 vopsele speciale, aplicate în stilul unor camuflaje. Doar 12 exemplare vor fi produse. (19.04)
-
Compania americană Shelby a prezentat oficial noul Super Snake, bazat pe actuala generație Ford Mustang. Noul model primește două motorizări, iar una din ele dezvoltă 830 de cai putere. (19.04)
-
Au apărut informații tehnice noi despre Tesla Model 3 Performance, cea mai puternică versiune a modelului electric. Informațiile au fost scurse din greșeală de către filiala din Marea Britanie a mărcii americane. (18.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Masinile nu mai au suflet...la fel ca si oamenii din ziua de azi...
@ GT-R Nu mai au suflet cei care vad castigul in oricare aspect al vietii. In afaceri asta e esenta. Altfel vorbim de binefacere.
Strict vorbind de domeniul auto, nu strica niciodata o colaborare in domeniul auto, dar cand vii pur si simplu cu un lot de modele si le schimbi doar logo-ul din frunte... Nici Marie cu alta palarie, nu se mai cheama... Ci o ingrijoratoare lipsa de respect pentru o marca in care initiatorii ei au pus suflet...Si nu vorbim de o marca aparuta ieri pe vremea asta, ci de Lancia...
anii 80'-90' au fost au fost cei mai productivi pentru masini 'de calitate'.
un E34 sau un W124 sunt masini care cu greu vor fi uitate de adevarati pasionati auto.....nici in ziua de azi nu se fabrica masini ca bmw-urile si merc-urile anilor 80-90'....
E o masina cu personalitate,rar mai vezi asta la masinile care se fabrica azi.