Primii clienţi ai vehiculelor electrice vor fi esenţiali pentru succesul acestor modele
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Directorii de vânzări de la Nissan şi Chevrolet din Statele Unite ale Americii consideră că primii clienţi ai acestor modele sunt esenţiali pentru succesul vehiculelor electrice în următorii ani. Aparent, recomandările personale par să fie cea mai bună metodă de promovare a vehiculelor ecologice, iar primii clienţi ai acestor modele sunt pasionaţi de tehnologie şi majoritatea şi-au împărtăşit experienţele pe diverse reţele sociale.
"Aducerea acestor maşini pe şosea este cea mai bună soluţie pentru a înlătura temerile consumatorilor despre noua tehnologie.", a declarat Mark Perry, director de planificare produs al Nissan în America de Nord.
"Împreună, putem să cheltuim sute de milioane de dolari, dar la finalul zilei prietenii şi vecinii îşi vor împărtăşi experienţele, iar faptul că aceştia vor vedea vehiculele electrice pe şosea, vor vedea modele electrice la încărcat în staţii publice, doar acest lucru va stimula vânzările", a completat Perry.
Mark Perry se aşteaptă ca 13.000 de puncte de încărcare pentru vehicule electrice să fie introduse în Statele Unite ale Americii până la finele anului.
Nissan a vândut 2.186 de unităţi Leaf în SUA de la debutul modelului pe piaţă, în timp ce rivalii de la Chevrolet au comercializat 2.510 Volt-uri. Cei de la Chevrolet au descris clienţii de Volt ca fiind "persoanele la care alţii vin să ceară sfaturi despre maşini şi electronice", primii care achiziţionează noile gadget-uri de pe piaţă şi "dornici să încerce ceva nou şi netestat până atunci" atunci când fac o achiziţie importantă."Piaţa mainstream este foarte confuză. Avem nevoie să educăm clienţii pe măsură ce intrăm pe această piaţă şi ne aşteptăm ca volumele să crească. Nu-i o sarcină uşoară. Eticheta de eficienţă derutează clienţii, deoarece există prea mulţi termeni pe aceasta. Sunt trei moduri diferite în care EPA calculează eficienţa unui vehicul", a declarat Cristi Landy, director de marketing de produs pentru Chevrolet Volt.
Potrivit oficialului Chevrolet, 90% dintre clienţii de Chevrolet Volt sunt de sex masculin, iar majoritatea au studii superioare, în timp ce 45% dintre aceştia au mai multe diplome de învăţământ superior. Înainte să-şi achiziţioneze Volt-ul, 86% dintre clienţii acestui model nu deţineau un vehicul construit de GM şi nu au mai deţinut un asemenea model. Unii clienţi au renunţat la modele BMW, Mercedes-Benz şi Lexus în favoarea unui Volt, anunţă oficialul mărcii americane.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Adrian Mardell, CEO-ul Jaguar Land Rover, a anunțat că va pleca de la conducerea grupului britanic la finalul acestui an. Oficialul britanic se va pensiona după 35 de ani petrecuți la Grupul Jaguar Land Rover. (01.08)
-
Renault a anunțat oficial noul său CEO. Acesta este François Provost, care va prelua conducerea grupului francez începând din 31 iulie. (31.07)
-
Mercedes-Benz Vito împlinește 30 de ani de existență. De-a lungul celor 4 decenii de producție, modelul utilitar al mărcii germane a cunoscut 3 generații și numeroase configurații de caroserie, propulsoare și trenuri de rulare. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Comentarii (0)