Primii clienţi ai vehiculelor electrice vor fi esenţiali pentru succesul acestor modele
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Directorii de vânzări de la Nissan şi Chevrolet din Statele Unite ale Americii consideră că primii clienţi ai acestor modele sunt esenţiali pentru succesul vehiculelor electrice în următorii ani. Aparent, recomandările personale par să fie cea mai bună metodă de promovare a vehiculelor ecologice, iar primii clienţi ai acestor modele sunt pasionaţi de tehnologie şi majoritatea şi-au împărtăşit experienţele pe diverse reţele sociale.
"Aducerea acestor maşini pe şosea este cea mai bună soluţie pentru a înlătura temerile consumatorilor despre noua tehnologie.", a declarat Mark Perry, director de planificare produs al Nissan în America de Nord.
"Împreună, putem să cheltuim sute de milioane de dolari, dar la finalul zilei prietenii şi vecinii îşi vor împărtăşi experienţele, iar faptul că aceştia vor vedea vehiculele electrice pe şosea, vor vedea modele electrice la încărcat în staţii publice, doar acest lucru va stimula vânzările", a completat Perry.
Mark Perry se aşteaptă ca 13.000 de puncte de încărcare pentru vehicule electrice să fie introduse în Statele Unite ale Americii până la finele anului.
Nissan a vândut 2.186 de unităţi Leaf în SUA de la debutul modelului pe piaţă, în timp ce rivalii de la Chevrolet au comercializat 2.510 Volt-uri. Cei de la Chevrolet au descris clienţii de Volt ca fiind "persoanele la care alţii vin să ceară sfaturi despre maşini şi electronice", primii care achiziţionează noile gadget-uri de pe piaţă şi "dornici să încerce ceva nou şi netestat până atunci" atunci când fac o achiziţie importantă."Piaţa mainstream este foarte confuză. Avem nevoie să educăm clienţii pe măsură ce intrăm pe această piaţă şi ne aşteptăm ca volumele să crească. Nu-i o sarcină uşoară. Eticheta de eficienţă derutează clienţii, deoarece există prea mulţi termeni pe aceasta. Sunt trei moduri diferite în care EPA calculează eficienţa unui vehicul", a declarat Cristi Landy, director de marketing de produs pentru Chevrolet Volt.
Potrivit oficialului Chevrolet, 90% dintre clienţii de Chevrolet Volt sunt de sex masculin, iar majoritatea au studii superioare, în timp ce 45% dintre aceştia au mai multe diplome de învăţământ superior. Înainte să-şi achiziţioneze Volt-ul, 86% dintre clienţii acestui model nu deţineau un vehicul construit de GM şi nu au mai deţinut un asemenea model. Unii clienţi au renunţat la modele BMW, Mercedes-Benz şi Lexus în favoarea unui Volt, anunţă oficialul mărcii americane.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (0)