Feedback

Renault 5 ar putea renaşte

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 20.03.2011
Constructorul francez Renault ar putea da naştere unei versiuni contemporane a lui R5, model care s-a bucurat de un succes enorm în anii '70.

Bătălia care se duce în zona premium din clasa mini ar putea determina renaşterea unui model care a făcut istorie pentru Renault. Vorbim despre Renault 5, cel mai bine vândut model al francezilor în anii '70 şi a cărui carieră s-a încheiat în 1985, odată cu apariţia lui Supercinq. Renaşterea lui R5 va crea un nou competitor pentru DS3, Mini sau Fiat 500 şi, totodată, va deveni o alternativă pentru Twingo sau Clio.

Conform unor surse din interiorul companiei, planurile pentru renaşterea lui R5 sunt încă la început întrucât, constructorul francez are alte priorităţi. Aceleaşi surse sunt de părere că reinventarea lui R5 va avea un succes enorm pe piaţă. Designerii francezi vor avea mult de lucru, întrucât stilul retro al lui R5, nu s-ar potrivi cu actuala filozofie de design a constructorului din Hexagon.

Via | Autocar

Comentarii (13)

  • francezul
    un Renault 5 cu stil? da, il vrem!
    imi place directia in care merge Renault... ultimele aparitii ne arata clar o marca cu intentii premium, rafinata, senzuala, foarte latina

    Renault nu ar intra in jocul asta fara o mana castigatoare. De abia astept!
    39 3
  • ...
    Din cate stiu eu, Renault R5 este bunicul lui Clio bicorp, si nu inteleg de ce ar vrea sa-l renasca...... cand deja el exista de multi multi ani..
    2 32
  • Ioan : Ciclu Beau de Rochas vs Atkinson Raspunde
  • francezul
    @bozzo26
    N-ai inteles nimic!

    Renault vrea sa intre pe segmentul masinilor de life-style cu design retro.

    Asta pentru ca nu numai Fiat, Citroen si Mini pot readuce modele legendare. Renault a vandut cu succes automobile inca din anii de pionierat ai industriei auto, deci nu-i este foarte greu sa apeleze istorie.
    31 1
  • Nu cred ca e o idee rea, pentru ca Renault a aratat ca se pricepe la masini diferite (Avantime). Poate ca isi va baga si Mercedes mana in proiectul asta si ei chiar stiu ce inseamna o masina lifestyle. Au invatat asta cu Smart. Daca s-ar adauga si tehnica Mercedes, hmmm, interesant. :)
    5 0
  • @bozzo26
    Da bozo ,ai dreptate 100 %.Clio si nu porcaria de Symbol, este urmasul lui R5.Un remake s-ar putea face dupa R4 sau mai bine R 4 CV.Imi pare bine ca la varsta ta ai cultura auto.Numai bine !
    3 24
  • @flavius
    ce "remake"mah? crezi ca aici se toarna filme?! ce treaba are clio si ce treaba are symbol, mai "priceputilor"? de unde pana unde ati adus discutia aici?! voi ati inteles ca e vba de un model retro de fite?

    ca punct de plecare, Renault 5 e alegerea perfecta. Renault 5 a avut o imagine mai funky, mai sportiva decar R4.
    25 3
  • ...
    Francezule, Renault a apelat intotdeauna la istorie, pentru ca are aceeasi linie. Uite exemple: Renault 12, apoi 18, apoi 21 s-a transformat mai tarziu in Laguna; Renault 16, apoi in 20, apoi in 25 si a devenit Safrane, Renault 19 in Megane, Renault 5 in Clio(bicorp) si asa mai departe....
    3 21
  • francezul
    @bozzo26
    Ce vrei tu sa demonstrezi mah? Clio nu e o masina retro !! Clio a aparut dupa 1990 si e complet diferit dpdv tehnic si al design-ului fara de R5.

    ps: clio bicorp se spunea la clio 2 hatchback si nu vad ce legatura are cu subiectul articolului.
    20 2
  • raduku
    Renault 5
    Eu as face un "remake" si dupa un Renault Gordini .. :)
    2 0
  • bozzo26
    eh vrea si el sa-si arate cunostintele cu google in fata... numai ca nu stie cum si cand sa foloseasca aceste cunostinte...
    5 1
  • r5 bijuterie de masina
    5 0
  • indiga
    R5Clio
    Clio nu prea a mostenit de la R5 multe. Clio are jumate de masina de masa plastica -> ce ma inerveaza cel mai mult. R5 este totul de metal.
    0 2
  • combo_2017: cand se va fabrica kwid in romania Raspunde
  • @indiga
    "jumatate de masina masa plastica"?! cu exprimari din astea nu dovedesti decat ca esti paralel cu domeniul auto, mai "inervatule"... Clio 1 si 2 au fost un succes de piata si sigure la vremea lor... da, aripile fata erau din material compozit si aveau proprietatea de a reveni la forma initiala in cazul unui impact usor... daca asta inseamna ca "jumatate din masina" era din plastic, atunci s-a intors lumea cu susu-n jos si prostii au preluat puterea!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru