Renault 5 ar putea renaşte
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Bătălia care se duce în zona premium din clasa mini ar putea determina renaşterea unui model care a făcut istorie pentru Renault. Vorbim despre Renault 5, cel mai bine vândut model al francezilor în anii '70 şi a cărui carieră s-a încheiat în 1985, odată cu apariţia lui Supercinq. Renaşterea lui R5 va crea un nou competitor pentru DS3, Mini sau Fiat 500 şi, totodată, va deveni o alternativă pentru Twingo sau Clio.
Conform unor surse din interiorul companiei, planurile pentru renaşterea lui R5 sunt încă la început întrucât, constructorul francez are alte priorităţi. Aceleaşi surse sunt de părere că reinventarea lui R5 va avea un succes enorm pe piaţă. Designerii francezi vor avea mult de lucru, întrucât stilul retro al lui R5, nu s-ar potrivi cu actuala filozofie de design a constructorului din Hexagon.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din General
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, ar putea să amâne planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice. Dacă se confirmă, interdicția ar urma să intre în vigoare din 2040. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Renault nu ar intra in jocul asta fara o mana castigatoare. De abia astept!
Renault vrea sa intre pe segmentul masinilor de life-style cu design retro.
Asta pentru ca nu numai Fiat, Citroen si Mini pot readuce modele legendare. Renault a vandut cu succes automobile inca din anii de pionierat ai industriei auto, deci nu-i este foarte greu sa apeleze istorie.
ca punct de plecare, Renault 5 e alegerea perfecta. Renault 5 a avut o imagine mai funky, mai sportiva decar R4.
ps: clio bicorp se spunea la clio 2 hatchback si nu vad ce legatura are cu subiectul articolului.