Renault Espace a primit un facelift minimalist

De Dragoș Băltățeanu
Publicat Duminica, 24.06.2012
Renault a prezentat câteva imagini cu cea mai recentă versiune a monovolumului Espace. Cel mai mare model din gama Renault a primit un facelift minimalist al cărui element central este un calandru nou.

Modelul Renault Espace nu mai este la prima tinerețe. A fost lansat în 2002 și a trecut de atunci printr-o serie de modificări stilistice și tehnice pentru a îl menține atractiv. Renault a prezentat acum faza 4 a monovolumului Espace. Cel mai mare Renault primește câteva elemente de design noi plus o serie de motoare mai economice. Renault îl numește noul Espace, dar este clar că avem de-a face doar cu un facelift minimalist semnat de designerul van der Acker. Noul calandru este elementul cel mai evident. Partea frontală este dominată de o siglă Renault de dimensiuni mai mari ca de obicei, pusă în evidență și de o linie cromată. Mai avem jante cu design nou și câteva modificări minore la interior. Asta este tot.

Espace primește o cameră pentru mersul cu spatele ce trasmite imaginile pe un display amplasat în bord, iar o serie de echipamente ca navigația și portul USB devin dotări de serie pe toată gama. Motorul diesel dCi de 2.0 litri este singurul propulsor disponibil, dar este disponibil în trei versiuni de putere: 130, 150 și 175 CP. Renault a reușit însă să reducă emisiile de CO2 la 150 g/km.

Reducerea emisiilor poluante a fost posibilă grație adoptării unui sistem de recuperare a energiei în timpul frânării și unui factor aerodinamic mai bun.

Renault Espace mai rămâne pe piață până în 2014, când Renault va înlocui acest model cu o generație nouă.

Via | leblogauto

Comentarii (7)

  • rahat cu proiectoare
    10 32
  • Stirea asta nu a mai fost acum cateva luni?
    11 1
  • Mai mult ca sigur cei care au votat mascariciul cu primul comentariu nici nu erau nascuti in 1984 cand Renault a inventat monovolumul sub numele de ESPACE.
    In anii '90 masina asta a fost referinta de segment, o masina ce impunea standardele prin invovatie, spatiu, rafinament si confort, dar iarasi cred ca era mult prea devreme pentru unii care inca umblau in premergator... au deschis ochii mai tarziu in lumea auto, iar cand i-au deschis, Espace 4 isi pierduse din stralucire. In parte datorita pierderii interesului europenilor pentru segmentul monovolumelor fata de trecut. Deasemenea design-ul demodat si concurenta trezita de la un somn profund la un deplin avant creativ (stimulat tot de Renault) si un Espace 5 care se lasa prea mult asteptat, au facut sa scada vanzarile si mai mult. Oricum, mie mi-a placut cel mai mult Espace 3 fabricat pana in 2002.
    Am incredere insa ca in 2014 Renault va reveni in forta si va reveni in forta si va reaminti tuturor cine-i taticul lor - parintele fondator :))
    25 5
  • La SH cred ca merita pan ain 50.000km
    Avantajul este ca iti faci multi prieteni in service, in special mecanici, ingineri,sefi de service, etc.
    7 16
  • specialisti MPV
    E o masina atat de rara, incat sunt teribil de amuzat cand vad asa-zisii "cunoscatori" scriind de fiabilitate... e ridicol, mai ales cand rautatea vine din partea unor adulatori de koreene... koreeni care nu reprezinta nici pe sfert din ce reprezinta Renault pe segmentul asta...
    20 5
  • Mircea
    @specialisti MPV
    i-ai lovit exact unde-i doare ! bravo!
    8 1
  • Noul Espace 5 va fi ceva cu totul special.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru