Renault: "Samsung SM5 nu va fi noul Safrane!"

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 11.02.2010
Brand managerul Renault sustine ca viitorul model de segment mare al francezilor va fi lansat abia in 2014, acesta urmand sa fie un model 100% nou si european, fara influente coreene.

Patrick Pelata, brand managerul Renault, sustine intr-un interviu acordat publicatiei franceze Le Monde ca nu s-a pus niciodata problema inlocuirii lui VelSatis cu un nou model, informatiile privind "transformarea" lui Samsung SM5 in viitorul varf de gama al francezilor fiind simple speculatii.

"Nu s-a vorbit niciodata de un nou Safrane, nu s-a pus problema inlocuirii lui Safrane cu un nou model. Pentru noi, varfurile de gama sunt Laguna si Espace", sustine Pelata.

Pana acum, informatiile venite dinspre Renault aratau ca Renault intentioneaza sa "adopte" modelul SM5, produs de Renault-Samsung Motors in Coreea de Sud, dupa modelul SM3 - Fluence. Aceste informatii au fost confirmate oficial in toamna anului trecut  chiar de catre unul dintre oficialii francezi, Beatrice Foucher, manager de produse in cadrul Renault. Din declaratiile lui Pelata, planurile de extindere a numarului de piete pe care este prezent SM5 se vor limita insa la Asia, Africa si Rusia, fara ca SM5 sa poarte sigla Renault in Europa.

Totusi, noul model de segment mare va veni pana la urma, insa acesta va fi lansat abia in 2014.

In conditiile in care Renault a renuntat la fabricarea lui VelSatis, considerat un esec de piata, singurii reprezentanti ai marcilor franceze pe segmentele superioare raman Citroen C6 - cu un design deja invechit si viitorul Peugeot 508, model care va inlocui atat 407, cat si 607.

via | Autointernationaal

Comentarii (11)

  • In 2009 Renault a pierdut 8.4 milioane euro/zi !
    Azi cei de la Renault au prezentat rezultatele financiare pe anul 2009 . In 2009 Renault a pierdut 3,068 miliarde euro, pierderea pe zi fiind de 8.4 milioane euro !
    3 6
  • Etienne
    Foarte bine
    Doamne ajuta ca SM 5 (in realitate un Laguna cu portbagaj mai mare) va ramane doar un Samsung. Ar fost un nou esec, chiar daca pierderile financiare nu ar fi fost foarte mari, ca si in cazul proiectarii unui model complet nou. Cat despre concluzie, designul lui C6 va fi imbatranit in momentul in care toate masinile nu vor mai avea roti, ci vor levita. Pana atunci C6 va ramane actual (chiar daca doar din punct de vedere al designului), indiferent de epoca.
    2 2
  • ........
    dar Masina asta Samsung are vreo legatura cu coreenii de la telefoanele alea Samsung sau nu?....ca din ce am citit in titlu nush ce sa zic...
    1 0
  • @ Claus-Claudel
    Renault detine 80.1% din Samsung Motors
    Samsung Motors are doi actionari, Renault (80.1%) si Samsung Card (19.9%) . Nu se stie exact perioada de timp in care cei de la Renault vor folosi numele Samsung .
    2 0
  • ei da
    dava c6 are deja un design invechit atunci celelalte ce design mai au, ca place sau nu ramane o prezenta originala pe strazi, chiar daca este f rar ( scuzati comentariul mai putin la obiect:))
    1 0
  • ........
    si restul de 19,9 % care e detinut de Samsung Card....din ce tra provine Samsunt Card....sunt coreenii aia sau e alta forma?....daca stie careva...
    2 0
  • dada....
    Deci asta vrea sa concureze cu Honda Accord, Passat CC, Mazda6??? Ma apuca rasul....
    1 6
  • @ Claus-Claudel
    Samsung Group detine mai multe divizii printre care Samsung Electronics (cei care produc si telefoanele mobile) si Samsung Card (divizia financiara) . In 2008, Samsung Group a devenit cea mai mare companie sud-coreeana, depasindu-i pe rivalii Hyundai Group (detine printre altele si Hyundai-KIA) . Ambele grupuri sunt controlate de cate o familie (chaebol) .
    3 0
  • Renault
    @ZZZ
    Honda Accord, Passat CC, Mazda6 nu sunt masini de clasa mare, in consecinta cu au cum sa concureze cu ce va scoate Renault in 2014
    6 1
  • .....
    aha am inteles...multumesc
    2 0
  • santa claus
    subject
    txt...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru