Revista americana Consumer Report: "Nu cumparati Lexus GX 460!"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota a anuntat ca suspenda temporar vanzarile SUV-ului Lexus GX 460 in urma unei avertizari in legatura cu siguranta oferita de aceasta masina pe care revista Consumer Report a facut-o dupa un test. Cea mai cunoscuta publicatie americana care analizeaza produsele de larg consum disponibile in SUA i-a acordat SUV-ului Lexus ratingul "Don't Buy: Safety Risk" ("Nu cumparati: prezinta risc in legatura cu siguranta"), o atentionare pe care Consumer Report o acorda extrem de rar.
Testul Consumer Report a reliefat faptul ca SUV-ul Lexus are probleme de stabilitate in conditii extreme. "Partea posterioara a masinii iese de sub control atunci cand aceasta este impinsa la limita. Masina s-a pozitionat aproape perpendicular pe axa drumului inainte ca sistemul ESP sa-si faca datoria si sa repuna masina pe traiectoria normala", spun redactorii revistei americane. Acestia incheie cu o fraza fatalista: "Consideram ca in conditii reale de trafic, aceasta situatie ar duce la un accident prin rasturnare, acesta putand cauza rani serioase sau chiar moartea pasagerilor".
Totusi, Consumer Report recunoaste ca nu au existat cazuri in care clientii modelului japonez sa raporteze aceasta problema.REACTIA TOYOTA
Cei de la Toyota au dat dovada de profesionalism si, chiar daca nici o instanta americana nu i-a obligat s-o faca, japonezii le-au cerut dealerilor sa scoata de la vanzare modelul in SUA. "Cu toate acestea, suntem increzatori ca GX se ridica la standardele de siguranta promovate de noi", sustin japonezii, care au anuntat ca modelul s-a comportat foaret bine in testele private interne de siguranta. In ultimii 20 de ani, Lexus a facut din satisfactia si siguranta clientilor cea mai mare prioritate. Analizam foarte serios situatia in care se afla GX 460 si suntem determinati sa identificam si sa corectam problemele pe care le-a identificat Consumer Report. Echipele noastre de ingineri testeaza in aceste momente modelul utilizand parametrii specifici ai testului Consumer Report pentru a identifica modul in care performantele modelului nostru pot fi imbunatatite, afirma Toyota in comunicatul oficial.
Conform oficialilor japonezi, fiecare dintre clientii GX 460 va putea sa primeasca o masina de schimb in locul celei pe care o detine in perioada in care Toyota va testa problema.
via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a testat 8 mașini noi, printre care și un model produs în România. Ford Tourneo Courier, modelul produs la Craiova, a obținut 4 stele, în timp ce 3 modele chinezești au reușit să obțină 5 stele. (11.07)
-
Grupul Stellantis a emis un ordin de Stop-Drive pentru posesorii modelelor Citroen C3 și DS3. Mașinile afectate sunt produse între 2009 și 2019 și sunt echipate cu airbag-uri Takata. Ordinul este valabil și pentru clienții din România. (20.06)
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
Cand impingi o astfel de masina "la limita", nu te poti astepta sa se lipeasca de asfalt...decat daca nu stii de capu` si de viata ta...Saormarii astia au facut astfel de teste si cu Navigator, Escalade si Hummer?
Atata se c.ca pe ei, k aia e asa si pe dincolo, cand de fapt sunt super ok.
Dar astept linistit, momentul cand vor incepe ceilalti sa intre in chemari d-astea importante.
Oare intamplator este cea mai raspandita masina din lume? Oare chiar asa RAV-ul , Land Cruiseru', Hilux, Corolla, etc sunt proaste?
Eu am avut Corolla, apoi RAV, LC120 si acum GX470. Niciodata n-am avut probleme. Cu corolla am mers 75mii km si n-am facut decat revizii.
Cam atat!
Imi pare rau sa aud si sa vad acest lucru, referitor la stabil;itate, insa nu-mi schimb asa de usor parerea.
Am avrut sa cupar un tester pentru Toyota, iar furnizorii m-au intrebat: "Pentru ce-ti trebuie tester pentruToyota, ca Toyota nu se strica". (Era pentru uzul personal nu pentru service).