România: Infiniti M diesel costă 54.400 de euro

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 08.09.2010
Infiniti a lansat în România versiunea diesel M30d, care pleacă de la 54.400 de euro cu TVA inclus. Clienţii primesc un motor de 238 de cai şi 550 de Nm, dar şi o listă de dotări generoasă.

Esential

54.400 de euro costă versiunea de bază a noului Infiniti M30d.
238 de cai putere livrează motorul diesel de 3.0 litri al celor de la Infiniti.
6.9 secunde îi sunt necesare noului Infiniti M30d pentru a atinge 100 de km/h.

Aşa cum a promis, Infiniti lansează în această toamnă în România versiunea diesel a sedanului de lux M. Echipată cu primul motor alimentat cu motorină din istoria diviziei japoneze de lux, noua generaţie M se bucură de un echilibru perfect între performanţe şi consum.

Unitatea V6 diesel de 3.0 litri cu piezo-injecţie dispune de 238 de cai putere şi un cuplu generos, de 550 Nm. Resursele sunt suficiente pentru a propulsa sedanul de la 0 la 100 de km/h în doar 6.9 secunde, până la o viteză maximă, limitată electronic, de 250 de km/h. Chiar şi aşa, consumul mediu este de numai 7.5 litri/100 de kilometri iar valoarea extraurbană poate garanta o autonomie de 1300 de kilometri. Emisiile se opresc la numai 199 de g/km.

Noul Infiniti M30d pleacă de la 54.400 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Preţul este valabil pentru versiunea entry-level, care include transmisie automată cu şapte rapoarte, faruri bi-xenon, scaune faţă reglabile electric pe 10 direcţii, cameră pentru marşarier, senzori de parcare faţă şi spate, volan încălzit, sistem audio cu hard-disc şi patru moduri de selecţie a tipului de condus: Sport, Normal, Zăpadă şi Eco.

Următorul nivel de echipare, M30d GT, pleacă de la 58.150 de euro cu TVA, şi include în lista de dotări accesorii de lux: piele semi-anilină, scaune faţă încălzite şi ventilate, faruri adaptive AFS şi ornamente din lemn White Ash, cu finisaje de culoare argintie.

Pentru cei care îşi doresc însă o alternativă sport, există versiunea M30d S, care costă 60.800 de euro şi vine cu direcţie activă pe patru roţi (4WAS), suspensii sport, scaune sport, padele din magneziu pentru cutia automată şi jante de 20 de inch din aliaj.

Nu în ultimul rând, cei mai pretenţioşi clienţi pot opta pentru pachetul de echipare Premium, ce are ca bază versiunile GT şi S. GT Premium costă 64.400 de euro iar S premium 67.050 de euro. Ambele versiuni primesc Blind Sport Intervention TM şi Intelligent Cruise Control, avertizarea în cazul părăsirii benzii şi prevenirea părăsirii benzii, precum şi alte tehnologii care alcătuiesc scutul de siguranţă dinamică.

Nu lipseşte nici sistemul Forest Air, un sistem audio Bose Premium Surround cu 16 boxe şi platforma de informaţii şi divertisment Connectiviti+ creată de Infiniti, cu un sistem de navigaţie şi hard-disc de 30 de GB.

Comentarii (8)

  • Malizia
    Cum sa dai peste 54.000 euro pe un Infiniti=Renault?
    2 19
  • vazui o reclama pe un bloc .. mai veche, dar trebuie mentionata ..

    " Masina Sport. Diesel. " ...evident reclama la infinity ... cat de "obsedat" este poporul roman pentru Diesel... au ajuns sa spuna despre chestiile alea lenese ca-s SPORTive . . . durere...

    durere si durerea asta din articol , durere dpdv al motorului ( ca nu-i nimic spectaculos la el ) si durere dpdv al masinii pentru ca este cat de cat premium ;)
    4 12
  • :)
    superba masina..numai cine nu a mers cu un infiniti il poate critica!!dar ce sa-i faci e romania! sa trasca bemveu..:))
    7 4
  • :)))))))))
    Infiniti = Renault :)))))))))))))))))) ..super tare , asta nu am mai auzit ; doar prin simplu fapt ca exista alianta Renault-Nissan nu exista comparatie intre Infiniti si Renault ; dupa logica Maliziei si GTR-ul e de fapt tot un Renault :)))))))))))))))))))))))))
    13 1
  • mda
    multi mai sar gardul...
    6 1
  • x
    nu,loganul e infinti undercover.
    7 0
  • Super ieftina!
    2 1
  • speed
    e adevaat ca pana la 100 de km d .. e mai lenes decat benzina dar de la 100 de km in sus are avantaj.
    un 1.5 diesel cu o pompa de injectie si injectoare bunicele si sa mai fie si turbo variabil bate un benzinar de 2 l de la 100 de km in sus lejer sa nu mai zica ca daca ai vant din fata si urci si o panta motorul ala pe benzina e mort .
    am masina pe benzina daca conteza acum nu de alta da sa nu se zica ca sunt fan diesel dar asa stau lucrurile
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru