Saab 9-5 SportCombi va debuta la Geneva

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 19.01.2011
Versiunea break a lui Saab 9-5 va debuta anul acesta la Salonul Auto de la Geneva. Debutul acestei versiuni de caroserie are loc la un an de la lansarea berlinei 9-5.

Suedezii de la Saab au anunţat că vor lansa versiunea break a lui 9-5 la Salonul Auto de la Geneva. Modelul promite să fie un break premium care va oferi numeroase facilităţi practice pentru familiile care apreciază stilul suedez şi tehnologia avansată. Printre acestea putem enumera bancheta din spate fracţionabilă 60/40 care lasă în urmă un spaţiu de încărcare aproape plat atunci când este pliată, fără a fi nevoie să daţi jos tetierele sau să umblaţi la perna scaunelor.

În ceea ce priveşte motorizările, cei de la Saab au în continuare în ADN ceea ce ei numesc "gena turbo", deci ne aşteptăm la propulsoare supraalimentate, care vor oferi un nivel superior de putere faţă de ceea ce promit rivalii, alături de un plus de cuplu motor şi economie de carburant. Printre facilităţile tehnologice, modelul beneficiază de blocuri optice cu bi-xenon în standard, cruise control adaptiv, acces şi pornire fără cheie, aer condiţionat pe trei zone şi afişaj pe parbriz inspirat din aeronautică.

Constructorul suedez va oferi şi o versiune cu tracţiune integrală a lui 9-5 SportCombi, care ar putea să fie însoţită şi de cel mai puternic motor otto din gamă.

Potrivit lui Jan Ake Jonsson, Saab 9-5 SportCombi este un model mult aşteptat în gama constructorului din Trollhattan. Iar noul model are sarcina de a readuce marca în faţa clienţilor de break-uri de segment D, unde Saab avea o prezenţă puternică pe multe pieţe cheie. Cei de la Saab văd noul 9-5 SportCombi ca un pas necesar pentru evoluţia mărcii şi pentru creşterea vânzărilor.

Via | Carscoop

Comentarii (2)

  • superb acest saab, tipic scandinav!
    15 0
  • ForeverSaab
    fara cuvinte...
    Incet,incet se va risipi umbra cosmarului GM,noile SAAB-uri par sa demonstreze din plin aceasta tendinta benefica,dar parca "cresterea vanzarilor" nu s-a demarat inca la nivelul estimat de Spyker,nici pe departe,piata din SUA ce mai misca,unde,asa tampiti si ingamfati cum ii credem,americanii de toate categoriile sociale apreciaza marca suedeza la adevarata ei valoare intrinseca si este cu atat mai admirabil gestul dansilor cu cat nu si-au slabit interesul vadit pentru SAAB chiar daca un megaconcern local,in speta GM,a lasat sa-i scape din maini o asemenea comoara pe roti,traita cu sufletul,cunoscut fiind faptul ca americanii sunt logoditi pe vecie cu nationalismul pur sange...In Europa in general si in Romania in special situatia curenta in domeniul atractivitatii artistice si,implicit,al valorificarii comerciale nu poate fi calificat,cu maxim spirit obiectiv,decat DRAMATIC (nu stiu daca s-au vandut 40 de exemplare in toata tara in anul recent incheiat!)...Ma intreb din ce in ce mai intens daca proprietarul de drept al marcii,Spyker,dispune intr-adevar de competentele,abilitatile si viziunile de perspectiva care se cer neintarziat dovedite,iar timpul relativ scurt de la preluarea fraielor administrative (un an) nu poate fi invocat ca scuza solida raportat la valtoarea socioeconomica de sens globalist,tot mai primejdioasa,care ne antreneaza volens-nolens pe toti...Eu continui sa sustin ideea mea de acum un an ca tot compatriotii de la Koenigsegg ar fi fost partenerii haraziti de a scoate din impas SAAB-ul si de a-i redefini traiectul viitor,tinand cont de impactul foarte dinamic al patronului si fondatorului Christian von Koenigsegg asupra capacitatilor creatoare ale micii intreprinderi private exclusiviste din Aengelholm,care,iata,fara sa exceleze la capitolul financiar,reuseste in mod incredibil sa tina trena Veyronului,ba chiar sa-l ameninte serios si,nota bene,nu "fura" sau nu "imprumuta" motoare si tehnologie de la nimeni,figurand binemeritat cu modeul CCXR intr-un top oficial al celor mai frumoase 10 masini din istorie...Dar sa speram ca se va realiza aceasta necesara alianta in secolul tuturor posibilitatilor...Oricum,noul 9-5 este cuceritor,iar la volan este pur si simplu frapant la prima vedere.N-are nici in clin,nici in maneca cu Opel Insignia,cum insinueaza carcotasii; detine niste similitudini de platforma (dimensiuni) cu modelul german si cam aceleasi varietati de cilindree,dar filosofia ergonomica si aspectul de ansamblu difera izbitor...Sa auzim de bine!
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru