Salonul de la Moscova: Logan MCV se transformă în Lada R90!

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 25.08.2010
Standul AvtoVAZ de la Salonul Auto de la Moscova a prezentat astăzi o versiune Lada a lui Dacia Logan MCV. Modelul va fi mai ieftin decât Renault Logan pe piaţa din Rusia şi va fi construit la uzina din Togliatti.

Ruşii de la AvtoVAZ au prezentat la Salonul Auto de la Moscova o versiune Lada a lui Dacia Logan MCV. Modelul respectiv este denumit deocamdată "Proiectul R90" şi reprezintă prima maşină care va fi construită la fabrica din Togliatti pe platforma B0, cea pe care este construit modelul românesc. În mod evident, acest model este doar o versiune uşor modificată a lui Dacia Logan MCV, dar nu există probleme de copiere a unui model aici deoarece Renault-Nissan deţine 25% din acţiunile AvtoVAZ şi a decis introducerea acestui model unic pe piaţa din Rusia sub sigla Lada.

Versiunea standard a lui Project R90 va fi echipată cu un motor pe benzină de 1.6 litri, două airbag-uri şi sistem ISOFIX pentru fixarea scaunelor pentru copii. Opţional, modelul poate fi echipat cu ABS, Radio CD cu MP3 şi airbag-uri laterale. La fel ca în România, cel de-al treilea rând de scaune este opţional. Odată lansat pe piaţa din Rusia, Lada R90 va avea un preţ de pornire situat în preajma valorii de 350.000 de ruble (echivalentul a 8.946 euro).

Spre exemplu, un Lada Priora Wagon pleacă de la 320.000 de ruble( aproximativ 8.179 euro), în timp ce Renault Logan echipat cu motorul de 1.6 litri porneşte de la 365.000 de ruble( echivalentul a 9.329 euro) .

Utilizarea platformei B0 de la Renault reprezintă o metodă de a reduce costurile pentru ruşii de la AvtoVAZ. Aceştia aveau deja un model concurent în acest segment, pe care îl numeau Project C şi ar fi trebuit să fie construit la fabrica din Togliatti. Din păcate pentru aceştia, Project C nu era la fel de competitiv şi de modern precum Logan, aşa că ruşii au fost nevoiţi să renunţe la proiect şi să abordeze modelul realizat pe platforma franţuzească.

Via | Auto.Mail.ru

Comentarii (12)

  • andrei
    Project C
    pacat ca au renuntat la Project C, avea un design mai deosebit, in comparatie cu cel al Loganului
    10 10
  • andrei
    revin cu o intrebare
    daca Renault detine 25% din AvtoVaz , nu cumva numaru de unitati vandute ale acestora se adauga la cele ale grupului Renault-Nissan?
    Pentru ca daca raspunsul e DA, atunci se inteteste lupta pentru podium la capitol vanzari mondiale
    7 4
  • Proiect C arata mai bine
    decat loganul:
    http://trinixy.ru/2007/08/31/lada_proekt_s_5_shtuk.html

    Nu sunt sigur daca ar fi iesit la fel de ieftin insa.
    7 3
  • loganul are o varsta, struto-camila aia de "proiect C" arata chiar aiurea. Interiorul este mai fatos dar in rest....'mnezeu cu mila!
    0 8
  • Alexandru
    romani prost ! nu trebuie semnalizat la intrare ! Este chiar interzisa !!!
    7 2
  • Ruble
    Va e lene sa puneti si echivalentul in euro? Cui ii pasa cate ruble costa masina?
    4 1
  • @sensgiratoriu
    La intrarea intr-un rond (sens giratoriu) este interzisa semnalizarea, insa la iesire este obligatorie. In afara de asta, este obligatoriu sa semnalizezi intotdeauna chiar daca nu exista niciun participant la trafic si chiar daca ceilalti soferi isi pot da seama clar de directia in care vrei sa mergi...
    Cu asta basta ...
    5 2
  • ha ha ha
    hi hi hi
    Si daca semnalizezi si daca nu, pentru unii tot aia esteeee...Am vazut Proiect C si arata bine...
    http://trinixy.ru/2007/08/31/lada_proekt_s_5_shtuk.html...
    3 1
  • xxx666
    ..........
    Cam atat ii duce capul..............
    1 1
  • tomita
    za rasians ar duing it aghein
    ca o nota umoristica. lada au furat inca o data de la dacia :D in anii 90 cand au cumparat cu spaga de la uzina modelul CN2 acum au ajuns la logan. intr-adevar este impartasit de grupul reno, dar funny none the less
    inainte chinezilor erau rusii :)) incepand din WW2 cu tancurile si avioanele apoi cumasinile in razboiul rece
    1 1
  • ....
    nesimititi ...sincer:|....
    2 2
  • profit si piata
    NU a furat nimeni nimic, Renault e actionar si rusii sunt nostalgici vor sa cumpere LADA asa cum unii vor Logan cu sigla de renault, strategie de vanzari si ceva profit pentru francezi.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru