Schimbare de top la GM Europe: şeful Opel preia compania de la Nick Reilly
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
General Motors a anunţat astăzi, într-un comunicat oficial, că preşedintele biroului european al companiei (GM Europe) se va schimba începând cu 1 ianuarie 2012. Actualul şef al GM Europe, Nick Reilly, se va retrage după 37 de ani de activitate, urmând să-i lase locul preşedintelului actual al celor de la Opel, Karl-Friedrich Stracke (foto).
Stracke nu-şi va părăsi poziţia de CEO deţinută la Opel, urmând să conducă atât brandul german, cât şi biroul european General Motors, sub care Opel îşi desfăşoară activitatea pe continent. În acelaşi timp, Reilly va rămâne în poziţia de consultant până în luna martie.
Nick Reilly (61 de ani) a fost adus de GM în fruntea GM Europe în anul 2009, după ce compania americană a renunţat la ideea de a vinde Opel. Reilly a reuşit să impună un plan de redresare care a făcut ca GM Europe să-şi revină din perioada nefastă ante-2008. Chiar dacă anul trecut a pierdut circa 1.1 miliarde de dolari, GM Europe va reuşi să revină pe zero în 2011, prognozele arătând că 2013 va fi anul în care compania va înregistra profit.
"Nick Reilly a răspuns prezent la fiecare cerere pe care GM a avut-o. S-a întors în Europa şi a condus cu succes renaşterea operaţiunilor noastre din acea zonă într-una dintre cele mai tumultuoase perioade din istoria companiei. Karl Stracke are o experienţă imensă la nivelul produselor şi a dat dovadă faptului că lucrează excelent în echipă", a declarat Dan Akerson, directorul General Motors, în comunicatul care anunţă schimbarea din fruntea companiei.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente date furnizate de Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile, europenii au înmatriculat peste 1.3 milioane de unități Volkswagen în primele 11 luni ale anului. Toyota și Skoda pe podium. (24.12)
-
Jaguar a produs ultimul exemplar F-Pace la uzina britanică de la Solihull. Odată cu sfârșitul producției SUV-ului de performanță, Jaguar pune capăt definitiv producției de mașini cu motoare termice după 90 de ani. (23.12)
-
Mercedes-Benz a ajuns la un acord de 149.6 milioane de dolari cu SUA pentru a soluționa o investigație de lungă durată privind acuzațiile de manipulare a emisiilor diesel. (23.12)
-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
BYD Seal U a fost cel mai vândut model PHEV în Europa, în ultimele 11 luni

-
RECORD: Conceptul Renault Filante a parcurs 1.008 km fără reîncărcare

-
Carismă franceză

-
Volkswagen a început să producă baterii la noua sa uzină din Germania













Comentarii (1)