Schimbare de top la GM Europe: şeful Opel preia compania de la Nick Reilly
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
General Motors a anunţat astăzi, într-un comunicat oficial, că preşedintele biroului european al companiei (GM Europe) se va schimba începând cu 1 ianuarie 2012. Actualul şef al GM Europe, Nick Reilly, se va retrage după 37 de ani de activitate, urmând să-i lase locul preşedintelului actual al celor de la Opel, Karl-Friedrich Stracke (foto).
Stracke nu-şi va părăsi poziţia de CEO deţinută la Opel, urmând să conducă atât brandul german, cât şi biroul european General Motors, sub care Opel îşi desfăşoară activitatea pe continent. În acelaşi timp, Reilly va rămâne în poziţia de consultant până în luna martie.
Nick Reilly (61 de ani) a fost adus de GM în fruntea GM Europe în anul 2009, după ce compania americană a renunţat la ideea de a vinde Opel. Reilly a reuşit să impună un plan de redresare care a făcut ca GM Europe să-şi revină din perioada nefastă ante-2008. Chiar dacă anul trecut a pierdut circa 1.1 miliarde de dolari, GM Europe va reuşi să revină pe zero în 2011, prognozele arătând că 2013 va fi anul în care compania va înregistra profit.
"Nick Reilly a răspuns prezent la fiecare cerere pe care GM a avut-o.
S-a întors în Europa şi a condus cu succes renaşterea operaţiunilor noastre din acea zonă într-una dintre cele mai tumultuoase perioade din istoria companiei. Karl Stracke are o experienţă imensă la nivelul produselor şi a dat dovadă faptului că lucrează excelent în echipă", a declarat Dan Akerson, directorul General Motors, în comunicatul care anunţă schimbarea din fruntea companiei.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
În a opta lună din 2025, Grupul Chery a comercializat puțin peste 242.000 de mașini, cu 14.6% mai multe decât în aceeași lună din 2024. Exporturile au atins o cifră record: 129.472 de unități, o creștere de 32.3%. (17.09)
-
Nissan și-a redus planul de producție pentru noua generație a modelului electric Leaf cu mai mult de jumătate pentru perioada septembrie-noiembrie, din cauza întârzierilor în aprovizionarea cu baterii. (17.09)
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Lynk&Co 08 lansat oficial în România: versiune PHEV cu autonomie electrică de 200 kilometri
Comentarii (1)