Schimbare de top la GM Europe: şeful Opel preia compania de la Nick Reilly
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
General Motors a anunţat astăzi, într-un comunicat oficial, că preşedintele biroului european al companiei (GM Europe) se va schimba începând cu 1 ianuarie 2012. Actualul şef al GM Europe, Nick Reilly, se va retrage după 37 de ani de activitate, urmând să-i lase locul preşedintelului actual al celor de la Opel, Karl-Friedrich Stracke (foto).
Stracke nu-şi va părăsi poziţia de CEO deţinută la Opel, urmând să conducă atât brandul german, cât şi biroul european General Motors, sub care Opel îşi desfăşoară activitatea pe continent. În acelaşi timp, Reilly va rămâne în poziţia de consultant până în luna martie.
Nick Reilly (61 de ani) a fost adus de GM în fruntea GM Europe în anul 2009, după ce compania americană a renunţat la ideea de a vinde Opel. Reilly a reuşit să impună un plan de redresare care a făcut ca GM Europe să-şi revină din perioada nefastă ante-2008. Chiar dacă anul trecut a pierdut circa 1.1 miliarde de dolari, GM Europe va reuşi să revină pe zero în 2011, prognozele arătând că 2013 va fi anul în care compania va înregistra profit.
"Nick Reilly a răspuns prezent la fiecare cerere pe care GM a avut-o.
S-a întors în Europa şi a condus cu succes renaşterea operaţiunilor noastre din acea zonă într-una dintre cele mai tumultuoase perioade din istoria companiei. Karl Stracke are o experienţă imensă la nivelul produselor şi a dat dovadă faptului că lucrează excelent în echipă", a declarat Dan Akerson, directorul General Motors, în comunicatul care anunţă schimbarea din fruntea companiei.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Compania suedeză anunță că producția europeană a viitorului model Polestar 7 va avea loc la uzina Volvo Cars din Kosice, Slovacia. Debutul noului model este programat pentru anul 2028. (03.07)
-
După mai bine de 30 de ani, numele HF Integrale revine la viață. Lancia a confirmat că numele va fi folosit pentru versiunile de performanță Delta și Gamma. (02.07)
-
Grupul Stellantis avertizează că ar putea fi forțat să închidă mai multe fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru depășirea emisiilor de CO2. Atât Stellantis, cât și alți producători, riscă amenzi de până la 2.5 miliarde euro. (02.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Nissan lansează noua generație a sistemului hibrid e-Power în Europa
Comentarii (1)