Schimbare de top la GM Europe: şeful Opel preia compania de la Nick Reilly
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
General Motors a anunţat astăzi, într-un comunicat oficial, că preşedintele biroului european al companiei (GM Europe) se va schimba începând cu 1 ianuarie 2012. Actualul şef al GM Europe, Nick Reilly, se va retrage după 37 de ani de activitate, urmând să-i lase locul preşedintelului actual al celor de la Opel, Karl-Friedrich Stracke (foto).
Stracke nu-şi va părăsi poziţia de CEO deţinută la Opel, urmând să conducă atât brandul german, cât şi biroul european General Motors, sub care Opel îşi desfăşoară activitatea pe continent. În acelaşi timp, Reilly va rămâne în poziţia de consultant până în luna martie.
Nick Reilly (61 de ani) a fost adus de GM în fruntea GM Europe în anul 2009, după ce compania americană a renunţat la ideea de a vinde Opel. Reilly a reuşit să impună un plan de redresare care a făcut ca GM Europe să-şi revină din perioada nefastă ante-2008. Chiar dacă anul trecut a pierdut circa 1.1 miliarde de dolari, GM Europe va reuşi să revină pe zero în 2011, prognozele arătând că 2013 va fi anul în care compania va înregistra profit.
"Nick Reilly a răspuns prezent la fiecare cerere pe care GM a avut-o. S-a întors în Europa şi a condus cu succes renaşterea operaţiunilor noastre din acea zonă într-una dintre cele mai tumultuoase perioade din istoria companiei. Karl Stracke are o experienţă imensă la nivelul produselor şi a dat dovadă faptului că lucrează excelent în echipă", a declarat Dan Akerson, directorul General Motors, în comunicatul care anunţă schimbarea din fruntea companiei.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Din cauza schimbărilor de strategie în ce privește vehiculele electrice, plus alți factori, Porsche preconizează că va înregistra pierderi de aproximativ un miliard de euro. (25.10)
-
Miko Marczyk, campionul european de raliuri din 2025, a condus noua generație Skoda Superb în versiunea 2.0 TDI pe o distanță de 2.831 kilometri fără să realimenteze. Prin urmare, acesta a realizat un nou record. (23.10)
-
Also, startup-ul de micromobilitate desprins din Rivian, a dezvăluit primul său produs destinat consumatorilor: o bicicletă electrică care va costa până la 4.500 de dolari. (23.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
Dacia Sandero, cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 9 luni













Comentarii (1)