Şeful Ferrari: ”Am rămas fără cuvinte când am văzut noul Dodge Viper”
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dodge Viper a impresionat publicul prezent la Salonul Auto de la New York, locul naşterii sale. Lansarea are însă un impact mult mai puternic decât se aşteptau americanii, noul Viper fiind extrem de bine primit de publicul de pretutindeni.
Supercarul construit de Dodge a generat rumoare chiar şi în rândul oamenilor de specialitate, cea mai nouă declaraţie venind din partea şefului Ferrari, Luca di Montezemolo.
Prezent în cadrul unei emisiuni radio, Sergio Marchionne, preşedintele alianţei Fiat-Chrysler, a declarat: ”Şeful Ferrari a fost aici în SUA pentru ultima întâlnire a consiliului de conducere. A avut ocazia de a face cunoştinţă cu noul Dodge Viper şi a rămas fără cuvinte. Atunci când un om care şi-a dedicat întreaga carieră brandului Ferrari declară că această maşină este una excepţională, Dodge chiar poate fi mândru de creaţia sa. Un adevărat compliment pentru munca depusă de creatorii noului Viper”, a concluzionat Marchionne.
Luca di Montezemolo ar fi putut să se lase impresionat de performanţele motorului V10 de 8.4 litri, capabil să ofere 640 de cai putere şi 810 Nm, cel mai mare cuplu motor dezvoltat vreodată de un propulsor aspirat.
via l motorauthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio

-
Pionier

-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035













asta face parte din genul de strategii ferrari de a-i cere lui barichello sa se lase depasit de schumacher.
@Amorezul
Poate doar farurile sa semene putin cu cele de la un Ferrari,alta asemanare nu vad....
Citatul din titlu pana la urma cui apartine e doar o minciuna, ca mai jos ati pus citatul original iar in titlul este un citat mincinos
In mod clar arata un pic mai ... european.
Asemanarea cu Ferrari: este oarecum normal sa isi impuna si italienii cate ceva, farurile seamana cu ce este la Ferrari, dar asta nu deranjeaza.
Repet, parca este mai proportionala masina comparativ cu predecesoarea.
viper s-a dus pe apa metrosexualitatii, si a lasat alura de barbat brut si muschiulos a primului model. acum se rade integral, si-a pus cercel cu leduri si se duce la coafor. de ce nu si la bamboo sa se dea cu impresii.
nu zic ca primul viper arata necioplit, chiar deloc, dar avea o "barba ingrijita" si "par pe piept"..
totul din punct de vedere stilistic. ramane sa vedem ce face pe traseu, in principal contra lui ZR1
Cauta timpii de pe Nurburgring si o sa vezi ca Ferrari e mult in spatele lui ViperACR(generatia veche).
E clar ca noua generatie Viper a ramas aceeasi sportiva americana pur-sange si va da batai de cap oricarui supercar .
ca de altfel astonul one 77 cu 7.3l si 750 de cai arata mult mai bine pe hartie comparat cu 8.4l si 640 cai
cu cat e motorul mai mare cu atat ai si cuplu mai mult.
deci, daca ai cel mai mare motor aspirat de pe planeta pe masina de serie dobitoc sa fii sa nu obtii cel mai mare cuplu. nu zau, acum poate clientii lor tipici au IQ sub 90, dar banii in portofele si se lasa prostiti de declaratiile astea pompoase.
Viper ACR este model orientat pt curse, deci NU se compara cu modele de strada, care au configuratii orientate spre mersul zi de zi din toate punctele de vedere.
viper acr eventual se pune vs un ferrari scuderia sau vreo editie limitata de omologare pt curse, deci o versiune track oriented. si atunci vedem ce obtin ei.
ca pret de asemenea ferrari e un brand la care platesti sigla, ca e facut manual si alte prostii de genul, ca sa evit replicile ca un viper costa la jumate de pret. cu ferrari te lauzi la prieteni si te dai snob. si un gt-r32 preparat cu cap poate sa dea bataie pe circuit unui ferrari de strada
IO are dreptate. In rest masinile americane sunt in general mizerii supra-motorizate.
Cum putem compara o masina cu finisaje de SuperNova dar cu miliarde de cai putere cu o bijuterie cum este un Ferrari oarecare?
Chiar si daca ard ca micii de 1 mai tot sunt intr-o alta clasa.
Pace..