Seful Toyota: "Nu mai vrem sa vindem mult, ci sa facem masini bune!"
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
Akio Toyoda, seful japonezilor de la Toyota, a anuntat intr-un interviu acordat publicatiei japoneze Nikkei ca producatorul asiatic se va concentra cu efect imediat pe calitatea produselor sale in defavoarea cantitatii. Astfel, desi Toyota a adevenit in 2008 cel mai mare producator de masini in clasamentul vanzarilor la nivel mondial, japonezii ar putea sa renunte deliberat la pozitia de top atat de dorita acum cativa ani de cei mai mari constructori de automobile din lume.
"In loc sa ne propunem sa vindem 10 milioane de masini, cred ca ar trebui sa ne propunem sa facem masini de calitate inalta pe care 10 milioane de oameni si-ar dori sa le cumpere. Cand productia noastra anuala a depasit 6 milioane de unitati, am inceput sa ne miscam atat de repede incat nu am mai reusit sa coordonam corect activitatea tuturor factorilor implicati in procesul de productie. In concluzie, am fost inghititi de un curent care se referea mai degraba la obtinerea de bani decat la masini", a recunoscut Toyoda.
Akio Toyoda a devenit presedintele celui mai mare producator auto al lumii in 2008, una dintre primele masuri pe care le-a luat fiind implementarea unui program de reducere a costurilor de productie.
In aceasta linie au fost inclusi si furnizorii Toyota, aceasta fiind una dintre explicatiile pe care institutiile americane le-au avut in legatura cu problemele tehnice din cauza carora Toyota a initiat o campanie de recall la nivel mondial.via | Automotive News (inreg)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
- 
				                
				                Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
- 
				                
				                Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
- 
				                
				                Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
- 
				                
				                Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
- 
				                
				                Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
- 
				                
				                Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
- 
				                
				                Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
- 
				                
				                Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
- 
				                
				                Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
- 
				                
				                Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
- 
				                
				                Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
- 
				                
				                Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
- 
				                
				                Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
- 
				                
				                Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
- 
				                
				                Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
- 
                        
                        Stellantis a început producția noii generații a SUV-ului Jeep Compass la uzina sa din Melfi, în sudul Italiei, parte a unui val de modele noi prin care producătorul auto speră să revigoreze vânzările și să inverseze scăderea producției din țară. (30.10)
- 
                        
                        Producția modelului A8 se va încheia la sfârșitul anului 2026. Nu există încă claritate privind momentul sau chiar posibilitatea apariției unui succesor. (29.10)
- 
                        
                        Marca chineză Great Wall Motors a anunțat un nou plan de extindere pe piața europeană. Producătorul asiatic va lansa 7 modele noi pe Bătrânul Continent începând din 2026. (28.10)
 
												








 
        























- de-a spune ca am busit-o la calitate.
- de a explica pe viitor diminuarea productiei
- de a justifica (posibil) marirea preturilor
si oricum asteptai 6 luni dupa masina japoneza.
asa le trebuie
locul 1 este cam scump. nota de plata a depasit cu mult asteptarile lor
Nu trebuie sa verifici nici o situatie ca sa-ti dai seama ca japonezii vand foarte putin in Rumanica. E suficient sa te uiti pe corso ca sa vezi ca te sufoci de VAG, Renault si Opel.
In alta ordine de idei, am avut ocazia sa calc prin diverse show-room-uri de japoneze si nu mi s-a parut ca ar fi aroganti. Aroganti mi se par mai degraba unii proprietari de japoneze.
Masinile japoneze sunt, de principiu, mai fiabile decat media. Problema lor e ca o zbarcesc grav si zgomotos (adica la chestii sensibile si se umplu de sange - la propriu si la figurat)
Din pacate, daca astepti la mine sa salvez tarisoara asta, o sa-ti iei o teapa cat Canada...Sunt mult prea multi cretini in tara asta care, din pacate, au si initiativa. Poti totusi sa citesti comentariile mai departe ca sa te distrezi (or whatever).
Daca tu ai inteles asta din 3 cuvinte care spuneau cu totul altceva, inseamna ca esti un om cu initiativa...Poate iti place tie, daca tot ai adus vorba, caz in care iti urez drum bun spre Moscova. Sau Vladivostok, ca s-o vezi pe toata, in toata splendoarea ei.
Nu ma apuc sa-ti analizez aberatiile si gugumaniile ca oricum nu te ajuta (senzatia mea). Dar nu pot sa nu-ti spun cat mi-a placut fraza asta: "Sportul national al romanilor ESTE criticatul SI aratatul cu degetul." GENIAL!!! Keep up the good job, man!
Nu te obliga nimeni sa citesti stirile cu masini japoneze.
I do not know nothing.I do not know anything.
Unde-i greseala,fiu al lui Gerula?
@ Fiu` ploii
Glume de mecanizator agricol. M-a lovit o greata cat Rusia citind porcariile tale…Oi avea si tu vreo 15 ani?
In engleza nu exista formula de exprimare CORECTA care implica dubla negatie. Prin urmare,” I do not know anything” este constructia corecta insa cealalta (“I do not know nothing”) este folosita destul de des desi este incorecta. (Este un fenomen prin care o gramada de aberatii lingvistice dobandesc statut oficial).
Enjoy your super car!
Skoda tdi!Whatever!