Studiu Dekra: Opel Insignia şi Audi A6 au cele mai puţine defecte

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 16.12.2010
Un studiu realizat în Germania de către Dekra arată că Opel Insignia şi Audi A6 sunt maşinile care prezintă cele mai puţine defecte în timp.

Studiul anual al calităţii, organizat anual de organizaţia germană Dekra, arată că Opel Insignia şi Audi A6 sunt modelele cu cele mai puţine defecte de pe piaţa europeană.

Astfel, la categoria "Cele mai bune rezultate individuale", care ia în considerare modelele cu o vechime de maximum doi ani, câştigătorul este Opel Insignia, cu un index de 96.1%. Rata defectelor este una foarte scăzută şi pentru Ford Fiesta (index 95.8%) şi pentru Toyota Prius (index 95.6%), acestea fiind modelele claste pe locurile al doilea, respectiv al treilea în clasament.

La categoria "Cele mai bune rezultate generale", care ia în considerare toate modelele de pe piaţă, indiferent de vechime sau kilometraj, câştigătorul absolut al studiului Dekra este Audi A6, care îşi adjudecă acest titlu pentru al treilea an consecutiv. Cu un index de 84.2%, A6 a reuşit să se claseze în faţa lui BMW Seria 3 (index 81.7%) şi a lui VW Passat (index 81.1%). 

Conform analizei Dekra, numărul de maşini cu defecte este în medie de patru ori mai mare pentru grupul de autoturisme vechi în comparaţie cu cel al maşinilor noi noi.

Astfel, dacă doar 11.9% dintre maşinile cu kilometraj între 0 şi 50.000 de kilometri au întâmpinat probleme şi defecte, procentul ajunge la 46.3% pentru maşinile care au rulat deja între 100.000 şi 150.000 de kilometri.

via | Dekra

Comentarii (23)

  • veche sau noua , depinde de cum ai grija de ea
    am vazut de exemplu berline model 67' mergand dar n-am vazut rugina pe ele
    16 5
  • valeriu
    bravo
    de audi A 6 se stia, de apreciat Insignia , de remarcat ca Opel a crescut foarte mult calitatea finisarilor la un pret foarte rezonabil, in toamna o Insigina era 20.000 cu dotari decente, un A6 pleaca de la 38.000
    28 4
  • Valeriu
    Audi A6 este intr-o alta liga comparativ cu Insignia, dar asta nu justiva pretul aproape dublu al A6-ului.
    20 12
  • Normal si surprinzator
    In cazul lui A6 nu ma surprinde, cei din domniu cunosc problemele concurentilor cu caseta de directie si multe altele.

    La Passat iar nu ma surprinde ca am asa ceva de 5 ani si singura problema a fost ca portbagajul nu se mai deschide singur complet, trebuie ajutat puti cu mana.

    La Opel insa ma surprinde, se pare ca au evoluat.

    Am si o Astra si sincer mi-a mancat zilele. Nu trec 6 luni fara sa-i pice cate ceva.
    O tin ca doar ca are consum foarte mic si e buna pt oras.
    19 10
  • Sunt niste chestii de imagine, asta este clar. Fiecare cu parerea lui. Opel era pe duca si acum nemtii incearca sa-l aduca mai sus, cat despre AUDI de 3 ani este cel mai bun dar nu reuseste sa se vanda mai mult ca BMW si MERCEDES. ESte ceva de genu sunt bun dar nu ma cede nimeni, oare de ce ?
    10 22
  • Vreti voi sa-mi spuneti ca Passat este inaintea celor de la Mercedes ?!! ESte de imagine.
    11 19
  • studiu realizat în Germania
    In Romania e alta poveste :) cel putin cu Insignia
    11 10
  • mahh ma "leşi"
    Pai vreti sa zica cum va iau banii pe un A6 cat pentru 5 Octavia? Normal ca nu o sa zica: honda/ toyota the best, tipic nemtesc, cred ca nu au atins targetul la vanzari...pe modelele respective si au ma comandat un " studiu". Pff....cica masini pana in 2 Ani! Atunci si fiat sau renault ar putea intra aici.
    12 19
  • Opel Insignia şi Audi A6 au cele mai puţine defecte
    . . . din fabrica
    14 8
  • Mai multe detalii:
    2010:
    http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,4/new/55748/__Germanys-DEKRA-releases-2010-car-reliability-report.html

    2009:

    http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,4/new/17838/__Germanys-DEKRA-releases-2009-car-reliability-report.html
    8 4
  • mai nu poti sa spui ca audi este o masina proasta!audi e audi
    9 13
  • Mda.....
    Studiu nemtesc, in care castiga doar masini nemtesti, primele locuri, de ani de zile. Nu cred ca un A6 (mai ales 2.5 TDI V6) este mai fiabil decat o Honda (S2000, Civic - engine of the year) sau un Volvo (P1800 miles record car). Se pare ca aceasta imagine este adevarata...

    http://img.izismile.com/img/img3/20101213/640/daily_picdump_570_640_108.jpg

    Si ca sa nu fiu luat pe sus de inteligenti, ca eu vorbesc despre fiabilitate iar stirea vorbeste despre lipsa defectiunilor: FIABILITÁTE s. f. 1. capacitate de funcționare a unui aparat, a unui sistem tehnic fără defecțiuni o perioadă îndelungată de timp.
    12 16
  • @lexion
    Audi nu mai are motorul de 2.5 de cativa ani buni, asta sa ca o paranteza.
    Apot testul asta se face pe masina nu pe motor. Asadar ca un exemplu la S2000 bordul digital care cade primul este considerat defectiune.

    Apoi se face o medie intre defectiuni si masini vandute. Din moment ce S2000 uri de ex sunt de 1000 de ori mai putine decat A6-uri, e normal sa vezi mai putine in service. Asta nu inseamna ca e mai fiabila.
    21 10
  • @lexion
    esti pe langa...
    Vezi ca acel 2.5 TDI a luat premiul "International Engine of the Year" in 1999. Si nu e configuratie V6.
    10 14
  • @esti pe langa...
    altu pe langa...
    ce legatura este intre un premiu ce vizeaza calitatea/performantele TEHNOLOGIEI cu calitatea FABRICATIEI?
    11 6
  • @ @esti pe langa
    daca eu sunt pe langa, tu esti paralel :)
    I-am precizat lui lexion unde a gresit deoarece el a zis " Nu cred ca un A6 (mai ales 2.5 TDI V6) este mai fiabil decat o Honda (S2000, Civic - engine of the year)"
    Eu nu m-am legat de calitatea fabricatiei.
    10 11
  • Aici Audi A6 merita sa fie pe primul loc, avand in vedere build-quality, dar nici Opel Insignia nu este prea departe de rezultatul celor de la Audi. Adevarul e ca aveau mare nevoie de un model ca Insignia, sa renasca si Opel din anonimat, pacat de motorizari!
    Dar ca masina, sa o conduci, ca senzatie, nimic nu se compara cu BMW, mai exact seria 3! 1.La seria 3 nu sunt de acord cu plasticul acela cauciucat de pe manerul fetei de usi-sofer, in timp se exfoliaza, daca esti "roman ghiolban" si nespalat pe maini!
    2. Vopseaua de pe nuca schimbatorului se desprinde in timp, mai ales daca porti inele, de cocalar!
    3. BMW nu a fost facut pentru romani din mai multe motive, primul motiv ar fi soselele(suspensii rigide) iar al doilea oamenii care le conduc!
    BMW este peste concurenta la motoare, tinuta de drum, sportivitate, dar la interioare, ma indoiesc! Daca erau mai atenti cu materialele folosite la interior, era masina suprema, dar sa fim sinceri, cine isi cumpara BMW pt ca are interiorul superb? Masina este o bomboana pe sosele, e imposibil sa nu te uiti dupa un BMW si sa nu fii un pic invidios! Acum va rog sa nu-mi zgariati masina si sa nu-mi furati oglinzile ca nu se potrivesc la Passat!
    19 13
  • La noul seria 5 nu cred ca sunt probleme cu materialele, in rest A6 cred ca merita sa fie pe primul la acest studiu, ramane de vazut si la vanzari
    9 2
  • Esane nu mai ridica atata in slavi bmw-u ca e la fel ca oricare masina cu plusurile si minusurile ei depinde cum privesti hai sa iti spun eu niste minusuri consum mare, tractiune spate iarna nu prea merge, o problema arhicunoscuta la motor cu o clapeta de plastic care se rupe in timp si cade in motor sau este aspirata de turbina, diverse probleme electrice, diagnoza dificil de facut la ele necesita scule scumpe, releu bujii cu probleme, unele aeroterme nasoale, pedala de frana se intareste, bordul ramane aprins sau nu se mai aprinde al unele modele si ash mai putea sa dau multe exemple dar ma opresc aici
    10 4
  • @ Mihai
    Sincer, nu stiu despre ce BMW vorbesti tu, dar eu mi-am exprimat opinia pur subiectiva, avand in vedere ca detin un model 2008 destul de actual as spune, ceea ce imi enumeri tu ,e praf in ochi, asa pot sa spun ca BMW e Dacie sau Audi, cand clar nu se pune problema!
    Daca iti spun ca masina mea consuma 6.5 in oras o sa spui ca mint, ca orice fanatic BMW, dar ma rog, tu nu ai sa ma crezi, nici cei de pe acest site, dar cum ati putea altfel. Inca ceva, este cod galben momentan aici in Constanta, iar eu mi-am condus masina fara probleme si nu mi-am echipat-o cu anvelope de iarna, ca nici nu intentionam s-o conduc, pentru asta am Dacia!
    App de tractiunea spate si zapezile, ciudat este ca problema asta o are numai BMW-ul in opinia voastra, desi stiti/nu stiti si Mercedes tot tractiune spate are, dar ce sa cred? Mercedes pluteste cumva?
    Nu stiu la ce model BMW faci tu referire cu acele probleme, dar sigur nu suntem pe aceeasi lungime de unda.
    4 11
  • Veju Bonito
    Bravo Audi!
    4 2
  • Victor
    Despre Opel nu stiu nimic.dar ce inseamna a6 traiesc pe pilea mea.
    Varza A6 din 2007.
    Se vede clar intentia celor de la Audi .
    Fac masini doar ca sa se strice rpede ,sa aruncam bani pe piese si in final sa ne pacalim din nou tot cu Audi.
    Am avut un a4 din 2003 ,care a mers 350000Km.
    A6 este varza la doar 170000Km,se vede clar cum cercetatorii aia faimosi de la Audi evolueaza doar pe principii comerciale ,functie de interesele concernului.Noi ca prosti cumparam alta tot de la ei .
    Intrati pe mobile.de ,sa vedeti acolo mercedes clasa E cu 550000Km si nu unu foarte multe.
    Aia da masina .
    0 1
  • insignia arata mai bine ca ori ce audi.nu stiu daca este mai buna dar are un pret ffff ok.si calitatea se vede din avion..doresk sa ma duc anul acesta de la astra h la insignia dar motoarele de fiat puse pe ele ma ca.m dezamagesk din unele informati...dar am sa risk cu acel 160de cp.in rest imi place si a6 dar reparatile sunt foarte scumpe s.i se strica la fel ca ori care masina.ca masini a6 si insignia arata diferit dar foarte la moda.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru