STUDIU: Femeile sunt atrase de bărbaţii cu maşini sport
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Posesorii de maşini sport au fost subiectul unui studiu realizat de cercetătorii Vladas Griskevicius, Andrew W. Delton, Theresa E. Robertson şi Joshua M. Tybur. Aceştia au chestionat 408 studenţi ai unei universităţi de stat în ceea ce priveşte sentimentele lor faţă de un posibil partener. La începutul testului, cercetătorii vorbeau cu fiecare student despre o persoană de sex opus, iar în timp ce conversaţia avansa, subiecţii primeau informaţii despre slujba sau educaţia individului respectiv.
Punctul culminant al testului se consuma în momentul în care studenţii aflau că persoana în cauză a achiziţionat un automobil nou. Pentru a vedea influenţa pe care maşina nouă o are asupra deciziei subiecţilor, cercetătorii au ales ca exemple un Porsche Boxster şi un Honda Civic. După aflarea acestei informaţii, studenţii au fost rugaţi să spună dacă şi-ar dori o relaţie de scurtă sau lungă durată cu persoana imaginară.
În urma acestui studiu a reieşit că posesorii de Porsche Boxster sunt catalogaţi de persoanele de gen feminin ca fiind portiviţi pentru o relaţie de scurtă durată.
În ceea ce priveşte bărbaţii, pentru aceştia modelul maşinii nu a avut un impact major asupra deciziei luate. Concluzia la care cercetătorii au ajuns a fost aceea că bărbaţii sunt nevoiti să facă o mulţime de lucruri pentru a atrage atenţia partenerilor de sex opus, în timp ce această regulă nu se aplică şi în cazul femeilor.Via | TheCarConnection
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
si daca am un Fiat Seicento Sporting ma ador asa-i????
in ziua de azi toate-s materialiste si chiar daca conduci o Dacie 1100......te vor'iubi'.......cu conditia sa ai portmoneu 'greu'
eu agat femei cu capul..ca mi-a pus una capat si gata:D:D:
vanzari auto
Pe cand o stire despre studii cu subiecte de genul "painea ingrasa", "alcoolul imbata" sau "televizorul tampeste"?
iar daca ne gandim mai bine, chiar nu conteaza ca studiul e facut in sua, fiindca rezultatele cred ca tot alea erau si in sua si in japonia si in romania
Pai ai dreptate, ar cam fi universal valabila treaba asta. :))
pt ca masinile sport, inseamna adrenalina, aventura, tinerete, pasiune....si femeile si barbatii cauta / sunt atrasi de masini sport, nu in egala masura , dar cine poate comenta sau trage pareri acum , cum ca ar fi datorita ca femeile sunt mai materialiste sau mai puerile, inseamna ca este un pic Misogin si ar tre sa se Maturizeze !!!,
in fond toate lumea stie ca femeile s-au nascut pe locul 2 ...=))
dar e superficial facut, trebuia sa zica masina sport si gata, k normal intre un boxter si un civic (si daca e ultimul model) o femeie alege boxter.