STUDIU: Soferii hibridelor conduc mai mult si iau mai multe amenzi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O societate de asigurari din Statele Unite ale Americii a efectuat un studiu pentru a observa obiceiurile si preferintele soferilor de automobile cu un tren de rulare hibrid. Rezultatele acestui sondaj au fost relativ socante – se pare ca soferii hibridelor parcurg mult mai multi kilometri decat soferii vehiculelor conventionale. Pe langa asta, soferii hibridelor sunt campioni la amenzi de viteza in Statele Unite ale Americii. Esantionul pe care a fost realizat acest studiu este de 360.000 persoane, care au fost intervievate intre 2007 si 2008.
Distanta parcursa anual de soferii hibridelor este, in medie, cu 3.200 kilometri mai mare decat cea parcursa de soferii tipici ai vehiculelor conventionale. Se pare ca acestia au realizat kilometri suplimentari seara si in weekend-uri. Perioada mai mare de timp petrecuta pe sosea de catre soferii hibridelor ii face mai vulnerabili la accidente, din cauza faptului ca sunt expusi mai mult traficului. Aceasta expunere la trafic ii face pe soferii hibridelor mai nervosi si mai grabiti, motiv pentru care iau amenzi de circulatie mai des.
Statisticile au aratat ca soferii modelelor Toyota Prius au luat 0.38 amenzi la 160.000 kilometri, pe cand soferii vehiculelor conventionale au luat 0.23 amenzi la 160.000 km. Modelul Toyota Prius este dat ca exemplu in acest sondaj deoarece acesta este cel mai popular hibrid din America de Nord.
Proprietarii hibridelor sufera si cand au probleme tehnice sau accidente, deoarece reparatiile sunt mai scumpe decat interventiile la automobilele conventionale. Costul total al reparatiilor unui hibrid este cu 31-45% mai mare fata de un automobil conventional de dimensiuni si performante comparabile.Via | Straightline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Ce gasesc cu adevarat socant este numarul mediu de amenzi. 0.23 in medie la 160.000Km? Chiar daca circula in mare parte pe autostrazi...insemna ca doar unul din 4 soferi a fost sanctionat pe parcursul a 160.000Km. Cred ca ii ustura tare la buzunar, pe loc si probabil si in pretul asigurarilor de sunt asa disciplinati.