Tata a lansat cel mai scump model din istoria sa: crossover-ul Aria
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Salonul Auto de la New Delhi nu putea debuta cum se cuvine fara o premiera bifata in dreptul constructorului local Tata. De aceasta data, conglomeratul indian a dezvaluit publicului cel mai scump model din istoria sa, crossover-ul Aria.
Proaspatul model a fost dezvoltat pe o platforma complet noua, botezata X2, care face din Aria un crossover capabil sa combine spatiul interior al unui MPV cu abilitatile off-road ale unui SUV. Propulsia este asigurata de un motor diesel de 2.2 litri si 137 de cai putere, capabil de un cuplu generos de 320 Nm. Resursele sunt transmise puntii fata insa si o tractiune integrala este disponibila in lista de optionale.
Surprizele apar atunci cand privim lista de optionale, Aria vine cu sase airbaguri, control al stabilitatii, un sistem audio cu surround, climatizare automata, pilot automat si sistem GPS. Toate aceste trasaturi fac din Aria cel mai scump model produs vreodata de Tata, pretul de pornire fiind fixat la aproximativ 13.300 de euro, pe piata din India.
Desi oficialii Tata au declarat ca Aria a fost supus unor incercari dificile, fiind testat si pe teritoriul european, o lansare pe Batranul Continent nu a fost momentan confirmata, indienii fiind rezervati in privinta succesului acestui model.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii














Eu mai degraba vad indienii si chinezii sa foloseasca tehnica moderna din Vest, decat invers. think a bit!be wise;)
Cat despre TATA MOTORS, eu am condus si am avut o TATA.
Ca raport calitate-pret am fost foarte multumit si prietenii mei la fel.
Va spun obiectiv, cunosc defectele unei masini TATA, insa calitatile ei sunt din ce in ce mai promitatoare.