Toyota contesta EuroNCAP dupa rezultatul slab al lui Urban Cruiser
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce Urban Cruiser a fost criticat de reprezentantii EuroNCAP in urma rezultatelor sub asteptari la ultima sesiune de teste de siguranta, reprezentantii Toyota ataca normele si metodologia utilizata de organizatia europeana in cadrul testului.
"Toyota priveste ca pe o prioritate construirea unor masini cat mai sigure cu putinta. In 2009, am primit cinci stele pentru toate celelalte trei masini evaluate de EuroNCAP (iQ, Avensis si Prius), astfel ca suntem foarte surprinsi fe faptul ca Urban Cruiser a primit doar trei stele. La fel ca in cazul oricarui alt model Toyota, Urban Cruiser a fost supus unor teste interne riguroase care ne-au indicat ca masina se ridica fara probleme la nivelul a cinci stele EuroNCAP. Investigam in acest moment in detaliu resultatul EuroNCAP pentru a intelege ce a facut diferenta dintre rezultatul Toyota si cel al organizatiei europene", sustine unul dintre purtatorii de cuvant Toyota, citat de Autocar.
Conform informatiilor pe care le are Toyota, rezultatul slab a fost determinat de un comportament mult sub asteptari al modelului la testul de impact lateral cu stalpul, zona capului manechinelor utilizate de Toyota inregistrand decelerari puternice, peste limita admisa.
Toyota Urban Cruiser a primit, astfel, doar 58% din punctajul maxim la capitolul Protectia pasagerilor adulti, modelul japonez aflandu-se la egalitate de stele cu Dacia Sandero si Logan."Exista o diferenta de opinii intre noi si EuroNCAP in ceea ce priveste aspectele tehnice ale operatiunii, mai exact la capitolul masurarii varfurilor deceleratiei in zona capului la testul de impact lateral cu stalpul. Testele interne efectuate de Toyota, create pentru a satisface cele mai inalte standarde de siguranta, au aratat ca gradul de protectie oferit de airbag-ul cortina se afla in limitele unui punctaj de cinci stele", spune purtatorul de cuvant Toyota, care incheie sustinand ca Urban Cruiser este o masina cu adevarat sigura, indiferent de rezultatul EuroNCAP: "ramanem pe deplin convinsi ca Urban Cruiser este o masina foarte sigura".
VIDEO: URBAN CRUISER, testat la EuroNCAP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Ford a inițiat o campanie de rechemare amplă pentru cel puțin câteva zeci de mii de mașini vândute în Europa. Conform Sistemului de Alertă Rapidă al Uniunii Europene, mai multe modele ale mărcii, printre care și cele produse la Craiova, au probleme cu conductele de carburant, care pot provoca un incendiu. (29.05)
-
Belgienii de la Euro NCAP au publicat rezultatele celei mai recente sesiuni de teste de impact, la care a participat inclusiv Dacia Bigster. SUV-ul produs la Mioveni a primit un punctaj de 3 stele. (22.05)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Ideea e ca datorita acestor organisme constructorii modifica anual cate ceva, sa speram ca spre binele soferului si nu de dragul organismelor.
Pe de alta parte foarte multi producatori au centrele de testare a sigurantei foarte asemanatoare cu cele de la EuroNCAP. Deci daca vrei sa ai siguranta maxima tre' sa faci accident frontal la max.64 km/h, lateral numai in dreptul usilor si la o anumita inaltime, lateral cu stalpul la fel. Ei bine la Volvo, Mercedes si SAAB lucrurile stau cu totul altfel, pentru ca ei isi testeaza masinile in foarte multe situatii, simuland accidente care au avut loc pe sosele in dierite situatii. Ca sa ma intelegeti mai bine:
http://www.youtube.com/watch?v=-wQb3eeMcDE