Toyota: "Motorul cu ardere interna nu va fi disparea niciodata"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Koei Saga, managerul Toyota a confirmat recent ideea pe care japonezii si-au bazat intreaga strategie de produs in ultimii ani: vehiculele 100% electrice sunt bune pentru calatorii pe distante mici sau in localitati. Masinile electrice nu au inca autonomie destul de mare pentru calatorii pe distante lungi. "Daca nu luam in considerare durata de viata a bateriilor si costul inlocuirii lor, atunci vehiculele electrice pot fi o solutie viabila. Dar, in viziunea mea, motorul cu ardere interna nu va fi abandonat niciodata", spune Saga.
Toyota s-a concentrat in principal pe dezvoltarea tehnologiilor hibride, ceea ce pune masinile constructorului japonez pe primul loc in topul automobilelor de acest tip. Totusi, concurenta vine tare din urma, atat cu masini hibride cat si cu electrice, facand Toyota sa ia in considerare lansarea unor vehicule electrice 100% in urmatorii doi ani.
via | allcarselectric
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul francez Michelin își închide o fabrică din Polonia, pentru a muta producția în România. (22.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Dongfeng sunt în tratative cu autoritățile italiene pentru a construi mașini cu zero emisii în această țară. (17.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, Jaguar Land Rover ar putea utiliza platforma de mașini cu zero emisii a chinezilor de la Chery. Informația nu a fost confirmată de vreun oficial al mărcii asiatice. (16.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Sigur, exista si solutia injectarii hidrogenului ca atare in motoare cu ardere in cilindrii, dar solutia asta este si greoaie, si periculoasa, si mai putin eficienta din pct de vedere al transformarii energiei de ardere in lucru mecanic. De asta, acele masini ale viitorului pe baza de hidrogen vor fi de tipul hidrogen- "pila de combustie"-curent electric-motorizare electrica. Deci tot automobil electric.
http://www.renault-ze.com/
altfel toti o bulim!
Motorul cu combustie interna va fi folosit in urmatori 100 de ani cu siguranta.
Petrolul nu se termina deoarece se poate produce sintentic din ORICE hidrocarbura prin procesul de revers depolerimisation.
"Petrolul" se poate creste pe camp sau in oceane la o eficienta mai ridicata decat "gasirea" lui in pamant.