Toyota: "Motorul cu ardere interna nu va fi disparea niciodata"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Koei Saga, managerul Toyota a confirmat recent ideea pe care japonezii si-au bazat intreaga strategie de produs in ultimii ani: vehiculele 100% electrice sunt bune pentru calatorii pe distante mici sau in localitati. Masinile electrice nu au inca autonomie destul de mare pentru calatorii pe distante lungi. "Daca nu luam in considerare durata de viata a bateriilor si costul inlocuirii lor, atunci vehiculele electrice pot fi o solutie viabila. Dar, in viziunea mea, motorul cu ardere interna nu va fi abandonat niciodata", spune Saga.
Toyota s-a concentrat in principal pe dezvoltarea tehnologiilor hibride, ceea ce pune masinile constructorului japonez pe primul loc in topul automobilelor de acest tip. Totusi, concurenta vine tare din urma, atat cu masini hibride cat si cu electrice, facand Toyota sa ia in considerare lansarea unor vehicule electrice 100% in urmatorii doi ani.
via | allcarselectric
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Gata hibernarea
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
-
Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender
Sigur, exista si solutia injectarii hidrogenului ca atare in motoare cu ardere in cilindrii, dar solutia asta este si greoaie, si periculoasa, si mai putin eficienta din pct de vedere al transformarii energiei de ardere in lucru mecanic. De asta, acele masini ale viitorului pe baza de hidrogen vor fi de tipul hidrogen- "pila de combustie"-curent electric-motorizare electrica. Deci tot automobil electric.
http://www.renault-ze.com/
altfel toti o bulim!
Motorul cu combustie interna va fi folosit in urmatori 100 de ani cu siguranta.
Petrolul nu se termina deoarece se poate produce sintentic din ORICE hidrocarbura prin procesul de revers depolerimisation.
"Petrolul" se poate creste pe camp sau in oceane la o eficienta mai ridicata decat "gasirea" lui in pamant.