Toyota: "Motorul cu ardere interna nu va fi disparea niciodata"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Koei Saga, managerul Toyota a confirmat recent ideea pe care japonezii si-au bazat intreaga strategie de produs in ultimii ani: vehiculele 100% electrice sunt bune pentru calatorii pe distante mici sau in localitati. Masinile electrice nu au inca autonomie destul de mare pentru calatorii pe distante lungi. "Daca nu luam in considerare durata de viata a bateriilor si costul inlocuirii lor, atunci vehiculele electrice pot fi o solutie viabila. Dar, in viziunea mea, motorul cu ardere interna nu va fi abandonat niciodata", spune Saga.
Toyota s-a concentrat in principal pe dezvoltarea tehnologiilor hibride, ceea ce pune masinile constructorului japonez pe primul loc in topul automobilelor de acest tip. Totusi, concurenta vine tare din urma, atat cu masini hibride cat si cu electrice, facand Toyota sa ia in considerare lansarea unor vehicule electrice 100% in urmatorii doi ani.
via | allcarselectric
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Sigur, exista si solutia injectarii hidrogenului ca atare in motoare cu ardere in cilindrii, dar solutia asta este si greoaie, si periculoasa, si mai putin eficienta din pct de vedere al transformarii energiei de ardere in lucru mecanic. De asta, acele masini ale viitorului pe baza de hidrogen vor fi de tipul hidrogen- "pila de combustie"-curent electric-motorizare electrica. Deci tot automobil electric.
http://www.renault-ze.com/
altfel toti o bulim!
Motorul cu combustie interna va fi folosit in urmatori 100 de ani cu siguranta.
Petrolul nu se termina deoarece se poate produce sintentic din ORICE hidrocarbura prin procesul de revers depolerimisation.
"Petrolul" se poate creste pe camp sau in oceane la o eficienta mai ridicata decat "gasirea" lui in pamant.