Vanzarile auto din China au crescut cu 72% in octombrie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chinezii au cumparat cu 72% mai multe vehicule in luna octombrie a acestui an in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Desi s-au vandut 1.3 milioane de unitati in septembrie 2009, iar luna octombrie a adus 1.2 milioane de vanzari noi, chinezii se pot mandri in continuare cu cea mai mare piata auto din lume. Spre comparatie, piata auto din Statele Unite ale Americii a achitionat doar 838.000 de vehicule in luna octombrie a acestui an.
Succesul sfidator al pietei auto din China este datorat programelor de stimulare a vanzarilor auto, care au totalizat suma de 730 milioane de dolari. Astfel, poporul chinez a fost stimulat de guvern sa achizitioneze atat automobile noi, cat si alte bunuri de folosinta indelungata de dimensiuni mari. Gratie acestui succes, pana si producatorii americani de automobile au inceput sa se orienteze catre piata din China. Astfel, GM se bazeaza pe marcile Cadillac si Buick pentru a realiza vanzari pe piata chineza, cel mai bun exemplu fiind modelul Buick Regal Sedan, care reprezinta o versiune rebrand-uita a lui Opel Insignia.
General Motors a reusit sa vandta 166.911 unitati in China in decursul lunii trecute, dublu fata de numarul vanzarilor inregistrate in octombrie 2008. Giganti europeni precum Volkswagen si Daimler au inregistrat si ei cresteri ale vanzarilor pe piata din China, iar producatorii indigeni precum Geely si Chery au reusit sa isi mareasca si ei cota de piata.
Via | Freep
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Comentarii (0)