Vanzarile GM, Ford si Chrysler, un dezastru in luna februarie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Din nou vesti proaste de peste Ocean, unde piata auto a scazut cu 41 de procente, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Rezultatul negativ se reflecta direct in vanzarile celor trei mari giganti auto din Detroit, GM inregistrand o scadere de 53% a vanzarilor, Ford de 48% iar Chrysler de 44%.
Se pare ca luna februarie a consemnat cea mai neagra perioada de pana acum, cuvantul "disperare" definind cel mai bine starea de spirit care pluteste deasupra celor trei mari constructori americani.
Michael DiGiovanni, analist vanzari in cadrul GM, a declarat ca cifrele inregistrate luna trecuta sunt ingrijoratoare. "In mod clar rezultatele obtinute din februarie sunt o dezamagire chiar si dupa patru luni de criza economica. In aceste conditii situatia devine foarte instabila", a declarat pentru New York Times, DiGiovanni.
De cealalta parte, Emily Kolinski Morris, economist la Ford, a afirmat "ca vanzarile de luna trecuta sunt un semn clar ca situatia urmeaza sa se agraveze. Cifrele inregistrate arata ca inca nu s-a ajuns la un minim absolut."
Rezultate negative au inregistrat si ceilalti trei mari importatori din Statele Unite, vanzarile Toyota scazand cu 40%, cele ale Honda cu 38% si ale Nissan cu 37%.
Chiar daca primesc ajutoare din partea statului, la acest nivel al vanzarilor, GM si Chrysler nu vor reusi sa depaseasca acest an.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Cu siguranta cota de piata lasata libera de acesti mastodonti fara directie va fi ca un suflu pentru ceilalti, in special pentru cei care chiar merita succesul si a caror imagine este si ea sifonata de conjunctura instituita de greselile mamutilor.
Chiar daca cei 3 mari importatori au cunoscut scaderi, totusi pe modelele care nu concureaza neaparat modelele celor 3 au cunoscut cresteri. Marile scaderi se regasesc in modelele direct concurente cu ale GM, Ford sau Chrysler. Asta le obliga sa nu mai urmeze niciodata vreo moda lansata de altii, ci sa-si vada fiecare de treburile lor si sa ofere consumatorului produsul de care acesta chiar are nevoie.
Sunt de acord ca cei 3 trebuie sa dispara. Cu cat mai repede, cu atat mai bine...Pentru toata lumea, inclusiv pentru poporul american, desi pare greu de crezut acest lucru...
Dar ideea de a nu intra pe segmente considerate traditionale pentru anumiti producatori e contraproductiva. BMW a facut primul SUV acu` vreo 10 ani. Si nu cred nici acum ca au facut o greseala...Nu conteaza ca un anumit model de masina e practic inutil si ca cine cumpara asa ceva are un intelect de meduza. Da-i prostului ce vrea si ia-i banii...Din pacate, asta e filozofia succesului...Toata lumea renunta la traditie si la embleme ca sa ramana pe piata...Aproape toti cei care au tinut de traditie si de staif, acum sunt oale si ulcele (vezi constructorii britanici)...Cine s-a adaptat din mers si a adulmecat de unde bate vantul, traieste bine mersi (vezi Toyota si VW).
Daca nu era japita asta de criza (pe care tot americanii au declansat-o) alde Toyota, Nissan si Honda ii bateau pe cei 3 de le suna apa in cap chiar si la ei acasa, chiar si pe segmentele "traditionale", chiar si in ciuda subventiilor continue pe care acestia le primeau de la guvernul SUA...
Asta e, daca s-au axat pe masini mari, motoare si consumuri peste limita.
FORD, de bine de rau, mai are masini mici in portofoliu...........
ce va urma, nici Dumnezeu nu stie.......
Pacat de oamenii de rand ca sufera pentru niste tampenii si prostii facute de cei din conducerile GM si Chrysler............