Veeco RT1, prima maşină electrică a portughezilor
- Printeaza
 - Comenteaza
 - 
			Trimite pe: 
			
		 
Familia vehiculelor electrice a primit încă un membru. Acesta vine din Portugalia, se numeşte Veeco RT 1 şi va debuta pe piaţă la jumătatea anului viitor. Veeco RT 1 este un vehicul electric cu ambiţii sportive, prezentată atât de siluetă, cât şi de performanţele cu care se mândresc portughezii. În ciuda aspectului neobişnuit, modelul poate fi condus legal pe toate drumurile din Uniunea Europeană.
Veeco RT 1 este echipat cu un motor de 107 CP cuplat unui acumulator LifePO4 de 16 kWh. Modelul poate să atingă o viteză maximă de 160 km/h şi livrează un cuplu maxim de 450 Nm încă de la prima rotaţie. Acceleraţia 0-100 km/h este realizată în opt secunde, valoare comparabilă cu cea a unui hot-hatch modern.
Exemplarul din imagini urmează să primească o serie de îmbunătăţiri înainte de a intra în producţie, cei de la Veeco anunţând o lansare pentru vara anului curent, dar nu sunt aşteptate schimbări majore de design. Proiectul Veeco, cel care a creat modelul RT 1, este rezultatul unui parteneriat între VE-Fabricação de Veículos de Tracção Eléctrica, LDA şi Institutul Superior de Inginerie din Lisabona, cofinanţat de QREN.
Via | Thegreencarwebsite Foto | Telmo Azevedo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
- 
                        
                        Seat va lansa o motorizare nouă pentru modelul compact Leon în viitorul apropiat. Mai exact, Leon va primi în gamă un motor electrificat din 2028, iar apoi va primi un facelift major. (03.11)
 - 
                        
                        Dacia se pregătește să lanseze un model nou în 2026. Conform primelor informații, noul model Dacia va fi un model de dimensiuni compacte care promite să fie un rival pentru Skoda Octavia. (03.11)
 - 
                        
                        Startup-ul britanic Longbow Motors a dezvăluit un nou automobil sport electric disponibil în două versiuni. Varianta decapotabilă Speedster va fi produsă în ediție limitată. Doar 150 de unități vor fi disponibile, iar ulterior va urma o versiune Roadster, cu plafon fix de tip coupé. (01.11)
 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

 - 
                
                    Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

 - 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

 - 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

 - 
                
                    Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

 
												















ce preturi se estimeaza?!
din cate vad in spate sunt nume pompoase, care pot sa aiba angajati profi, si sa creeze produse bune.
conversia unui sandero la full electric costa 15k euro in slovacia. tot la respectivii un rx8, unde s-a montat tehnica mai performanta duce la 30k euro.
aici, avand o caroserie usoara, nu ar trebui sa sara de 20k euro, maxim 25k euro. altfel vanzari din plopi.
cel mai sigur, pt anul urmator ar fi sa construiesti o masina electrica utilitara mica de oras (gen daewoo damas) care sa aiba concectivitate similara cu a lui renault / PSA, si sa te poti folosi se reteaua logistica care vor ei sa o dezvolte prin orase. ma refer la vest europeni nu aici.
o data pt firmele alea vor fi reduceri la achizitie si eventual daca guvernele sau autoritatile locale baga scutiri de impozite pt aceste firme, atunci sa vezi vanzari record. nu exotice din astea scumpe pe care privatii le vor cumpara asa, dupa cum bate vantul