Vehiculele pe hidrogen ar putea fi prea scumpe pentru utilizatorii obisnuiti
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi marii producatori de automobile au dezvoltat deja vehicule alimentate cu hidrogen, acestea ar putea fi prea scumpe pentru productia de serie si comercializarea rentabila a acestora. Producatorii de autombile precum Honda vor oferi modele de serie alimentate cu pile de combustibil in anul 2015, dar acestea ar putea avea un pret extrem de ridicat. Desi nu vor fi mai scumpe decat un Rolls-Royce, vehiculele alimentate cu hidrogen nu vor fi tocmai ieftine.
O prima solutie pentru comercializarea acestor modele ar fi vanzarea lor in sistem de leasing, care le va reduce cheltuielile initiale ale proprietarilor de vehicule alimentate cu hidrogen. Cu toate acestea, primele estimari anunta ca Toyota FCV va fi oferit in leasing contra sumei de 9.400 de dolari pe luna, respectiv 110.000 de dolari pe an. Pretul ridicat al vehiculelor pe hidrogen este vizibil si in numarul redus al acestora, chiar si pe pietele pe care modelele cu hidrogen sunt disponibile, doar cateva sute de unitati fiind pe sosele la nivel mondial.
Expertii japonezi se asteapta ca vehiculele pe hidrogen sa fie eficiente din punctul de vedere al costurilor doar pentru flote, cel putin in primii ani de existenta ai acestor vehicule. Desigur, exista posibilitatea ca vehiculele pe hidrogen sa fie rentabile si pentru utilizatorii privati la momentul in care vor intra in productia de serie, dar analistii nu pot sa estimeze daca acest lucru va avea loc in 2015 sau mai tarziu.
Via | Allcarselectric
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a prezentat noul Ami Buggy facelift, o versiune fără portiere care a fost disponibilă în trecut în serie limitată. De această dată, versiunea destinată aventurilor în aer liber este acum produsă în masă. (01.05)
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Energia eoliana este, in mod sigur, de viitor. Nu numai ca energia se produce fara poluare, dar exista acele "idle time" cand vantul invarte generatorul, dar nu exista destula cerere pe retea, iar atunci ar putea intra in functiune automat producerea de hidrogen (e si asta o modalitate de stocare a energiei).
Pana atunci, va doreste tataia sanatate si aer curat !
Atat pot ei, nu ii duce mintea la eoliene si alte SF-uri.
Ei saracii au ramas la golf 2 si sacii de cartofi din porbagaj.