Viitoarele modele compacte de la Mercedes apelează la gadget-uri pentru atragerea clienţilor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce au fost depăşiţi de Audi la vânzări în decursul anului 2010, cei de la Mercedes-Benz vor să atragă clienţi noi prin viitoarele modele compacte. Strategia va fi pusă în aplicare cu ajutorul gadget-urilor on-board, care le vor da clienţilor senzaţia că se află la volanul unui S-Klasse, nu într-un A-Klasse sau B-Klasse. Mercedes-Benz construieşte o fabrică în Ungaria în baza unei investiţii de 800 de milioane de euro, uzină care ar fi putut fi construită şi în România, iar în fabrica aceea vor fi construite patru modele noi, toate bazate pe aceeaşi platformă cu viitorul B-Klasse. Ţinta strategiei este de a livra 1.5 milioane de unităţi pe an până în 2015, după ce în 2010 Mercedes-Benz a livrat 1.3 milioane de unităţi.
Aşadar, A-Klasse va fi înlocuit cu un hatchback atrăgător şi modern, iar modelul va primi ulterior o versiune coupe şi chiar o versiune SUV. De data aceasta, constructorul german vizează clienţii tineri, din ce în ce mai interesaţi de un model compact premium. În timp ce rivalii de la Audi şi de la BMW au deja modele competitive în sectorul premium al segmentului C, modelele A-Klasse şi B-Klasse nu au inspirat niciodată sentimentul de "dorinţă" în sufletele tinerilor. Tocmai de aceea, vârsta medie a clientului Mercedes-Benz este de 54 de ani pe piaţa din Statele Unite ale Amercii, spun cei de la AutomotiveNews.
Viitorul B-Klasse va beneficia de numeroase gadget-uri odată cu debutul său, printre care se numără un sistem de siguranţă cu radar care detectează coliziunile iminente şi internet la bord. Modelul va utiliza şi propulsoarele lui C-Klasse, pe care cei de la Mercedes-Benz le descriu ca fiind "mai robuste".
Echiparea acestor modele cu tehnologie furnizată pe vârful lor de gamă va reduce costurile pentru Daimler AG, prin economii de scară, iar prestigiul modelelor respective va creşte graţie listei bogate de dotări opţionale.Mercedes-Benz nu a debutat favorabil pe piaţa compactelor. Primul său model compact a fost şi primul său model cu tracţiune faţă: A-Klasse. Respectivul model ar fi trebuit să fie asociat cu E-Klasse în materie de lux şi confort, dar a ajuns să fie subiect de glume după ce a picat testul elanului în versiunea fără ESP (în 1997). Cei de la Mercedes-Benz au organizat un recall şi au echipat toate exemplarele vândute cu sistemul ESP, dar nu au reuşit să şteargă amintirea acelui eveniment din conştientul publicului. Noua generaţie a lui A-Klasse promite să fie atât dinamică, cât şi confortabilă şi sigură, promiţând o luptă pe cinste cu viitoarele A3 şi Seria 1.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Chinezii de la BYD au confirmat oficial numele primului său pick-up electrificat. Acesta se va numi Shark și va fi un viitor rival pentru modele ca Toyota Hilux și Volkswagen Amarok. (25.04)
-
BMW a lansat oficial versiuni actualizate pentru i4 și Seria 4 Gran Coupe. Cele două modele aduc un design ușor revizuit, precum și dotări și motorizări noi. (25.04)
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (25.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
Comentarii (3)