Viitoarele modele compacte de la Mercedes apelează la gadget-uri pentru atragerea clienţilor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce au fost depăşiţi de Audi la vânzări în decursul anului 2010, cei de la Mercedes-Benz vor să atragă clienţi noi prin viitoarele modele compacte. Strategia va fi pusă în aplicare cu ajutorul gadget-urilor on-board, care le vor da clienţilor senzaţia că se află la volanul unui S-Klasse, nu într-un A-Klasse sau B-Klasse. Mercedes-Benz construieşte o fabrică în Ungaria în baza unei investiţii de 800 de milioane de euro, uzină care ar fi putut fi construită şi în România, iar în fabrica aceea vor fi construite patru modele noi, toate bazate pe aceeaşi platformă cu viitorul B-Klasse. Ţinta strategiei este de a livra 1.5 milioane de unităţi pe an până în 2015, după ce în 2010 Mercedes-Benz a livrat 1.3 milioane de unităţi.
Aşadar, A-Klasse va fi înlocuit cu un hatchback atrăgător şi modern, iar modelul va primi ulterior o versiune coupe şi chiar o versiune SUV. De data aceasta, constructorul german vizează clienţii tineri, din ce în ce mai interesaţi de un model compact premium. În timp ce rivalii de la Audi şi de la BMW au deja modele competitive în sectorul premium al segmentului C, modelele A-Klasse şi B-Klasse nu au inspirat niciodată sentimentul de "dorinţă" în sufletele tinerilor. Tocmai de aceea, vârsta medie a clientului Mercedes-Benz este de 54 de ani pe piaţa din Statele Unite ale Amercii, spun cei de la AutomotiveNews.
Viitorul B-Klasse va beneficia de numeroase gadget-uri odată cu debutul său, printre care se numără un sistem de siguranţă cu radar care detectează coliziunile iminente şi internet la bord. Modelul va utiliza şi propulsoarele lui C-Klasse, pe care cei de la Mercedes-Benz le descriu ca fiind "mai robuste".
Echiparea acestor modele cu tehnologie furnizată pe vârful lor de gamă va reduce costurile pentru Daimler AG, prin economii de scară, iar prestigiul modelelor respective va creşte graţie listei bogate de dotări opţionale.Mercedes-Benz nu a debutat favorabil pe piaţa compactelor. Primul său model compact a fost şi primul său model cu tracţiune faţă: A-Klasse. Respectivul model ar fi trebuit să fie asociat cu E-Klasse în materie de lux şi confort, dar a ajuns să fie subiect de glume după ce a picat testul elanului în versiunea fără ESP (în 1997). Cei de la Mercedes-Benz au organizat un recall şi au echipat toate exemplarele vândute cu sistemul ESP, dar nu au reuşit să şteargă amintirea acelui eveniment din conştientul publicului. Noua generaţie a lui A-Klasse promite să fie atât dinamică, cât şi confortabilă şi sigură, promiţând o luptă pe cinste cu viitoarele A3 şi Seria 1.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Xiaomi a dezvăluit oficial că va lansa un nou model electric în 2025. Acesta va fi un SUV care va fi botezat YU7 și care va fi al doilea model al mărcii. (11.12)
-
Jean-Philippe Imparato, directorul de operațiuni Stellantis, a confirmat că Fiat 500 va primi o nouă generație. Aceasta va fi lansată în 2032 și va fi produsă în Italia. (11.12)
-
Constructorul britanic de automobile a publicat, într-un final, datele tehnice pentru hypercar-ul Valhalla. Acesta va oferi 1.079 de cai putere și va fi produs în doar 999 de exemplare. (11.12)
- Mașinile altora: noua generație Hyundai Palisade, un SUV de lux pentru Coreea de Sud
- Tesla va lansa un model nou în 2025: Model Q va avea un preț de 30.000 de dolari
- Topul celor mai fiabile mărci auto din 2024: Subaru, Lexus și Toyota pe primele 3 locuri
- Dacia Duster Soul of Dakar: concept unicat inspirat din Raliul Dakar
- Noul Mercedes-AMG G63 Sir Class: cea mai puternică Clasa G este inspirată de succesul lui Lewis Hamilton
Comentarii (3)