Volkswagen lucrează la o maşină care se va conduce singură în parcări
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen a deschis un Laborator de Cercetări în Electronică în California. Noul laborator al nemţilor este dezvoltat în colaborare cu parteneri precum Google şi Oracle şi are un buget anual de 20 de milioane de dolari. Centrul Volkswagen din Belmont are o echipă de 100 de designeri şi ingineri, iar aceştia sunt coordonaţi şi de psihologi, pentru a se asigura că tehnologiile dezvoltate de aceştia au şi o utilitate practică. Primul sistem la care lucrează aceştia este destinat parcărilor, respectiv eliminării timpilor morţi din parcări şi economisirea timpului şoferului şi al pasagerilor.
Cum ar trebui să funcţioneze sistemul: şoferul ajunge într-o parcare aglomerată şi se grăbeşte. Şoferul coboară din vehicul şi setează automobilul să se parcheze singur. Automobilul va căuta în mod automat un loc de parcare şi va parca singur, după care îşi va opri motorul şi toţi consumatorii electronici. A doua fază constă în întoarcerea şoferului la automobil. În mod normal, şoferul trebuie să caute vehiculul în parcare.
Ba mai mult, unii constructori au gândit o soluţie pentru asistarea şoferului în găsirea automobilului în parcare. Ei bine, cei de la Volkswagen vor să facă un sistem care să aducă maşina la şofer, nu invers.Sistemul are potenţialul de a fi aplicat în realitate în următorii ani, dat fiind faptul că numeroase automobile au direcţie electronică, care poate fi controlată şi fără să atingi volanul, iar majoritatea automobilelor de serie au clapeta de acceleraţie controlată electronic. În plus, există deja sisteme de cruise-control adaptiv cu funcţie de oprire, alături de sisteme de detecţie a impactului cu pietonii şi frânare automată. Mai mult decât atât, cei de la Google au dezvoltat deja o maşină care se conduce singură, deci sistemul de la Volkswagen chiar are o şansă să devină realitate în următorii ani. Cercetătorii lucrează şi la un sistem care detectează semafoarele şi semnele de circulaţie şi ajustează mişcările şi capacităţile automobilului în funcţie de condiţiile impuse de drum.
Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (0)